Jump to content
E-sigareti foorum
admin

Küsimused, mis kripeldavad

Recommended Posts

Pole väga täpne tabel, lasen 2.0 takistusega coile 4,2-4,8 V. Keeran V alla kui kärssama hakkab, lihtsalt auru ei tooda muidu piisavalt.

Takistust ei saa tõsta?, tabeli järgi suht õige et kärssama hakkab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takistust saab tõsta aga coilil, siis muutuvad nad aeglasemaks ehk ei anna nii kiiresti auru peale kuna kuumenemine võtab aega

kärssama hakkavad väga tihti sellest et ei wicki korralikult, nii kui natukene rohkem vedelikku coilile peale lasta on ok jälle

Share this post


Link to post
Share on other sites

takistust saab tõsta aga coilil, siis muutuvad nad aeglasemaks ehk ei anna nii kiiresti auru peale kuna kuumenemine võtab aega

kärssama hakkavad väga tihti sellest et ei wicki korralikult, nii kui natukene rohkem vedelikku coilile peale lasta on ok jälle

Lisa PG-d see teeb vedeliku vedelamaks ja seega imendub paremini peale. Peamiselt kõik maitsestajad on PG-d

Share this post


Link to post
Share on other sites

no päris puhast PG ka enam tõmmata ei tahaks, niigi on suhe PG1/3:VG2/3 ja valmis vedelikes isegi suurem.

probleem üldjuhul seadmetes, mis tahavad natukene konfimist saada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peenem wick?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jämedam töötab minu kogemuse järgi paremini.

üldjuhul probleem seal kus wick coili jookseb, seal liialt takistusi ehk wick'le on vaja seal rohkem ruumi teha: silikoon surub liigselt peale, coili kesta ääred liiga koos või coil liiga tihedalt keritud

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. muidu ülemine ei saa piisavalt vms...

Väga palju ei saa ju erinevus olla, see vb 1 cm lisa traati ei tohiks niipalju mängida, coilid ju suht lähedal yksteisele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no 4,4 V ongi 10 W juures, ise lasen vahest kõrgemaga.

võrdluseks protank (SC) nii palju ei kannata, hakkab kiiremini kärssama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole väga täpne tabel, lasen 2.0 takistusega coile 4,2-4,8 V. Keeran V alla kui kärssama hakkab, lihtsalt auru ei tooda muidu piisavalt.

kõik oleneb ka joogist + pg/vg suhtest

mida rohkem vg-d seda suurema W saab lasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Y)

nüüd on dual coilile eraldi vaja :)

Iclear16-ne 2 kahe oomist coili annavad kokku takistuseks 4 oomi, kuid kuna põletamine toimub eraldi siis maitset ning tossu ei saa võrrelda 4 oomise takistusega, vaid 2 oomisena. watte kasutab sellegi eest 4 oomi järgi. Kuidas sellise tabeli tegemine välja peaks nägema? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iclear16-ne 2 kahe oomist coili annavad kokku takistuseks 4 oomi, kuid kuna põletamine toimub eraldi siis maitset ning tossu ei saa võrrelda 4 oomise takistusega, vaid 2 oomisena. watte kasutab sellegi eest 4 oomi järgi. Kuidas sellise tabeli tegemine välja peaks nägema? :)

Kui takistus oleks 4 oomi, siis tavaline ego aku ei suudaks seda ilmselt normaalselt ära toita. Kusagilt jäi silma dual coili ehitus. Tegu peaks olema rööpühendusega ehk siis takistus jääb samaks (2 oomi iclear 16 puhul), aga võimsust on rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iclear16-ne 2 kahe oomist coili annavad kokku takistuseks 4 oomi, kuid kuna põletamine toimub eraldi siis maitset ning tossu ei saa võrrelda 4 oomise takistusega, vaid 2 oomisena. watte kasutab sellegi eest 4 oomi järgi. Kuidas sellise tabeli tegemine välja peaks nägema? :)

Kui takistus oleks 4 oomi, siis tavaline ego aku ei suudaks seda ilmselt normaalselt ära toita. Kusagilt jäi silma dual coili ehitus. Tegu peaks olema rööpühendusega ehk siis takistus jääb samaks (2 oomi iclear 16 puhul), aga võimsust on rohkem.

Multimeetriga Iclear 16 coili mõõtes sain siiski vastuseks 4 oomi. Ning tundub tõesti et ego aku ei suuda ära toita, lubatud maitset ning tossu pole kohal kui tõmbamiseks läheb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui mõõdad clearo küljes olevat coili, siis saadki suurema takistuse, tuleb mõõta coili ennast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunagi lugesin cartode kohta. Dual coil cartod on nii, et seal kaks 3 oomist sees ja annab mõõtes 1,5 oomi. Venelaste foorumis oli õpetus ka, et kui hakkab väsima, siis tagumine lahti lõigata ja kasutada teda single coilina edasi.

Posted Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunagi lugesin cartode kohta. Dual coil cartod on nii, et seal kaks 3 oomist sees ja annab mõõtes 1,5 oomi. Venelaste foorumis oli õpetus ka, et kui hakkab väsima, siis tagumine lahti lõigata ja kasutada teda single coilina edasi.

Posted Image

Sellist on hea lõigata kah -- ülevalt kaksti juhe pooleks. Mõnedel ei ole juhe niimoodi üle vatiserva, siis vast vähe keerulisem operatsioon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Y)

nüüd on dual coilile eraldi vaja :)

Tabel kehtib ka dual coili kogutakistuse kohta. Mõned tootjad on välja toonud ühe coili takistuse, mis võib segadust tekitada. Näiteks Peleonis Boge carto takistuseks on märgitud 3 oomi, samas iClear-seeria toodetel on välja toodud kogutakistus.

Juhul kui on välja toodud ühe coili takistus, siis kogutakistuse arvutamiseks tuleb coilide takistuste korrutis jagada nende summaga ((R1*R2)/(R1+R2)). Kuna dualcoilis on üldjuhul mõlema coili takistus sama, siis lihtsustades saame, et kogutakistus on poole väiksem ühe coili takistusest (R/2).

Ehk siis kogutakistust arvestades saab samu tabeleid edukalt kasutada.

Muidugi maitse ja aurukogus ikka erineb seadmetel isegi samal võimsusel, kuid see tuleneb juba tehnilistest iseäärasustest ja on üsna subjektiivne. Siis tuleks juba seadmete kaupa tabel teha, et väärtusi võrrelda, mitte lihtsalt ühe ja kahe coili kohta eraldi tabel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõte on hea, aga tulemused oleksid liiga subjektiivsed. Mõne arvates tuleb iClearist kõige rohkem maitset, teise arvates cartost, kolmanda arvates Kangeri toodangust. Ehk siis sealt ei saaks mingit mõistlikku infot.

Samuti on probleem, et akud võivad piirama hakata, eriti madala takistusega dual coilide puhul.

Samas oleks väga tore, kui selline adekvaatne tabel eksisteeriks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleks muidugi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...