Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
xxlmaster

eVic arutlus ja probleemid

Recommended Posts

Ainuke asi mis "häirib" , et hetkel ei saa ilma midagi sättimata alamenüüst välja (enne oli niisama ka exit valik). Plusspool on see, et kui midagi valid siis kohe pakub sulle "exit'it" - enne pidid skrollima selleks alati.

 

v1.1 ei laadinud mul 900mah akut igatahes normaalselt ära . nüüd kui 1.2's valisin custom size 900mah siis näitab kenasti "charge complete" ning puff counter töötab ka täpselt.

 

MVR'i pole näppind kuna ei pea vajalikuks.

 

üks pluss veel see kui avamenüüs hoiad vasakule "all" siis vahetab main screeni näite kell/oomid/puffcounter ja paremale vahetab siis VV/VW/MVR jne

 

ja samas on see teema vales kohas. täitsa evic'i ja teiste PV'de jaoks alafoorum olemas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sõnastus vale. evic ongi ju üks suur aku mida saad sättida ja teise alateema mõte ongi, et kogu jutt a'la eVic'st ning teistest läheks eraldi teemadega sinna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegin ühe kiire seti enda vedeliku, coili ja paagi jaoks. Kasutan 1.8 oomist coili

Saan vabalt 5-6 sec mahve tirida ja tossu tuleb nii, et hing jääb kinni (esiga)

Kes tahab võib katsetada

 

Posted Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

üks pluss veel see kui avamenüüs hoiad vasakule "all" siis vahetab main screeni näite kell/oomid/puffcounter ja paremale vahetab siis VV/VW/MVR jne

 

see on nice asi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tundub, et eVic annab justkui rohkem 'matsu' nüüd välja. Võrdlesin Lavatubega. Ennem (v1.1) oli nagu natuke nõrgem, nüüd juba vaata et parem nats... (esiga)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panin ise ka tähele , et isegi 900 akuga v1.1 FW'ga oli 8W nõrgem kui nüüd 1.2'ga 8W

arvasin , et kujutan ette :D

 

äkki enne ei vastanud numbrid reaalsetele voltidele ja nüüd fixiti ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites

päris täpselt ei vastanudki. Mingi intervalliga wattage drop oli ka sees aga ise arvan, et see on seotud sellega, et ta kogu aeg takistust kontrollib.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul on mvr mingi jama. nimelt kui panen juhtme taha sisi ei tunne ära. installin mvri uuesti ja töötab korraks. ja siis jälle järgmine kord samamoodi. jube kahtlane - proovisin re-installida ka aga eimidagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul on mvr mingi jama. nimelt kui panen juhtme taha sisi ei tunne ära. installin mvri uuesti ja töötab korraks. ja siis jälle järgmine kord samamoodi. jube kahtlane - proovisin re-installida ka aga eimidagi.

võta aku tagant ja pane tagasi.

ma hakkasin seadeid näppima ja MVR jooksis kokku ja evic peal oli updateb vms. ennem eest ära ei saanud, kui aku tagant ära võtsin.

mõtlesin korra, et blue screeni sain ja jooksis jäädavalt kokku :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on sama asi nii MVR1.0 kui nüüd 1.2'ga . Ainult n.ö. üks kord saan külge panna , et ära tunneks.

Teist korda enam ei tunne ja ütleb, et hardware ei ole olemas kuigi windowsi n.ö. seadmeühendamisheli käib.

Kui uninstallin MVRi ja installin uuesti siis jälle töötab - üheks korraks :D

 

1.2beta FW muidugi on ka veits pugine. Järsku näitas, et kell on 00:00 ja kui läksin setingutesse muutma siis jooksis seal kokku. pidin aku küljest ära võtma. paratamatu - beta ju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui miskid kalad on, siis peaks joyetechi ka teada andma. parandavad vead ära ehk.

mul on mvr mingi jama. nimelt kui panen juhtme taha sisi ei tunne ära. installin mvri uuesti ja töötab korraks. ja siis jälle järgmine kord samamoodi. jube kahtlane - proovisin re-installida ka aga eimidagi.

Kas sa sulged programmi 'exit' või 'close' nupust? Kui paned exit, siis pead ta ise käivitama, kui close, siis jääb ta taustale ja kui evici ühendad, kargab hüpikaken välja kohe. Mul vähemalt teeb nii.

Täna õnnestus oma eVic kinni jooksutada. Ei saanudki muidu käima, kui aku tagant võtmisega. Mingi hetk peale laadimist avastasin, et kellaeg on 00:00, hakkasin kella õigeks panema ja siis ta 'rippuma' jäigi. Eks see beta firmware ikka veel veits toores, aga küll nad asjad jonksu saavad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuna mini aku suri ära siis tõmban nüüd pikka vorsti. sees on mentooli segu mis on rõvedalt "üli-mentool" kuna ma kogematta toppisin seda maitsekonsentraati liiga palju sisse, sest ei märgand, et ma ei ostnudki valmis vedeliku :D ühesõnaga ma ei suuda seda pikalt tõmmata.

 

laadijast võtsin eile hommikul. tõmban 7.5W peal ja sees on 2.5oomine coil - keskmiselt 2-3.5s pikad tõmbed.

366 puffi olen teinud ja näitab, et 384 saaks veel teha ning akut alles 54%

sedasi jätkuks sellest akust 4ks päevaks :D

 

masmre - sama kellaaja "bug" juhtus mul ka ükspäev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahaks juba saada 3400 mah akut ja musta korpust, siis võib rahul olla :)

 

Kellelgi on olnud probleeme takistuse tundumisega? täna korraks näitaks 2,4 asemel 3,5 aga korraks võtsin ära ja panin tagasi oli kenasti 2,6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul see 2.4ne STV coil sees olnud nüüd vist 4 päeva ja see on "vahetunud" 2.5-3.0 vahel kui sisse/välja lülitanud.

vabalt võib olla coili enda viga (sitasena teine takistus) või siis evic lihtsalt päris täpselt ei saa asjast aru.

 

lisaks ECF's oli jutt, et õigem oleks välja lülitada täitsa - siis külge keerata - ja siis alles sisse lülitada.

sest külge keerates võib detectida vale takistuse kui veel päris korralikult ühendust ei ole.

 

sellest 2600mah akust on rohkem kui küll. isegi pikalt tõmmates ja palju tõmmates kestab 2 päeva ikka ära (ma tahaks näha kes tõmbab 700-800 korda päevas :D

ma tahaks hoopis 1000-1200'st väikest akut aga paistab, et võingi unistama jääda :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

mind on natukene häirima hakanud see 5V/11W piirang. Mingi päev keerasin 3.3 oomise coili mis andis mõnusat laksu, aga oleks tahtnud vähe wati veel anda. Ei teagi mis see täpselt on, mis teeb selle suurema takistusega coli paremaks, rohkem keerde spiraalis annab paremat mekki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5V ja 3.3oomi on 7.5W , nojah - võib veits väheseks jääda. samas - ei ole ju vaja nii suure takistusega coili keerata :D

siis tuleb 4.3oomise coiliga tüüp ja ütleb, et kurat 6V on vähe

Share this post


Link to post
Share on other sites

5V ja 3.3oomi on 7.5W , nojah - võib veits väheseks jääda. samas - ei ole ju vaja nii suure takistusega coili keerata :D

siis tuleb 4.3oomise coiliga tüüp ja ütleb, et kurat 6V on vähe

aga ma just ütlesin, et 3.3 mekk oli parem kui näiteks eelnev 1.8 aga jh, eks kusagil peab see piir olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellekohta mingit juttu ka silmanud kus seletati, et a'la 1.5-1.8 oomisel on traati liiga vähe ja samas 3+ on liiga palju.

seega üks kukub liiga kähku kärssama ja teine liiga aeglaselt - seega pidi optimaalseim olema kuskil 2.5 kandis.

 

ja 2.5oomisega saab evic väga ilusti hakkama ~3.6W kuni 10W (ja sealjuures ainult 2 amprit)

 

üks pluss suurema takistusega coilil on veel see, et sama või suurema W juures on vähem ampreid võrreldes väiksema oomiga.

1.8oomi ja 4.3V on ka 10W aga 2.4amprit (evic'i limiit on suht sealkandis juba ja see nagunii mõjub akule juba kehvemalt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...