Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
DeucheBag

Mehaaniline Mod

Recommended Posts

Ei leidnud sellist topikut, niisiis küsin siin:

Millega tuleks arvestada puhtalt mehaanilise akuhoidjaga? Kas peaks kasutama 'protected circuit' või 'not protected' akusid? Kas nendele seadmetele sobivad ainult väikese takistusega atomizer'id?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellise teema puudus jah,isegi nutan taga,a targutaks siis niipalju kui arvan teadvat.

Selline tops peaks olema vähemalt ventilatsiooniga,augud kuskil korpuses.

Protected või mitte... kasutatakse mõlemit pidi,kindlam on kasutada kaitsmata akudega sellist vidinat

Kui paljas aku,siis suht väike takistus neh,a mitte ainult,võimalus asja parandada kui pista vahele Kick

A sel juhul peab modi ostes jälgima et need lisapudinad ka sisse mahuks,enamasti on seal ruumi ainult akule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas ma saan õigesti aru, et mitte mingil juhul ei tohi panna sisse kahte 18350 suurusega 3,7V akut?

ja millist coili sa sellega toita soovid?

Põhimõtteliselt ei soovitata mitte ühegi modi sees kasutada rohkem kui ühte akut,on erandeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui keerad 5 oomise coili siis on 2 akut jadamisi vägagi normaalne, maitse küsimus.

Tähtsam küsimus on, et kas ta on reguleeritud või mitte. Enamus on mitte reguleeritud mis tähendab, et volt kukub 4.2 - 3.4 mis tähendab ntx 2 oomisel atomisaatoril, et alustatakse 8.8W juurest ja lõpetatakse 5.8W ehk kisub jamaks. Maha reguleeritud (mis minu teada käivad samuti mech modide alla kuna elektroonikat on minimaalselt) pillid on algusest lõpuni ühe voldiga, tavaliselt 3.5 mis garanteerib ühtlase tulemuse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui palju see 'kick' vidin muidu maksab? Kiire googeldamine annab mingit ulmelist hinda: 45 dollarit. Või see maksabki nii palju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umbes niipalju maksabki, vahest on soodsamalt ka leida võimalik, aga umbes 30 eurot peab arvestama (soodukaga) Hiinast saab võibolla odavamalt ka, aga ise ei julgeks sealt võtta. Keegi siin foorumis tegi ise ka selle valmis, ei mäleta ainult kus teemas juttu oli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiki annab asjale lihtsa seletuse: Mechanical Mods are modified electronic cigarettes that take a bigger battery and have no internal wiring.

Maha reguleeritud (mis minu teada käivad samuti mech modide alla kuna elektroonikat on minimaalselt) pillid on algusest lõpuni ühe voldiga, tavaliselt 3.5 mis garanteerib ühtlase tulemuse.

Sa kirjeldasid ju tavalist EGO akut sellega ;) Need,milles juba pisut elektroonikat(kick?),peaks minu arust hübriidide nime kandma.Võin ka eksida.

On olemas ka kick`i kloone,need maksavad umbes poole,ikkagi piisavalt et selle raha eest saaks juba VV modi soetada.

Mehhaanilised rohkem sellised ise nikerdatud modid,primitiivsed ja väikesed,tänu puuduvale elektroonikale.

Off-Topic :
ka VAMO malakast võib saada armsa väikese asja :)

Posted Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui see wiki seletus paika peaks siis ei töötaks nad üldse :P mõni juhe ikka läheb nt. lülitist sokkelisse. Nii mõneski modis mida mechi alla liigitatakse (nt. bolt, ikarus) olen maha regulatsiooni näinud, selleks on vaja ainult 1 paksem mosfet, zener ja pisike kondekas. Ei imestaks kui mõni firma on selle kompunni ic peale kokku pannud mis juhul pääseks ühe kiviga. Kick reguleerib nii üles kui alla, imo suht mõttetu aparaat sest on kallis ja ei kannata ka eriti palju (vist 10w oli max), sama raha eest võib juba normaalse vv modi osta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui see wiki seletus paika peaks siis ei töötaks nad üldse mõni juhe ikka läheb nt. lülitist sokkelisse.

Vooluringi tekitamiseks ei ole alati juhtmeid tarvis,seda peaksid ometi teadma.

Ikarus on 100% mehhaaniline modi,üks ilusamaid pealegi.

Võimalus muidugi jälle kick panna,sellele vihjab vist isegi tootja kes nimetab seda hübriid modiks.

Bolt mod seevastu pole isegi tahtnud olla meh modi,keegi ei nimeta teda ka nii,kuna temas on juhtmed.

Alati saab oma riistapuud täiustada,kui regullid-kellad külge panna,siis on tegu juba VV modiga.

Üks lihtne meh modi veel lõpuks,täitsa töötav muide.;)

 

Kus on juhtmed?

Posted Image

Posted Image

ja ka nii võib:

Posted Image

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhtmeid kasutatakse sellegi poolest, lihtsam ja odavam on. Hübriidiks nimetab tootja ikarus't pigem selle pärast, et tegu on aku+atty kooslusega. Bolti on paljud mechiks kutsunud, osad nimetavad ka tube modiks ja ka semi-mech aga reguleeritud modiks pole veel näinud, et seda kutsutakse. Isiklikult liigitaksin selle siiski mechi alla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis valu sul nende juhtmetega on? :S

Hübriidiks nimetab tootja ikarus't pigem selle pärast, et tegu on aku+atty kooslusega.

Atomizer (Abbreviated as Atty) - The part of an e-cigarette that actually heats the juice to the point of vaporization.

Selle kirjelduse järgi on kõik e-sigaretid hübriidid :)

Aga jah,nagu eespool mainisin,võin ka eksida,nii ongi ja sinu pakutu on õigem.

Seletus,milleni lõpuks jõudsin on selline: A Hybrid PV is a personal vaporizing (PV)

device that has a battery housing, a tank and a rebuildable atomizer all built into a single unit.

They are designed to work as a single unit, not separate pieces like most PVs that have battery mods, separate thread on atomizers and optional tanks.

Samas...tundus et see pole päris õige,põmst on tegu modiga millele on genesis otsa keevitatud,ei leidnud kohe et see ära käiv pole.

Moditud atoga väga palju neid,kasvõi üleval pildil Empire ja tema kloonid(ei tea miks seal keskmisel pildil taskulamp on,a see selleks :) )

Ja Bolti mina ikka meh modiks ei pea.Mehhaaniline peaks olema ikka selline et pärast tuumasõda korjad selle üles,

raputad prussakad seest välja ning pahvid edasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui betoon vaada 18650 ümber nii umbes 2-2,5m ja ühendata läbi armatuuri 510 ühendusse . Sellest peaks tuumasõjaks piisama .Muidugi jääb hetkel veel lahtiseks nupp , ehk on kelelgi mõtteid (lamp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

(ei tea miks seal keskmisel pildil taskulamp on,a see selleks :) )

 

Minu, kui noobi viga ilmselt: ma vaatasin et peen Swarovski kristallidega nupp põhjas (psühho)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui betoon vaada 18650 ümber nii umbes 2-2,5m ja ühendata läbi armatuuri 510 ühendusse . Sellest peaks tuumasõjaks piisama .Muidugi jääb hetkel veel lahtiseks nupp , ehk on kelelgi mõtteid (lamp)

Mis siin enam mõelda,see on su universaalne lüliti:

 

Posted Image

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ise kasutasin kahte erinevat akut:

noname 18350 900m ja AW IMR 18650 2000mah

kordamööda muidugi :)

ja ei näinud mingit vahet aurul, rebuldable coil oli umb 1,3-1,5oomi

 

pehmelt öeldes jäi mulle täielikuks mõistatuseks milleks üldse vv või vw vajalik on (psühho)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pehmelt öeldes jäi mulle täielikuks mõistatuseks milleks üldse vv või vw vajalik on (psühho)

 

Mõistatusele vastab Mõigu KEK

vv või vw modiga saad akust kätte umbes 70% ühtlast pinget, mehaanilisega ma arvan et 40% peale seda hakkab pinge märgatavalt langema

Share this post


Link to post
Share on other sites

no siis on asi selge (lamp)

 

aga kas sa räägid kogemustest või eeldad :roll:

ma ei viitsi hetkel uurida mis voltidest allapoole mu provari

või lavatube tegevuse üldse lõpetavad aga vahest ei läinud

need viisakalt auravast mehmodist võetud akuga isegi tööle (psühho)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...