Jump to content
E-sigareti foorum
jeesus188

Vinguviiul ehk nutke südamest

Recommended Posts

Kui mulle veel ideid suudad anda. Multimeetriga mõõtes täitsa null.  Eile õhtul olin i4 sisse lappinud ühe akku, teine oli mechis, mech lakkas õhtul töötamast, ei viitsinud süveneda. Hommikul vaatasin, et   laadjal ainult power tuli põleb. Aku märgutuled kustus, Äratas kahtlust, mõõtsin akusid, 0.00 volti mõlemad.  Mõtlesin, et ehk saab teise aku pealt voolu sisse (2 akut omavahel kokku, et üks laeb teist, aga ei ole aidanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasin eile õhtul purjuspeaga oma xtar 30A akud õhtale -.- t*ra

Mismoodi sul see õnnestus? Täitsa kellaks läksid? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mismoodi sul see õnnestus? Täitsa kellaks läksid? 

Tundub nii, kuigi natuke ebaloogiline, et multimeeter täitsa 0 näitab ja voolu enam sisse ei võta ;P

 

Sain oma esimese vask-mechi ja sellega ei pane  niikergelt tähelegi enam voolulangust ja aku tühjenemist(eriti purjuspeaga :D) fakkadifakkfakk, odav lõbu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kujutan ette, millist supiauru 1voldi juures peaks tulema.

 

paksu auru, e-popsarid :)

sent from Mars using eVic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen suht kindel, et ta ei ole nii madala voldi juures töödanudki, Tunde järgi ütleks, et peale ca 2.8 volti  tõmbas pildi kustu ja pole enam midagigi andnud. Pole vist ju päris normaalne, et mõlemad akud 0.0 volti annavad. Mingi katkestus nagu oleks.  Kui aku tühi, siis midagi ta ikka välja annaks. Imelik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D otsaklemm ei anna ühendust millegipärast.   BAT-X30AMP-2.jpg    ots selline lõhikuga, lükkasin multimeetri otsa lõhiku vahelt sisse ja näitas 3.9 volti :D   Miks ei jõua vool klemmini? Mõlemal akul.... Säilivusaeg läbi ja uued osta?

 

Kui õhtuks viga teada pole, lühistan kuidagi ära ja kasutan edasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nägin ühte venelaste õppevideot, kus sealt pilust klemmi alla lükatud kruvikaga suruti aku sisu kokkupoole ja need hakkasid pärast seda tööle. Nii pidavat saama kõrvaldada akusiseseid katkestusi.

 

Edit: leidsin

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

RDA posti isolatsioon ei teinud oma tööd ja oli lühises omavahel. Akudel seal katte all sulavkaitse, sellest ka siis probleem tingitud, mõlemal akul need läbi. eks peab ilma sulavkaitsmeta edasi elama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krt ajasin kayfunil augud sassi ja lasin mõnuga 2ml mahla süstlaga õhuaukku. (facep)  (ullike)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pillasin juba teise protanki puruks...
õnneks saab ver2'le uue klaasi osta lihtsalt. Eelmise pidi minema viskama...

Samas on päris okei vahepealt Cartot kasutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 pudelit kiiwi vedelikku on kadunud (kick)

Ei mäleta kas jõin ära või kusagil vedelevad, karpe ka pole  (facep)

 

Pohmell ka veel  :twisted:

Tööl ei viitsi täna olla  :x

Peab dieedile minema, fakk, see kaal on pupus juba :evil:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 pudelit kiiwi vedelikku on kadunud (kick)

Ei mäleta kas jõin ära või kusagil vedelevad, karpe ka pole  (facep)

 

Pohmell ka veel  :twisted:

Tööl ei viitsi täna olla  :x

Peab dieedile minema, fakk, see kaal on pupus juba :evil:

Koli angaarid ringi, näed kuidas kaal väheneb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädal algas röömsalt... :D esmaspäeva õhtu ja jälle purjus :D

 

 

  kummitab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...