Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
Onu Heino

T3 - näpunäiteid ja nippe

Recommended Posts

Ootame selle coili asjaga. Ma sean atra alustuseks natuke ja uurin mis ja kus. Proovin täna uue sisu Torupilli Selveri suitsupoest võtta. Pesen ja toimetan nagu video ette näeb. Probleemid võivad olla ka tingitud kasutaja võhiklikkusest, mitte toote kvaliteedist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei mina viitsi pesemise/põletamisega jännata. Enne uue maitse proovimist loputan clearo kraani all ära, raputan kuivemaks, uus mahl sisse, ootan minuti, et taht mahla sisse võtaks ja tossutama. Coil ei maksa ju hingehinda, et sellest viimast pigistada. Kulud viin alla ise mahlasid segades: 10ml hinnaks tuleb umbes 1.40€, kui 18mg nic-baase kasutada, lahjemat baasi ja maitsekontsentraate kasutades (1% segust) tuleb veelgi odavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ootame selle coili asjaga. Ma sean atra alustuseks natuke ja uurin mis ja kus. Proovin täna uue sisu Torupilli Selveri suitsupoest võtta. Pesen ja toimetan nagu video ette näeb. Probleemid võivad olla ka tingitud kasutaja võhiklikkusest, mitte toote kvaliteedist.

Isegi pesemata/kõrvetamata coil ei anna nii kibedat suitsu, mis kurgule hakkab. Halvim, mis kvaliteetse, kuid pesemata ja kõrvetamata coiliga saab olla, on kergelt imelik maitse. Kui suits on nii kibe, et kurgule hakkab, on viga coilis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et... kas sellel Spezzilt ostetud T3Sil pole mitte 1.8 oomine coil sees algselt -- äkki lihtsalt kärssab, kuna liiga väikese takistusega selle aku jaoks (ma küll ei lugenud kusagilt välja, mis akuga tegemist on antud juhul)? Sorry, kui oli loll küss. Ega ma väga põhjalikult ei süvenenud. (psühho)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii palju kui mina olen kuivalt põletamist proovinud, siis see garanteerib kõrbenud maitse...

siis sa põletad liiga vähe, dry burni tuleb teha nii kaua kuni coil enam kärsakat kuivast peast ei anna

kui sa mõtlesid konkreetselt ainult T3 kohta siis siin ei oska kommenteerida, sellele pole teinud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, vaatasin eile õhtul mis karul kõhus on. Sai lahti võetud nii vana kui uus T3S-i sisu. Uus sai eile ligi võetud torupilli selverist. Vana kuumutusspiraal on selline ebamäärane näss võrreldes uue sisuga. Pesin mõlemad puhtaks ja jätsin ööseks kuivama. Õhta teen proovisõitu uuega. Vaatan ehk saan mõne asisema pildi ka õhtul olukorrast. Peab tõdema et suht lihtne koost tegelikult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, vaatasin eile õhtul mis karul kõhus on. Sai lahti võetud nii vana kui uus T3S-i sisu. Uus sai eile ligi võetud torupilli selverist. Vana kuumutusspiraal on selline ebamäärane näss võrreldes uue sisuga. Pesin mõlemad puhtaks ja jätsin ööseks kuivama. Õhta teen proovisõitu uuega. Vaatan ehk saan mõne asisema pildi ka õhtul olukorrast. Peab tõdema et suht lihtne koost tegelikult.

Katsu sellel vanal neid traate nõelaga veidikene sättida, et oleks ka keerud üksteise kõrval ilusti ja ei oleks selline ebamäärane näss :P. Äkki saab veel vanast ka asja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui nad sul kõrbesid siis tee kindlasti dry burni et kõrbenud maitsest lahti saada.

youtubes piisavalt videosid kuidas seda teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeh,

nii ... loomkatsed tehtud ja tulemused käes. Kahjuks pole mu mikroskoop käepärast ja niisama näpuvahel silma punni ajada on raske.

Selveri suitsupoest võetud uus Kangeri sisu on hoopis 2.2 oomi ja spezzi originaalsisu on 1.8 oomi. Peale pesu muutus olukord sellegipoolest paremaks mõlema coiliga. Kuigi maitse ja suits olid nauditavamad 2.2 oomisega. Aga sellega saaga ei lõppe. 2.2 oomise takistusega coil pidi olema küll poetädi sõnul kindlalt sellele sobiv, aga võta näpust. Konstruktsiooni üks osa on liiga suure läbimõõduga ja kogu koostu ei saa korralikult kinni keerata.

 

Läbimõõdu probleem: http://i198.photobucket.com/albums/aa18 ... AG0443.jpg

 

Siin kaks ebamäärast pilti ka näss coil vs siis uus coil

 

Näss : http://i198.photobucket.com/albums/aa18 ... AG0441.jpg

 

Uus: http://i198.photobucket.com/albums/aa18 ... AG0442.jpg

 

And the beat goes on ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poemüüja eksis, anti Kanger Protanki coil, millel krae läbimõõt 10mm, MT3S sobib aga 9mm krae. Vastupidi asendamine pole probleem.

 

Vanal colil tundub üks ots korpusega lühist andvat ja traadi teine ots üldse välja tulnud (psühho)

 

[attachment=0]cok1.jpg[/attachment]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nõndaviisi, pole ammu kirjutanud mis sellest colijama ürituse lõpuks sai. Sain poest uue coili mille krae oli õiges mõõdus. Panin pilli kokku ja mahla sisse. Töötab nagu kulda. Maitse super toss meeliv ja paks. Mingil hetkel avastasin et nupule vajutades ei juhtu midagi. Millimeeter siia sinna akut liigutades hakkas tööle. Selline viga hakkas järjest rohkem ja rohkem esinema, kuni lõpuks ei tulnud enam piuksugi tossu. Kruvisin suitsu lahti puhastasin aku igaks petteks kuiva vatitikuga ära ja clearo ka seest. Peale kokku kruvimist (ei kasutanud loomajõudu clearo aku külge kinni keeramisel) muutus maitse kirbeks ja kibedaks. Väike mahv kargab koledasti kurku.

 

Tekib küsimus kas äkki t3s ei taha hästi läbi saada eGo tavalise akuga. Justnimelt kinni keeramine on selline ente-tentel. Ce4 keerad kinni ja asi tahe. T3S aga on selline imeliku keermega mida jäädki keerama. Ma olen lähtunud mõttest - less is more - sellepärast ei ole ka loomajõuga teda täitsa lõpuni keeranud. Kui ma panen vana ce4-ja sinna otsa siis see suitsetab nagu vanem mees. Ei tõrgu ega midagi. T3S on mul akuotsas nii nädalakese olnud. Tahtide pesu pole teinud. Kas peaks?

 

Tervitades,

Andres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nõndaviisi, pole ammu kirjutanud mis sellest colijama ürituse lõpuks sai. Sain poest uue coili mille krae oli õiges mõõdus. Panin pilli kokku ja mahla sisse. Töötab nagu kulda. Maitse super toss meeliv ja paks. Mingil hetkel avastasin et nupule vajutades ei juhtu midagi. Millimeeter siia sinna akut liigutades hakkas tööle. Selline viga hakkas järjest rohkem ja rohkem esinema, kuni lõpuks ei tulnud enam piuksugi tossu. Kruvisin suitsu lahti puhastasin aku igaks petteks kuiva vatitikuga ära ja clearo ka seest. Peale kokku kruvimist (ei kasutanud loomajõudu clearo aku külge kinni keeramisel) muutus maitse kirbeks ja kibedaks. Väike mahv kargab koledasti kurku.

 

Tekib küsimus kas äkki t3s ei taha hästi läbi saada eGo tavalise akuga. Justnimelt kinni keeramine on selline ente-tentel. Ce4 keerad kinni ja asi tahe. T3S aga on selline imeliku keermega mida jäädki keerama. Ma olen lähtunud mõttest - less is more - sellepärast ei ole ka loomajõuga teda täitsa lõpuni keeranud. Kui ma panen vana ce4-ja sinna otsa siis see suitsetab nagu vanem mees. Ei tõrgu ega midagi. T3S on mul akuotsas nii nädalakese olnud. Tahtide pesu pole teinud. Kas peaks?

 

Tervitades,

Andres

Praktika ego akudega on näidanud, et kui 510 keere (CE4) aku otsas töötab ja ego keere (T3S) mitte, siis on aku keskmisel klemmil külmjoode. Tasuks lahti võtta ja juhe sellele klemmile korralikult külge joota. Kui ise ei oska, siis viia kusagile, kus osatakse.

Samas on natukene kahtlane see, et clearo on "selline imeliku keermega, mida jäädki keerama". Viitab nagu sellele, et kusagilt on keere juba üle keeratud ja kas aku või clearo (või mõlemad) pekki keeratud. Sellisel juhul ei saa ka korralikult + klemmiga ühendust ja asi võib mitte töötada.

Kirbe ja kibe võib toss olla siis, kui tahid ei saa piisavalt märjaks (ei wicki korralikult) või on traadil keerud jälle koos. Kas sa puhastamisega ei sudinud traate jälle kuidagi paigast ära?

Igal juhul on liiga palju probleeme sul selle clearoga, tavaliselt keerad külge ja kasutad ja probleeme ei tohiks esineda. Paari nädalase kasutamise järl (oleneb muidugi vedelikust) on mõistlik traadid puhtaks põletada ning tõmmata kuni maitse jälle imelikuks hakkab muutuma. Siis võiks juba coili vahetada.

Aga edu katsetamisel (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...