Jump to content
E-sigareti foorum

Recommended Posts

Venitasin seda vedrut, takistus jäi ikka hüppama. Aitas see kui vahetasin vedru välja(tagavara tihendite kotis oli ka vedru olemas) ja sellega toimib.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Lammuta põhi täielikult juppideks ja puhasta korralikult ära. Originaalil oli sama probleem alguses, et näitas evicuga iga kord erinevat takistust ning niimoodi sain sellest jamast lahti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lammutasin suht terve kayfari laiali ja puhastasin kõik jupid. Vedru venitasin ka pikemaks ja ikka kõigub :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma saan aru et kloonist juttu. Originaali vedru on berülliumpronksist ja hõbetatud ka lisaks. Millegipärast ei usu, et kõigi kloonide vedrudele niipalju tähelepanu pööratakse. Esialgu võiksid proovida vedru kontaktpindasid poleerida - akutrelli otsa jupike jämedamast praetikust, mis vedru siseläbimõõduga sobib, vedru sinna otsa ja vastu 1000-st paberit mõlemat otsa siluda. Mida siledamad ja ühtlasemad vedru otsapinnad on seda parem kontakt.

Või siis ostad originaali vedru, oli suures servicekomplektis, umbes 12.- EUR ja on ka on eraldi saadaval: ~ 2 raha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul peale vedru vahetust hoiab ilusti takistust 1,4 oomi peal kuid see 1,4 on nagu dripperit tõmbaks- litakas on liiga võimas. Esimese coili mis kruvisin tuli 2,2oomi ja see oli täitsa meeldiv- hea mahe ja ropult tossu. Peab vist uue coili kruttima. Tiblal mul 1,2 oomine coil 11w kõige parem tirida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

tundub samasugune leiutis nagu ma ülalpool juba pakkusin> lõpuni lahti keerates on jäik kontakt lihtsalt. Paremat vedru oleks vaja ikkagi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahet pole kas on lahti või kinni see vedeliku kontroll, takistus ikkagi hüppab. Mul miskipärast hoopis selline tunne, et see pluss post on veidi lühike. Kui selle liiga kõvasti kinni keerata siis poob vedeliku kontrolli kinni ja kui lõdvemaks jätta siis takistus pendeldab 1,6 ja 4,8 oomi vahel. Natuke seda plussi pingutades jääb kõikumine 1,6 ja 1,9 oomi vahele(üks laks on 1,6 ja järgmine 1,9 ja nii vaheldumisi) Võta nüüd kinni mida ta rsk tahab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee..

- ma sellest 9 eurisest lisajullast räägin, mis vedru ümber pannakse. Vaata seda kreeka lehte uuesti.

 

Selline torujupike või puks, õhuaugud ka sees. Lahti keerates surutakse see vedru ülemise ja alumise kontaktpinna vahele ja moodustub jäik ühendus && vedru pole enam see, mis plusskontakti edasi annab vaid seesamune julla.

 

Ja muidugi, kui plusskontakt oleks piisavalt pikk, saaks sama tulemuse. Ainult õhukruvi on ka veel seal ees..

Kui õhukruvi palju alla lasta, siis võib ta plusskontaktiga muidugi kokku saada - jälle parem kontakt ... :D

 

ähh ... jama see kõik, korralikku vedru on vaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njah mul on tunne, et hetkel olen mehaanilisega eelis seisus .. pole õrna aimu ka kas takistus kõigub või mitte. Ohm meetri otsas ei kõigu.

Tihendi panin ka kloonile alla suurema ja enam ei leki... HETKEL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mehhaanilisega peaks ka ju tunda olema kui kõikumine räige. Kui ikka viskab 1,5 asemel 4 oomi siis kayfuun hakkab lahedalt põrisema-mulisema paueri andmisel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu saaga siis selle klooniga https://www.fasttech.com/products/2022100. Lekkis kohe algul, proovisin ka aurutada üleliigse ära kui LC(vedeliku kontroll) kinni aga ei aidanud, siis soovitati siin vahetada korstna ümber olev tihend #16 vastu- tegin ja panin varu tihendi sinna kust ära võtsin. Ei midagi lekib nagu loom. FTst lugesin,et kui õhukruvi liiga lahti siis 510 ei lase decki täitsa alla keerata ja lekib sealt vahelt. Sellesama timmimise ajal panin ka nr 16 tihendi alla 2 tiiru hambaniiti (rohkem ei saa, muidu jääb tihend kinni keerates vahele) ja lekkimine kadus. Ise mõtlesin, et probleem 510 ja õhukruvi vahel ning võtsin eile niidi ära- ja täna hakkas uuesti lekkima. Kokkuvõtteks võtsin õhukruvi ära ja kaks tiiru hambaniiti nr16 tihendi alla ning praegu toimib. Ainuke häda on selles (oli ka enne õhukruvi ära võtmist) LC kinni/lahti keerates keerleb ka 510 ja kui nüüd LC kinni keerata siis 510 on nii üles kruvinud, et pole kontakti. Tüütu on peale igat täitmist tank pealt ära keerata ja seda timmida. Keegi teab kuidas, seda parandada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pole veel enda oma lekkima saanud kui siis algul oli täitmisega ilge kepp- ei jagand kuhu poole see vedeliku kontroll kinni ja kuhu poole lahti käib. Korra ära uputad siis perse majas, vedru ümbrus märga ja sealt enam õiget takistust välja ei võlu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ülevalt täites olen täitmise ajal kontrolli kinni keeranud nagu peab ... aga kui seda drip tipi osa tagasi keeran ja juba paar keeret haakub siis keeran kontrolli lahti juba. Muidu kippus mujalt välja ajama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leidsin tööl ajutiselt mingi teise vedru mis tegi asja stabiilsemaks.

Spezz kas ja millal sul originaali seda remondikomplekti tulemas on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ülevalt täites olen täitmise ajal kontrolli kinni keeranud nagu peab ... aga kui seda drip tipi osa tagasi keeran ja juba paar keeret haakub siis keeran kontrolli lahti juba. Muidu kippus mujalt välja ajama.

Ma sain korra nii lurisema ja asi selles, et täitsin liiga palju. Plastpaagiga jätan ülevalt 1mm jagu ruumi ja pole rohkem lurisenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõte hea jah aga krt eestisse ei saa tellida :D

Infoks, et Eesti lisati ka kui keegi tellida tahab...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Infoks, et Eesti lisati ka kui keegi tellida tahab...

Võtsin portsu ära. Need, kes minu käest K4 soetasid, saavad juurdehindluseta asja kätte (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurat, mu K4 hakkas ka takistusega lollitama. .8 oomine coil muutus äkki 2.5 oomiseks ja 20w peal ei olnud mitte mõnus. Kahju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurat, mu K4 hakkas ka takistusega lollitama. .8 oomine coil muutus äkki 2.5 oomiseks ja 20w peal ei olnud mitte mõnus. Kahju.

Väga häiriv eksole xD ma tellisin kreekast selle vidina ära mida Maku promis, eks saab näha kas on abi ka :)

Sa vaata et mahla kontrolli värk oleks korralikult kinni ja siis keera atty korra maha ja uuesti peale. See ainus asi mis mul siiani aitab, mängin selle mahla kontrolliga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võtsin portsu ära. Need, kes minu käest K4 soetasid, saavad juurdehindluseta asja kätte (Y)

Kas klooni omanikele ka jagub?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...