Jump to content
E-sigareti foorum

Recommended Posts

Minu arvates on V4 tegijate poolt üle möeldud. Kogu see hunnik detaile ainult selle nimel, et saaks pealt lahti kruvida ja täita. Möttetult keeruliseks on asi aetud. Ma ei näe auru ega maitse osas mingit erinevust vörreldes 3.1-ga. Tömme pole samuti sugugi vabam, öhu reguleerimine minu jaoks möttetu, kuna öhk on löpuni lahti ja ma saaksin öhku ainult kinni keerata. Täidan oma 3.1-te täiteventiilist ja see on minu jaoks kiirem ja mugavam, kui V4 täitmine. Aga eelnev on muidugi ainult minu arvamus. Minu V4 jäi pärast paaripäevast testimist igatahes seisma. Jutt siis täiesti toimivast fasttechi kloonist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kayfun v4 on ka üks miinuspool, millest keegi ei ole rääkinud veel. Nimelt selle pesemine on minuarust julm piin ja nõmeduse tipp.

Kruti sajaks osaks, kui tahad pesta teda....ja kui peaks veel kiire olema siis ei taha ta kuivada eriti kärmelt. Vana kaifariga on kuidagi lihtsam see protsess.

Olen nüüdseks kasutanud 4-5 nädalat uut kayfun v4 ja see pesemine käib julmalt vastukarva. Vahetan iga õhtu või hiljemalt järgmisepäeva õhtul coili ja cottonit.

Hetkel kaldun arvama, et kui tahaks korraliku tanki siis pigem ostaks just selle pesemise ja juramise pärast pigem originaal Squape R-i, millega oleks elu lihtsam.

 

Miks sa neid nii tihti nühid ja vahetad? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maku sa majapidamispaberist pole midagi kuulnud, usu mind, sellega saab väga kiirelt kuivatada. Ja mida seal nii keerulist lahti kakkuda on? Ma olen teda korduvalt molekulideks võtnud ja koos pesu, kuivatamise ja uue coili kruttimisega võtab see max 15min, et uuesti tossata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kayfun v4 on ka üks miinuspool, millest keegi ei ole rääkinud veel. Nimelt selle pesemine on minuarust julm piin ja nõmeduse tipp.

Kruti sajaks osaks, kui tahad pesta teda....ja kui peaks veel kiire olema siis ei taha ta kuivada eriti kärmelt. Vana kaifariga on kuidagi lihtsam see protsess.

Olen nüüdseks kasutanud 4-5 nädalat uut kayfun v4 ja see pesemine käib julmalt vastukarva. Vahetan iga õhtu või hiljemalt järgmisepäeva õhtul coili ja cottonit.

Hetkel kaldun arvama, et kui tahaks korraliku tanki siis pigem ostaks just selle pesemise ja juramise pärast pigem originaal Squape R-i, millega oleks elu lihtsam.

Ma ka ei mõista, et milleks üldse tuhandeks detailiks võtta. Maksimaalselt olen mina V4 lahti muukinud 4ks tükiks - deck, decki sisekambri sein (see väike ring coili ümber), paak ja huulik. Kõik kohad peseb kenasti puhtaks. Nahhuijaa vaja seda veel rohkem detailideks keerata.

Siiani toimib, seade on puhas nagu beebi pepu. e-vedelik väga ei liimi end seinale nii, et soe / kuum vesi imesid ei teeks.

Coili ümbrusele pääsed kenasti ligi majapidamispaberiga, et aurustumisel tekkinud põnevaid asju seinalt maha kraapida. Seinasid kraabin üldjuhul mingi 5-10 korra tagant.

 

Pesu võtab u. 1-2min aega, inertsi hämmastaval võimel saab asjad kuivaks paari liigutusega ja edasine on juba meistermehe oskus, et kaua ja mis coili ta kruvib. Aga üle 10-15min tõesti asi aega ei võta ja vs K2lite näiteks ma ei näe mitte mingit ajaerinevust. Täitmine käib isegi kiiremini, seega väike pluss v4-le isegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle ilgelt meeldib see metallist kest aga kahjuks ei ole võimalik mahla kogust sealt näha. Seega esimese asjana tegin järgmise lükke. Võtsin selle kesta ja pistsin treipinki. Lasin ta veits lühemaks ning seest suurendasin läbimõõtu 22 millimeetri peale. Kaasas oleva klaaskesta vajutasin kogemata puruks, seega pidin lõikama uue läbipaistva välja kaasa antud plekskestast. Enne kokku lappamist sidusin strateegiliste tihendite alla paar kihti tavalist niiti. Sellega eemaldasin võimaluse lurina tekkimisele. Vedru lendab ka vahelt varsti minema, kuna minu jaoks on õhuvoolu reg täiesti mõttetu. Isegi täitmise ajal ei puutu õhukanalit. Lurinat sellest pole täheldanud. Momendil seisavad ka oomid omal kohal. Aga muidu asi töötab kui siidi. Tõmmata kannatab nii 10 kui ka 20 w juures. Kõrbema ei lähe. Toss on konkreetsem kui 3.1'el ja seda tuleb ikka julmalt samade setingute juures. Mi ilgelt häppi  :D

 

NB: päriselus näeb asi kõvasti ülbem välja kui piltidel. Telefon ei suuda lihtsalt paremat. Tegemist Fasttech'i klooniga.

 

attachicon.gifIMG1229.jpg

 

attachicon.gifIMG1230.jpg

 

attachicon.gifIMG1232.jpg

Näeb tõesti ülbe välja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ka ei mõista, et milleks üldse tuhandeks detailiks võtta. Maksimaalselt olen mina V4 lahti muukinud 4ks tükiks - deck, decki sisekambri sein (see väike ring coili ümber), paak ja huulik. Kõik kohad peseb kenasti puhtaks. Nahhuijaa vaja seda veel rohkem detailideks keerata.

 

Pesemise põhjuseid mitmeid....kuna teen palju erinevaid kokteile siis osad joogid ei maitse ja vaja tank ära pesta uue mahla tarvis.

Coili all, kus asetseb vedru tekkib kontentsi ja sammuti kui paak saab tühjaks ja täidan uuesti siis alguses kipub lurisema ja sinna vedru kambrisse tuleb mahla. Võimalik, et sitt kloon. Nahhujaa sajaks tükiks? Sest saaks vanast mahlast korralikuks puhtaks. Ma ei lurista ühte ja sama mahla nädalaid ja tahan kindlalt vabaneda vanast mahlast. Majapidamis paberiga ei saa igale poole ligi ja suuremad detailid saaks sellega ehk enamvähem kuivaks, kuid igast väikesed kanalid jäävad ikka märjaks. Sammuti saab kayfun v4 paak tunduvalt kiiremini tühjaks kui eelkäijatel, seega peab seda rohkem täitma. Ma tõsiselt ei mõista selle v4 kummardajaid ja seda ülepuhutud mulli. Isiklikult ei tunne maitset oleks rohkem ja ei saa ka aru et auru tuleks rohkem, seega tiba üle haipitud see v4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need kes juba oma raha kuskile suunas ei ole visanud siis võtke teamiseks, et kui midagi FT'st ostate siis võtke ligi Infinite kloon. Kaasas on remontkomplekt ja boonusena bell cap. Lisaks on se kindlapeale minek, teistest ei tea tootjat ja siiani on Infinite kloon saanud ainult positiivset tagasisidet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei saa vaikida / minu hääl läheb K4-le. Lemmik. Kasutan seda rohkem kui teisi kokku. Need siis Squape R, Origen v2 dripper, Taifun GT, Lemo.

Parem maitse ja aur. Paras õhk. Muretu ümberkäimine. Kuidagi kultuursem (originaal on)

Aga minu kogemus on dna40 aurumasinaga, mõne mu otsas võib ka teisiti olla. Umbes 25w või enamgi paneb ta normaalselt toimima mu meelest.
Samuti aurutan enamasti oma segatud mahlu. Poe omad tunduvad imelikud nüüd.
Aga maitsed erinevad loomulikult.

Muideks paagi osa laiali lammutamises mõtet ei näe - kaas maha ja voolav soe vesi läbi enne ühest ja siis teisest otsast, ei lähe puhtaks või?
Aga põhi tuleb iga kord kaheks võtta pesuks. Muidu jääb vedru märjaks ja takistus hakkab ujuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei saa vaikida / minu hääl läheb K4-le. Lemmik. Kasutan seda rohkem kui teisi kokku.

Need siis Squape R, Origen v2 dripper, Taifun GT, Lemo. Parem maitse ja aur. Paras õhk. Muretu ümberkäimine. Kuidagi kultuursem (originaal on)

 

Aga minu kogemus on dna40 aurumasinaga, mõne mu otsas võib ka teisiti olla.

Umbes 25w või enamgi paneb ta normaalselt toimima mu meelest.

Samuti aurutan enamasti oma segatud mahlu. Poe omad tunduvad imelikud nüüd.

Aga maitsed erinevad loomulikult.

 

Mideks paagi osa laiali lammutamises mõtet ei näe - kaas maha ja voolav soe vesi

läbi enne ühest ja siis teisest otsast, ei lähe puhtaks või?

Aga põhi tuleb iga kord kaheks võtta pesuks. Muidu jääb vedru märjaks ja takistus hakkab ujuma

Muus osas nõus, aga mul ei ole jäänud takistus ujuma. KAs siis õnn või teadmatus - hetkel ei oskagi vastata, aga ei ole kunagi seda täheldanud.

 

(Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuigi sellest on siinseal juttu olnud, kordaks kokkuvõtvalt üle:

nikliga ja originaalvedruga- hoides takistusi 0.1-0.18 mingit kõikumist ei ole. Ilmselt on siis vool piisavalt suur et lööb kahtlastest ühendustest vedru ja 510 mutri vahel "üle" . Isegi seest märja põhjaga. 

Üle 0.2 võib takistus mängima hakata. Kui vedru alune on kuiv siis tõenäoliselt seda ei juhtu. Oleneb ka sellest kas vedru on sisse töötanud/originaalvedru jms

 

Sellel aastal mul probleeme pole olnud. Ja nende vältimiseks teen põhja (kui vativahetus, 2-3 päeva tagant) puhtaks ja puhun kuivaks ka. Seejärel lasen ~pool tunnikest seista veel, enne kui kokku panen. Puhastamiseks võtan põhja pooleks muide ja pesen mõlemad pooled + vedru voolavas soojas vees. Rohkem laiali lahutada ei viitsi.

 

PS: samasugust takistuse kõikumist esineb ka Lemol, kui märjalt kokku panna. Sellel on ka kaheosaline põhi, vedru küll puudub..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina sain kätte selle lisa vidina mida Maku kuskil postituses promos ja kõikumine on mul nüüd täiesti kadunud. Ja raudpolt on see parim atty nüüd mis mul kunagi old :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need kes juba oma raha kuskile suunas ei ole visanud siis võtke teamiseks, et kui midagi FT'st ostate siis võtke ligi Infinite kloon. Kaasas on remontkomplekt ja boonusena bell cap. Lisaks on se kindlapeale minek, teistest ei tea tootjat ja siiani on Infinite kloon saanud ainult positiivset tagasisidet.

Viska sellele linki, ei suuda kuidagi leida seda.

Ise ostsin tihendikeskusest  nr 16 o-rõnga asemele (orikas oli 1,5 vist) 1,6mm ja see justkui peab sigahästi. Kokku läks küll raskelt, aga peale mõningat kruttimist ja vg'ga 'õlitamist' töötab normilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle jutu rääkisin teises teemas ära, et pidin kangeri subtankis pettuma ja ei soovi enam rohkem hiina jubinatega tegemist teha, muidu varsti on kopp ees ja täies mahus analoogi juurde tagasi. Praegu juba poolel teel analoogist loobumise suunas, pole veel leidnud seda päris õiget asja, et päriselt loobuda. Saaks vähemalt korraliku raua kätte, siis saaks hakata otsima õiget vedelikku. Ja ilmselt ei ole mõtet kõike läbi proovima hakata, kayfun tundub igas mõttes hea olevat ja hiinast natuke kaugemal :D ... aga siinkohal kuluks ehk kogenenumate nõu ära. Vaatasin Kayfun 4 poole ja mõtlesin, et minu jaoks on see ehk natuke overkill. RBA on kangeriga proovitud, tundub hea, hoiab hilisemad kulutused minimaalsena. Samas sub-oom ei ole minu teema, vähemalt praegu tundub nii, võibolla kunagi hakkab meeldima. Tõmban kuskil 1-1,5 oomiga 10-15W ja nii tundub kõige parem. Siit tekibki küsimus, kas Kayfun 4 ei ole pigem mõeldud siiski muuks? Või hoopis 3.1? Samas hinnavahe nendel ei ole nii üüratu, tuleviku perspektiivis tundub 4 ehk parem valik. Mind huvitab eelkõige kõrge kvaliteet ja tulevikus näeks nagunii pigem RBA-d, need vahetatavad asjad lähevad liiga kulukaks ja mänguruumi oleks ka rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kusjuures K4 ainuke kasulik uuendus on ülalt täitmine. Kui põhja alt täitmine ei häiri, haara eelmine. Midagi ikka säästad. Välimus on suhteline aga mulle meeldib vanem rohkem. 

Kõik Kayfunid on just sinna Sinu antud vahemiku mõeldud. Saab muidugi palju rohkem aga pilvepüüdjate võistlustele nendega asja pole. Tirin K4j-a igapäevaselt 0.8 - 1.1 oomi 15-20w peal ja olen väga rahul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K4 on natuke avaram tõmme kui vanematel mudelitel. Mulle nagu tundub et ikka vähe ... aga proovsin korra vana ja sealt nagu üldse õhk läbi ei käi :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.1 on tõeline töömees ja tema pealt täitmine pole samuti probleem. Seda erinevalt KFL-st, mille pealt täitmine pole mul kunagi õnnestunud. K4 sain pärast pikemat pusimist (vahetusse 2 tihendit ja vadru) lõpuks tööle ja pidama, aga mingit erilist vaimustust ta ei tekita. Välimus on hea, aga muud plussid jäävad lahjaks selle nöögi juures, mida kogema pidin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ülalt täitmine tundub üsna hea asi olevat. Kui K4-st veel midagi ei teadnud, isegi siis mõtlesin, et keegi võiks välja tulla sellise asjaga. Aga see muidugi ei ole põhiline argument. 3.1 saab ka pealt laadida? Kivi jutt tekitab K4 osas kahtlusi :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aina rohkem ja rohkem hakkab tunduma, et erinevad kloonid töötavad julmalt erinevalt. Kui siin mõni räägib, et 3,1 õhuvool on sama mis neljal, siis mind paneb see küll kukalt kratsima. Minu v4 laseb õhku ikka väga korralikult läbi. Võrdlen siin enda 3,1ga, mis on ikka päris tuntavalt kitsama kanaliga kui v4. Sõber siin mulle just helistas, et oli ka saanud oma klooni kätte ja kiun mis torust tuli oli samuti suur. Samad probleemid mis siin juba kajastamist on leidnud pluss halvad keermed, ning odava poolne toote kvaliteet. Viskas asja sahtlisse mind ootama. Ma paari päeva pärast jõuan sõbra juurde ja siis saan juba täpsemalt ka siin pajatada. 

 

Aga praeguse seisuga kipun tõesti arvama, et kloonide kvaliteet on niivõrd kõikuv, et paljud kes on endale halva klooni saanud, turtsuvad ka siin teemas, ning seda õigustatult. Kahjuks viib selline, kvaliteedi kõikumine, tegelikult hea toote prestiiži alla. Sest olgem ausad, tegemist on siiski töötava variandi puhul, väga ilusa ja hea mudeliga omas klassis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks seepärast mõni veel originaale ostab. Tõenäosus korralik asi saada on tunduvalt suurem. Ukujulise jutust sain aru, et ta nimelt õiget asja otsib. Seega julgen talle K4-ja soovitada küll. Originaali ostes saad ilmselt kohe korraliku asja, toetad tootjat, EU majandust ja bla bla bla. Klooni ostes tuleb ehk teine lisaks võtta, saad lõpuks korraliku asja, ja aurutada väiksema kuluga sama kvaliteetselt. Nii on, ostja otsustada. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

K4 on väga hea toode ja ma ikkagist julgen uuesti väita, et kloonide armaada arvustused ei tohiks toote väärtust vähendada ja ei ole korrektsed siinkohal.

 

Originaalil ei ole ma ühtegi miinust täheldanud, aga samas võrreldes vanaga on käitlemine palju mugavam.

1) saad täita ilma kruvikeerajata - vedeliku kontroll.

2) saab deckile iga kell ligi, ilma vedeliku ära viskamata - saab hinnata coili olekut + vajadusel see vahetada ASAP.

3) klaasist "aken" annab võimaluse tõmmata kõike sh hapusid mahlasid.

4) decki 4 kruvi teevad coili paigaldamise palju mugavamaks vs K2lite.

5) tõmme parem, auru rohkem

rohkem vara hommikul meelde ei tule....

 

Ma praegu ei võrdle seda toimiva või mitte toimiva klooniga vaid annan hinnangut vs originaal Kayfun 2 lite+ tootele.

Teiste tootjate erinevate toodetega kokkupuude puudub. Ja ilmselt hinnangu andmiseks ei ole hetkel vajalikud ka. v3.1 ei ole omanud, sest see on korralik teivashüppajate abivahend.

 

Nüüd peab ostja ise hindama, kas antud boonused on täiendavat väljaminekut väärt. K2 lite + saab kätte vist ca 60eur, kasutatult hinnaklass 20-30eur. K4 aga maksab vist 150eur ringis. Kasutatult ei ole ma veel näinud, sest prolly kõik tootega rahul (kindlasti leiab, aga ei ole levinud trend veel) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kritiseerimata Walci poolt välja toodud K4 plusse ja eristamata kloone orikatest mainin siiski, et 3.1 on ilma drip tip-i arvestamata K4-st ainult 5 mm pikem. Kui see teeb temast teivashüppajate abivahendi, siis olgu pealegi. Ja 3.1 on ka pealt täidetav, isegi lihtsamalt kui K4 - midagi kinni kerida pole vaja, piisab õhuava sulgemisest sõrmega (mitte et vedeliku kontrolli kruvimine K4-l mingi eriline vaev oleks). Tõmme kuulub personaalsete eelistuste valdkonda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...