Jump to content
E-sigareti foorum

Recommended Posts

Tyrr küll, nüüd ei saa enam midagi aru. Seletage mulle selle vedeliku kontrolli töö põhimõtet. Seal klipis ta ju saab nii stabiilse ühenduse ainult nii kui vedeliku kontrolli kinni kruvib. Kuidas nii siis vedelikku peale saab? Kui vedelikku lahti kruvib, katkestab ju vooluringi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastupidi on. Kui vaatad siis on näha, et timmib õhukruvi paika kui vedeliku kontroll on lahti (nt 2:08). Ühendus kaob kui vedeliku kontrolli kinni keerab, aga kui lekkima hakkab, siis kaob võimalus üleliigne vedelik ära aurutada (mitte, et mul see töötanud oleks). Aeglane olen kurat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EMTA video järgi toppisin õhukruvi asemele vana kloonkayfuni kruvi. Seda hea pika kuuskandiga keerata. Fikseerinud seda veel ei ole aga takistus kenasti paigas. Õhu regullist eriti ei hooli, seega hea lahendus. Tänks EMTA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EMTA video järgi toppisin õhukruvi asemele vana kloonkayfuni kruvi. Seda hea pika kuuskandiga keerata. Fikseerinud seda veel ei ole aga takistus kenasti paigas. Õhu regullist eriti ei hooli, seega hea lahendus. Tänks EMTA.

Millise kruvi sa panid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tavalise kloonkayfuni õhukruvi. Ma ei teagi, mis versiooni kloon. See kõige tavalisem FTs, mida me kõik enne nelja imesime. :) Sobis ideaalselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Müstika, mu omal jälle oomid paigas, istub juba pikemat aega ilusti 1,0 oomi peal. Saaks selle vedeliku regulli ka ilusti liikuma siis võiks täitsa rahul olla. See raip kiilub end kinni ja ilge kangutamine kui täita tahan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Müstika, mu omal jälle oomid paigas, istub juba pikemat aega ilusti 1,0 oomi peal. Saaks selle vedeliku regulli ka ilusti liikuma siis võiks täitsa rahul olla. See raip kiilub end kinni ja ilge kangutamine kui täita tahan.

 

 teil on sissesõit tegemata, 10 paaki min   (psühho)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et nagu paar paagitäit tuleb alguses kuivalt imeda vä?

Jah. Arvestad, et mitu mahvi sa muidu saaksid per 1ml. Ühte paaki mahub orienteeruvalt 4ml ja siis teed mingi 9...10 ringi sedasi dryburnides ja kopse värskendades ;) Pärast töötab kõik õlitatult :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, 4 päev juba nii, et takistus püsib ilusti paigal. Ilmnes üks negatiivme asi- 1oomine coil, 17w ja kolme poole tunniga läks paagitäis. 7mg vg maasikas kerge menthooliga- njämmi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus, kas kellegil veel detail #11 ümmargune?

http://gyazo.com/402f67b5950340a9c0925f50aa519c0c

http://gyazo.com/eaf8ec47fe37270010c3cf4b4077b67e

Kaasas olnud lehel on kandiline. Asi selles, et kuna ta ümmargune siis vedru surub selle peale ja LCd lahti keerates kruvib 510 end alati sisse ja peab clearo otsast keerama ja 510 jälle paika sättima. 

videos (18:10) on kandiline.

 

 

Minul see õhukruvi tagurpidi panemine ei aidanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus, kas kellegil veel detail #11 ümmargune?

http://gyazo.com/402f67b5950340a9c0925f50aa519c0c

http://gyazo.com/eaf8ec47fe37270010c3cf4b4077b67e

Kaasas olnud lehel on kandiline. Asi selles, et kuna ta ümmargune siis vedru surub selle peale ja LCd lahti keerates kruvib 510 end alati sisse ja peab clearo otsast keerama ja 510 jälle paika sättima. 

videos (18:10) on kandiline.

 

 

Minul see õhukruvi tagurpidi panemine ei aidanud.

Pean häbiga ütlema, et ei ole K4 nii lahti lammutanud. Tegemist prolly klooniga, seega minu arvamus väga ei maksa ka essugi siinkohal kahjuks.

 

 

leidsin lingi, kus detaile hästi näidatud: http://www.e-cigarette-forum.com/forum/rta/625777-svo-mesto-kayfun-4-a.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jepikajee mutterfukker, lõpuks saabus see õnnis päev, kus sain minagi oma uue venelase kätte. Raisk, kus on alles püss. Tema vigadega jõuab lähiajal tegeleda ja tema kapriise leevendada, kuid esmamulje on ikka siga hea. Ma olen niiiiiiiiiiiiiiii kuradi ekstaasis, et võiks mõnda hobust ninast hammustada, kui mõni juhuslikult mööda peaks momendil minema. Sai vähe treitud ja nikerdatud juba tema kallal, kuid sellest lähemalt homme või nii. Aga seniks jäägu teid ootel hoidma saatana silmad :D

 

 

post-2132-0-39340400-1422925876_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetkel on Tobecco Kaifari kloon olnud dailydriver detsembri teisest poolest. Kõik mured mis siiani temaga olnud - isiklik oskamatus. Vedeliku ja vati suhe paigas siis on tegemist täiesti lollikindla aparaadiga. Takistuse kõikumist väga ei ole täheldanud. Korra oli aga siis piisas laiali lammutamisest, puhtaks pesemisest ning asja kõvasti kinni keeramisest. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle ilgelt meeldib see metallist kest aga kahjuks ei ole võimalik mahla kogust sealt näha. Seega esimese asjana tegin järgmise lükke. Võtsin selle kesta ja pistsin treipinki. Lasin ta veits lühemaks ning seest suurendasin läbimõõtu 22 millimeetri peale. Kaasas oleva klaaskesta vajutasin kogemata puruks, seega pidin lõikama uue läbipaistva välja kaasa antud plekskestast. Enne kokku lappamist sidusin strateegiliste tihendite alla paar kihti tavalist niiti. Sellega eemaldasin võimaluse lurina tekkimisele. Vedru lendab ka vahelt varsti minema, kuna minu jaoks on õhuvoolu reg täiesti mõttetu. Isegi täitmise ajal ei puutu õhukanalit. Lurinat sellest pole täheldanud. Momendil seisavad ka oomid omal kohal. Aga muidu asi töötab kui siidi. Tõmmata kannatab nii 10 kui ka 20 w juures. Kõrbema ei lähe. Toss on konkreetsem kui 3.1'el ja seda tuleb ikka julmalt samade setingute juures. Mi ilgelt häppi  :D

 

NB: päriselus näeb asi kõvasti ülbem välja kui piltidel. Telefon ei suuda lihtsalt paremat. Tegemist Fasttech'i klooniga.

 

post-2132-0-54718200-1422968013_thumb.jpg

 

post-2132-0-57472900-1422968029_thumb.jpg

 

post-2132-0-41107900-1422968043_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma siis ikka oskamatu. Ei püsi minul see K4 kuiv. Leidsin ühe tihendi, mis sobis #16 asemele ja oli jämedam, ca pool tundi pidas ja hakkas lurisema ja varsti kohe lekkima. Hambaniit kah tihendi all, aga abi ei midagi. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fasttechis mitu klooni, pane link ka, äkki kellelgi abiks.

See oli vist http://www.fasttech.com/products/0/10006473/2018000-kayfun-v4-styled-rebuildable-tank-atomizer

Ma siis ikka oskamatu. Ei püsi minul see K4 kuiv. Leidsin ühe tihendi, mis sobis #16 asemele ja oli jämedam, ca pool tundi pidas ja hakkas lurisema ja varsti kohe lekkima. Hambaniit kah tihendi all, aga abi ei midagi. :(

 

Vaata et vatti oleks piisavalt. Parem kui seda on seal rohkem kui vähem. Teine koht kus lurisema võib hakata on huuliku alune mutter, kuhu huulik sisse käib. (nr38 manuali peal) Eemalda huulik ja vaata tekkinud avausest sisse.  Nr38 sees on tihend, nr 36, mis peab istuma nr26 otsa ümber. Vaata kas tihend ulatub sinna. Kui kindel ei ole, siis keera nr38 küljest ära, eemalda sealt tihend nr37 ning seejärel proovi ta vaikselt tagasi keerata. Nüüd keerates peab olema tunda kui tihend nr36 paika istub (keeramine muutub tibake raskemaks. Kui sealt vahelt kasvõi natukene läbi laseb, hakkab mahl õhukanalisse trügima ja ongi lurin taga. Ja siis veel see alumine kruvi nr1 peab kõvasti kinni olema keeratud, see ei ole reguleeritav nagu paljudel teistel. Kui seesmistel tihenditel on niit all, siis sealt läbi ei tule. Kui ülemine nr36 on tihedalt vastu nr26 toru otsa, siis sealt ka läbi ei tule. Rohkem ei saa kusagilt läbi ajada, seega vaadake oma vati kogus kriitilise pilguga üle ja vajadusel toppige juurde. Kui muidu ei saa, siis toppige prooviks pilgeni täis ja vaadake kas hakkab lurisema, kui ei hakka on viga vati koguses.

 

Veel üks pilt, vähe parema nurga alt

 

post-2132-0-55502700-1422976706_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kayfun v4 on ka üks miinuspool, millest keegi ei ole rääkinud veel. Nimelt selle pesemine on minuarust julm piin ja nõmeduse tipp.

Kruti sajaks osaks, kui tahad pesta teda....ja kui peaks veel kiire olema siis ei taha ta kuivada eriti kärmelt. Vana kaifariga on kuidagi lihtsam see protsess.

Olen nüüdseks kasutanud 4-5 nädalat uut kayfun v4 ja see pesemine käib julmalt vastukarva. Vahetan iga õhtu või hiljemalt järgmisepäeva õhtul coili ja cottonit.

Hetkel kaldun arvama, et kui tahaks korraliku tanki siis pigem ostaks just selle pesemise ja juramise pärast pigem originaal Squape R-i, millega oleks elu lihtsam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...