Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
Samet

Hinnapoliitika ja õiglane hind

Recommended Posts

Ja olemegi alguses tagasi.

 

Ei ole ... kui sul on oma nish mis töötab siis suva, et keegi müüb ilma lisandväärtuseta suht sama kaupa odavamalt sinule ikka kliente jagub.

Kui kliente ei jagu siis seda nishi vist ei eksisteeri :| 

E-poe lisandväärtust on suht keeruline leida .... paned head tekstid ja videod osad AGA mitte kõik inimesed tulevad vaatavad, et oh jah lahe asi ja lähevad tellivad kas hiinast või konkurendi juurest. Selle nurga pealt on e-kaubandus suht hinna põhine business.

Lokaalses poes on suurem tõenäosus, et hea müügi mees müügi kohe lõpuni ka viib kui kliendile meeldib asi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oehhh...mingi räme mõtetu kiun üles tõmmatud.

Pange ennast nüüd müüja poolepeale korra:

Lisaks igasugu maksudele (transa kullerfirmaga, toll, KM, jms) peab müüja tagama ka garantii, mis enamasti seisneb selles, et müüja annab uue seadme oma kuludega. Üksiku seadme tagastamine chainasse läheb kallimaks kui seade ise väärt on. Ärge ajage segi siin (airmailiga) eratellijaid ja firmadena tellijaid. Ka see on kulu ja mitte väike.

Keegi ei sunni teid mingi tootja tooteid ostma kui ei meeldi. Apple hinnapoliitika on ülimalt sarnane Joye omale - aga kõik ostavad - ja isegi maksavad peaaegu topelt et esimesena kätte saada :D

Tasuks läbida mõned ärikoolitused (ise olen läbinud neid vähemal 6 kui mitte rohkem viimase 13 aasta jooksul)  ja siis mõelda uuesti. On kaks vaatenurka - kliendi oma - ja müüja oma - kes, millisesse gruppi kuulub on teine teema ;)

 

Ja sajandeid kehtib äri kuldreegel: minimaalse kuluga maksimaalne kasum - jätkusuutliku äri valem   :idea:

Ma ei tea ega tunne siiani ühtegi tõsist ärimeest, kes tunneks muret, et teenib liiga palju kasumit - kõigil on alati vähe   :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga jutus on konflikt.

*Müü palju ja teeni käibe pealt.

*Eesti turg on väike.

Käive ei võrdu kasum. Käive läheb suureks, tuleb veel km kohustus ja veel käibest 20% maha. Arvestades siis seda "mõistlikku hinda" on lõpuks alles MTÜ.

Milline müügimees siis oma toote hinda sisse ostes ei arvesta KM-id ja muud maksud + kulud ja oma kasumit juba sisse?

Selle järgi otsustad, kas sa suudad pakkuda naabrist paremat või võrdväärset hinda.

 

Üks arvestab sinna 5%, teine 50%, kolmas 500% ja turg korrigeerib, et kes müüb ja kes istub kaup kapis.

 

 

Ja sajandeid kehtib äri kuldreegel: minimaalse kuluga maksimaalne kasum - jätkusuutliku äri valem   :idea:

Täpselt. Üldse ei vaidle selles osas vastu....

Osta soodsalt ja müü võimalikult kallilt maha. Iga vahepealne euro on sinu. Seda juhul, kui keegi su kaupa ostab sinu pakutud hinnaga.

Kahjuks on müüjaid pea igas nurgas - Eestit võib võrrelda mõne suurlinna eeslinnaga...aga suurriikides on e-poode kõvasti vähem, kui meil per persoona - ma pakun.

Sarnane probleem on meil ostukeskustega - neid on LIIGA palju. See aga kergitab püsikulud lakke ja hinnad üles. Kes kinni maksab - tarbija...kuniks tuleb alternatiiv või saab kaupa asendada...

 

Sajandeid on konkurents turul ühtesid välja söönud ja teisi edasi viinud....

Nokiat me ka ju mäletame....

 

Kui suudad oma toodet olenemata hinnast müüa, siis läheb hästi - aga selliseid tooteid on üksikud...saab lugeda näppude otsas kokku.

Porsche ostja ka ei jälgi väga koma kohta - kas maksab 50 000 eur või 65 000 eur. Aga suur osa jälgivad ja loevad raha siin vabariigis kahjuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sajandeid kehtib äri kuldreegel: minimaalse kuluga maksimaalne kasum - jätkusuutliku äri valem   :idea:

Ma ei tea ega tunne siiani ühtegi tõsist ärimeest, kes tunneks muret, et teenib liiga palju kasumit - kõigil on alati vähe   :razz:

 12 punkti (Y) (y)

Ainuke asi kõige selle jaoks on kliente vaja. 

Mõni saab need lisa väärtustega teine mingi nishi leidmisega mõni aga hea hinnaga... lihtsalt ei maksa tigedat nägu teha, et näe tema pärast on mul raske - konkurents ongi halastamatu. 

Kui on raske siis see keegi teine teeb midagi õieti... ja kui sama mänguga kaasa ei taha minna siis peab kuidagi teistmoodi tegema. Kui see ka ei õnnestu siis on äri riskid negatiivselt realiseerunud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasuks läbida mõned ärikoolitused (ise olen läbinud neid vähemal 6 kui mitte rohkem viimase 13 aasta jooksul)  ja siis mõelda uuesti. On kaks vaatenurka - kliendi oma - ja müüja oma - kes, millisesse gruppi kuulub on teine teema ;)

 

Ja sajandeid kehtib äri kuldreegel: minimaalse kuluga maksimaalne kasum - jätkusuutliku äri valem   :idea:

Ma ei tea ega tunne siiani ühtegi tõsist ärimeest, kes tunneks muret, et teenib liiga palju kasumit - õigil on alati vähe   :razz:

 

Jah, kuid siin on see nüanss, et kliendi puhul on see oma valik, kas tahab ja oskab end müüja vaatenurka panna(näiteks kas eelistan Eestimast või ostan kõige odavamalt seda mis saada on), kuid müüja peab end kliendi vaatenurka panema, et oma äri edendada.

 

Apple võrdlus hetkel väga ei päde, kuna e-sigareti maailmas asjad alles loksuvad paika ja Apple sarnast usuteemat mõne tootja suhtes pole veel tekkinud. Samas kui Apple asja müüja mätta otsast vaadata, siis ma ei tea, kas see on vaikiv kartell või tootja hinnapoliitika, et alguses kallimalt müüakse, aga olenemata asjaoludest on ka seal on konkurents. Edasimüüja peab igal juhul rõhuma pigem sellele, miks just tema käest peaks ostma mitte konkreetsele tootele, mida müüvad ka teised(ja seda mitte ilmtingimata müüja asukohariigis).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi ei sunni teatud toodet/ tootjat ostma - õigus? 

Kui ikka tahad, maksad küsitud hinna.

Kisa selle ümber on nüüd piisavalt - aga keegi ei vaevugi tõmbama paralleele oma igapäeva elust.

Miks keegi ei lõuga kütuse hinna üle? Aplle hinna üle? riiete hinna üle?

Kogu meid ümbritsev on üks suur äri.

Võtame või elektri .... maksame, mida küsitakse....ja siis loeme et EE teenis kasumit......miljonit. Kõik on rahul.


Jah, kuid siin on see nüanss, et kliendi puhul on see oma valik, kas tahab ja oskab end müüja vaatenurka panna(näiteks kas eelistan Eestimast või ostan kõige odavamalt seda mis saada on), kuid müüja peab end kliendi vaatenurka panema, et oma äri edendada.

 

Apple võrdlus hetkel väga ei päde, kuna e-sigareti maailmas asjad alles loksuvad paika ja Apple sarnast usuteemat mõne tootja suhtes pole veel tekkinud. Samas kui Apple asja müüja mätta otsast vaadata, siis ma ei tea, kas see on vaikiv kartell või tootja hinnapoliitika, et alguses kallimalt müüakse, aga olenemata asjaoludest on ka seal on konkurents. Edasimüüja peab igal juhul rõhuma pigem sellele, miks just tema käest peaks ostma mitte konkreetsele tootele, mida müüvad ka teised(ja seda mitte ilmtingimata müüja asukohariigis).

Kuna olen hästi kursis Apple müügipoliitikaga, siis julgen väita, et saab paralleele tõmmata ka Joyega ja paljude muude brändidega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina ei vingugi hinna üle. Kui näen poes midagi, mida tahan, siis ostan isegi kui hind krõbe on, nii mõnigi kord on lihtsam esimesest kohast ära osta kui hakata otsima, kas kuskilt odavamalt saan kui jutt füüsilistest poodidest käib. Aga kui need füüsilised poed on kõrvuti või ostan internetist ja müüja A müüb mulle sama asja odavamalt kui müüja B ja müüja B puhul mingit lisaväärtust pole või see lisaväärtus pole minu jaoks oluline, siis ostan müüja A käest. Nii lihtne see kliendi mätta otsast vaadatuna ongi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EE kasumiga olen küll rahul (riigi kasum ju) ... see pidurdab natukengi nende toompea bosside hoogu makse tõsta - or not.
Riiete üle ei vingu, sest seal on toimiv konkurents olemas.
Aplle müüb ju ise oma kaupa kallilt ... ja kui on hea kaup ja ostjaid on siis on lollus raha võtmata jätta.
Kütuse hinnas marginaalid suht olematud... aga käive suur.

Mina vingun selle üle, et mõni firma kasumi marginaali edasimüüjatele ette kirjutab mis on EBASEADUSLIK ja ka selle üle, et mõne poe hinnad on pidevalt probleemiks teistele... kui ühel käive suurem ja tal süsteem toimib siis kõik korras - teised peavad sellega lihtsalt hakkama saama.

See, et kellegil on suuemad või võiksemad kasumi protsendid mind üldse ei koti. Kui marginaalid peaks suureks minema küll siis keegi jälle turule tuleb.

Ehk siis põhi point miks mina jauran on see, et ei täideta seadust... ja ei lasta kohati turul toimida vabalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi ei sunni teatud toodet/ tootjat ostma - õigus? 

Kui ikka tahad, maksad küsitud hinna.

Kisa selle ümber on nüüd piisavalt - aga keegi ei vaevugi tõmbama paralleele oma igapäeva elust.

Miks keegi ei lõuga kütuse hinna üle? Aplle hinna üle? riiete hinna üle?

Kogu meid ümbritsev on üks suur äri.

Võtame või elektri .... maksame, mida küsitakse....ja siis loeme et EE teenis kasumit......miljonit. Kõik on rahul.

Kuna olen hästi kursis Apple müügipoliitikaga, siis julgen väita, et saab paralleele tõmmata ka Joyega ja paljude muude brändidega.

Väike märkus - elektri eest maksad sa Elektrilevile, mitte EE-le :P

 

Aga mina küll vingun. Ei meeldi eestis pakutavad ülemakstud riided, tellin suuresti netist. Ainult ecco kingi ei ole leidnud netist soodsamalt, kui eestis -50%-ga.

Apple asemel käivad ka teised brandid, seega konkrent saab oma papi.

Kütuse hind on suht-koht monopol ja räige kokku lepitud äri. Kütuse hind maailmas langenud vähemalt 2x, meil umbes 10senti. Aga ei ole kuskilt võtta ka kütet. Piiri äärsed käisid venemaal, lätis...aga osade turgudega ei olegi miskit teha. Alaskal on ka teatud asjad hinnas ja üle makstud...

 

Ahhhjaa, eletkri hinna tõusus tänagem poliitikuid! Elektriturg ju teeb "soodsamaks" kõik :) Ja aastaid kasumeid välja koorinud riiki, kes ei investeerinud võrku. Praegu reaalne olukord, kus võrk suht pekkis ja vaja raha kuskilt saada, et investeerida. EE on ju Eesti Riigieelarve suurlappija!!! Ärgem unustagem seda detaili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EE kasumiga olen küll rahul (riigi kasum ju) ... see pidurdab natukengi nende toompea bosside hoogu makse tõsta - or not.

Riiete üle ei vingu, sest seal on toimiv konkurents olemas.

Aplle müüb ju ise oma kaupa kallilt ... ja kui on hea kaup ja ostjaid on siis on lollus raha võtmata jätta.

Kütuse hinnas marginaalid suht olematud... aga käive suur.

 

Mina vingun selle üle, et mõni firma kasumi marginaali edasimüüjatele ette kirjutab mis on EBASEADUSLIK ja ka selle üle, et mõne poe hinnad on pidevalt probleemiks teistele... kui ühel käive suurem ja tal süsteem toimib siis kõik korras - teised peavad sellega lihtsalt hakkama saama.

See, et kellegil on suuemad või võiksemad kasumi protsendid mind üldse ei koti. Kui marginaalid peaks suureks minema küll siis keegi jälle turule tuleb.

Kallis Old - hulgimaalimas on see tavaline teema. Ma ei imesta, et hulgimaailmaga mitte kursis olevad iskud ei tea kuidas asjad toimivad turul tegelikult. 

Hulgimüüja ei ole kohustatud sulle mingi kindla hinaga kaupa müüma kui ta ei soovi, ta võib ka üldse sulle mitte müüa.

Siit tekivadki need arusaamatused, millest kiun püsti.

Kui sa ei ole nõus soovitatud jaehinnaga, siis kas 1. sinu hulgihind tõuseb 2. sa ei saa enam sellest hulgist kaupa

nii lihtne see ongi. sellega püütakse vältida turu suurt kõikumist ja et ärimeestel oleks ka võimalus teenida.

Soovitusel ja kehtestatud hinnal on suur vahe juriidilises mõistes

ma saan aru  klientide, kui tarbijate kiunust - neil on eesmärk võimalikult odavalt saada teenust/kaupa.

Siiani jääb mul selgusetuks, kuidas "ärimees" tahab vabatahtlikult loobuda kasumist? Ju on hea samariitlasega tegu.

Ärimees ei saa äri ajades mõelda nagu klient, vaid kui ikka ärimees. 

 

 

Ma tõesti ise ärimehena ei soovi, et korduks K-salongi teema e-sigareti teemas. Kuigi - ka selle teema tagamaid teavad vähesed (mina nt. tean)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väike märkus - elektri eest maksad sa Elektrilevile, mitte EE-le :P

/.../

Ahhhjaa, eletkri hinna tõusus tänagem poliitikuid! Elektriturg ju teeb "soodsamaks" kõik :) Ja aastaid kasumeid välja koorinud riiki, kes ei investeerinud võrku. Praegu reaalne olukord, kus võrk suht pekkis ja vaja raha kuskilt saada, et investeerida. EE on ju Eesti Riigieelarve suurlappija!!! Ärgem unustagem seda detaili.

 

Elektri eest maksad ikka sellele, kelle käest elektri ostad, Elektrilevile maksad vaid võrguteenuse eest ;)

 

Aga EE on eelarveaukude suurlappija vaid lühemas perspektiivis. See müüakse ju jupikaupa maha ja riigile jääb vaid see, mida keegi osta ei taha(loe: pekkis võrk).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektri eest maksad ikka sellele, kelle käest elektri ostad, Elektrilevile maksad vaid võrguteenuse eest ;)

 

Aga EE on eelarveaukude suurlappija vaid lühemas perspektiivis. See müüakse ju jupikaupa maha ja riigile jääb vaid see, mida keegi osta ei taha(loe: pekkis võrk).

Viimaste andmete järgi on juba julgelt ja tugevalt üle 50% pankade oma jah :D Ehk võrgu hind tõuseb ja tõuseb ja tõuseb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga miks keegi paanikat ei tõsta?  Kiunu, euroopa erinevaid seadusi vastuväitena ei paku?

Lihtsalt vana Sveiki ütlus: Vait olla ja edasi teenida   :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärimees ei saa äri ajades mõelda nagu klient, vaid kui ikka ärimees. 

 

 

Ma tõesti ise ärimehena ei soovi, et korduks K-salongi teema e-sigareti teemas. Kuigi - ka selle teema tagamaid teavad vähesed (mina nt. tean)

Siiani jääb mul selgusetuks, kuidas "ärimees" tahab vabatahtlikult loobuda kasumist? Ju on hea samariitlasega tegu.

 

Ärimees ei saa mõelda nagu klient, kuid peab oskama asja ka kliendi mätta otsast vaadata. Ehk siis ärimees peab leidma argumendi, miks klient just tema käest ostma peaks ja see võib kuid ei pruugi olla kõige odavam hind.

 

Aga kartulisalongi tagamaid oleks huvitav kuulda..... sellest on juba nii palju aega möödas, et nüüd ehk võib juba rääkida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega polegi tarbijal midagi kiunuda eriti, kas lepib või siis otsib soodsama alternatiivi. Iseenesest ma saan täiesti aru sellest nn soovituslikust jaehinnast, aga kohati segaseks jääb, et kuidas hiinlased saavad odavamalt pakkuda, kas siis tõesti on nii suured mahud, et painutavad tootja poliitikat või müüvad hoopis koopiaid originaali pähe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kallis Old - hulgimaalimas on see tavaline teema. Ma ei imesta, et hulgimaailmaga mitte kursis olevad iskud ei tea kuidas asjad toimivad turul tegelikult. 

Hulgimüüja ei ole kohustatud sulle mingi kindla hinaga kaupa müüma kui ta ei soovi, ta võib ka üldse sulle mitte müüa.

Siit tekivadki need arusaamatused, millest kiun püsti.

Kui sa ei ole nõus soovitatud jaehinnaga, siis kas 1. sinu hulgihind tõuseb 2. sa ei saa enam sellest hulgist kaupa

nii lihtne see ongi. 

ma saan aru  klientide, kui tarbijate kiunust - neil on eesmärk võimalikult odavalt saada teenust/kaupa.

Siiani jääb mul selgusetuks, kuidas "ärimees" tahab vabatahtlikult loobuda kasumist? Ju on hea samariitlasega tegu.

Ärimees ei saa äri ajades mõelda nagu klient, vaid kui ikka ärimees. 

 

 

Ma tõesti ise ärimehena ei soovi, et korduks K-salongi teema e-sigareti teemas. Kuigi - ka selle teema tagamaid teavad vähesed (mina nt. tean)

 

Marc jah ma olen aastaid tagasi ka arvuti maailma hulgi poolega otse kokku puutunud. Seal ka osad kirjutasid hinna ette. Aga siis ma ei teadnud, et see on seadusega keelatud ... kas siis oli ka pole õrna aimugi. 

Lisaks aja jooksul on olnud kliente nii hulgi müüjaid kui jae kaubandusega tegelejaid. Ja ma tean, et see maailm ei ole nii roosa nagu võiks arvata.

Hetkel ma tean, et hindade ette kirjutamine on ebaseaduslik ja selle pärast kiunungi... keegi teine selle peale ju kisa väga ei tõsta.... no mina tõstan nüüd. Sest nii ei tohi. Minu kiun ei muuda midagi ma kardan .... aga kui see kiun levib siis äkki vbla muutub midagi.

 

K-salongi teema lõppu me ju ka teame. Ja Vapimise katetega on k-salongi teemani veel 2-3x ruumi minna enne kui nood probleemid hakkavad tekkima.

 

Ma pakun, et "ärimees" kes hetkel parimat hinda pakub riisub suurima kasumi.

Küsitluse linkimise statistika alusel võiks seda küll arvata.

Ega polegi tarbijal midagi kiunuda eriti, kas lepib või siis otsib soodsama alternatiivi. Iseenesest ma saan täiesti aru sellest nn soovituslikust jaehinnast, aga kohati segaseks jääb, et kuidas hiinlased saavad odavamalt pakkuda, kas siis tõesti on nii suured mahud, et painutavad tootja poliitikat või müüvad hoopis koopiaid originaali pähe...

 

YT on pikka aega see ette kirjutatud hinna poliitika olnud ... seekord lihtsalt rohkematel poodidel viskas see üle ja sõidatakse natuke vastu.... ilmingud on siis need, et rohkem poode on julgevad oma ära nägemise järgi katte panna ja jebivad sellega, et hankida kaupu mitte otse tootjalt vaid mööda X teid. Või on see kogu aeg nii olnud aga me pole sellele tähelepanu pööranud.

Eks vbla seekord läks alguses ette antud katte protsent natuke lappama ... ise tehti hea hinnaga hea toode valmis ... a krt turul teised konkureerivad märksa kallimad. :D.

 

Aga miks keegi paanikat ei tõsta?  Kiunu, euroopa erinevaid seadusi vastuväitena ei paku?

Lihtsalt vana Sveiki ütlus: Vait olla ja edasi teenida   :D

Marc kõike korraga ei jõua. Tegeleme hetkel aktsiisiga ehk siis põletavamate probleemidega (või arvad, et peaks selle mure tõsisemalt veel kui lihtsalt kiun ette võtama? :D ja aktsiisi taha plaanile jätma? ). 

Ette antud hinnad jäävad kiunu tasemele. Kui aktsiisi asi selgunud ja seal enam midagi teha ei anna ja jõudu üle küll siis võtab selle asja ka ette.

Sinna maani saab loota, et väike kiun äkki levib ja kasvab suureks palliks :D - lootus on lollide lohutus.

 

Ja kui siin foorumis ka selle üle kiunuda ei saa kus ma siis veel selle üle kiunun?? Kodus naisele? Ta ei pea seda teemat väga vastuse vääriliseks.... aga siin on nii kaasa kiunujaid kui vastu väitjaid (Y).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks ta ole. Aga netikaubandusega peavad ka asjad veel paika loksuma. Hetkel on seis selline, et kui ühes poes on paremad tootekirjeldused, videod jms., siis keskmine klient valib oma kauba seal välja ja siis läheb ostab teisest poest, kus paremat hinda pakutakse. Proovige googlega mida iganes otsida - mingeid suvalisi poode, kui tootekirjeldus puudub, on google translate abil tõlgitud või lihtsalt copy-paste tootja kodulehelt, on ikka päris palju. Tähelepanelikumalt uurides selgub, et suurem osa kaupa on ka kuskil "partneri laos". Ise ma selliste käest enamasti ei osta, aga kui neid poode nagu seeni pärast vihma tekib, siis tõenäoliselt on ka ostjaid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahlasid ostes eelistan ikka füüsiliseid poode.

Oma nina on kunn ja erilist jama pole ka suutnud kokku osta nagu pidevalt redditist lugeda võib.

Gear tuleb enamus hiinast, aga võib juhtuda, et ka mõni üksik siis meilt. Kui on midagi kiiresti vaja ostan meilt ja siis saab hind määravaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toote kirjeldustesse ja videodesse on MaitsevAur vist kõige rohkem panustanud (Y) (Y) . Videodega see asi ka, et kui joppab video mis viraliks läheb siis see toob päris kenasti traficut.

Kurb on aga jah see, et loetakse vaadatakse info ära ja siis ostetakse mujalt kui on mujal odavam.
Webi analüütikute kogemuste järgi on tegelikult ka väga, väga suureks määrajaks kui lihtne/keeruline/mugav on tellimise protsess. See on koht kus tasub keskenduda detailidele ja kus iga nüans on väga oluline. Kui ilma regamata tellida ei saa siis kaotab väga suure osa klientidest - samas kui hind siga odav siis katsutakse ikka protsess läbi teha :D .

Nende toote info osade koostamine ei ole üldse lihtne töö. Kui tahta korralikult teha ka ülevaadetest natuke lisa infot kirja panna siis 2-3h kaob nagu niuhti.

Muidugi see teema, et kui kaup kuskil mujal laos siis minul läheb kohe klõps tab kinni ja vaatame mujalt.

Kui just ei ole mingi preorder teema.

E-poodidele veel vihje .... palgake UFO SEO'd tegema .... foorumi nähtavusele googlis suutis ta vähemalt suure boosti anda (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks näide - täna tellisin selle http://www.verkter.ee/Aiaseadmete-tarvikud/Muruniidukite-murutrimmerite-loikurite-tarvikud/Rull-nooriga-Bosch.htmlja sealt samast poest. Ükskõik mis koodi järgi otsida, leiab google üles. Kedagi teist, kelle otsing üles leiab, ei leidnud kuigi olen suhteliselt kindel, et see firma pole ainuke, kelle käest trimmerile kasseti saab(trimmeri ostsin hea mitu aastat tagasi k-rautast). Aga no ei viitsi hakata poode läbi sõitma ja küsima kas on.... kui ühegi kodulehel pole, siis on lihtsam netist tellida kuigi ideaalis oleks tahtnud selle homme kätte saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rebjata - Davaite zit druzno

ja ei kommi mis hinnaga keegi kusagil midagi müüa üritab. Las kunde ise otsustab. ok jh, päris nö rämpsu (a'la CE4)  puhul ilmselt peaks sõna sekka kostma a tegelt ei muuda see miskit.

Kes loeb foorumit, sedasama siin, on ilmselt niikuinii piisavalt teadlik, et teha õiged valikud. Puudub käsk "osta" tänapäeval ju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rebjata - Davaite zit druzno

ja ei kommi mis hinnaga keegi kusagil midagi müüa üritab. Las kunde ise otsustab. ok jh, päris nö rämpsu (a'la CE4)  puhul ilmselt peaks sõna sekka kostma a tegelt ei muuda see miskit.

Kes loeb foorumit, sedasama siin, on ilmselt niikuinii piisavalt teadlik, et teha õiged valikud. Puudub käsk "osta" tänapäeval ju

No hetkel siin kaklust ja kismat ei näe. Üle pika aja väga põhjalik vaidlus/arutelu erinevate ja tõsiselt argumenteeritud seisukohtadega. Hinnapoliitika kui selline ei ole kindlasti püha lehm, mille üle ei tohiks arutleda. Konkreetsee müügitehinguga on hoopis teine asi ja see reegliteski kirjas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...