Jump to content
E-sigareti foorum
Spezz

Evic-VTC mini

Recommended Posts

Ma arvasin siiani, et amprinäit on sisendi kohta e. palju akult võetakse. See oleks hästi kasulik number. Aga ei paista vist nii olema või mis?

 

See amprinäit on voolutugevus vooluringis, sama tugevusega vool läbib nii akut kui coili.

 

250px-Vooluallika_sisetakistus.svg.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama vool läbiks nii coili kui akut kahel juhul:

1. tegemist on meh. mod-ga

2. elektrooniline mod kasutab võimsuse reguleerimiseks klassikalist reostaati

 

Reaalsus on see, et elektroonilne MOD toimetab mõnevõrra effektiivsemalt ehk pigem võiks võrrelda voolutugevusi trafo kui reostaadiga,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on selle aparaadiga probleemid tekkinud. Äkki keegi oskab nõu anda.

Aparaat ise ca kolm nädalat vana.Algul oli kõik OK, aga praegult selline viga, et 1-2 sekundiga lööb temperatuuri liiga kõrgeks ja protectioni peale.Seadistatud 210 Ni Celsiust, 25 W, takistust näitab 0,12 ohmi, lukustatud.

Mahl enda segatud 50/50, coil enda keeratud, clearo Subtank plus.Algul arvasin, et äkki ise coili oskamatult valmistanud, aga siis   keerasin clearo töökaaslase samat marki masina peale ja mingit probleemi  samasuguse seadistusega pole, tõmbamisel temperatuurinäit ca 140-150.Masinat uputanud, ega loopinud pole.Äkki keegi oskab lahendust pakkuda? Ette tänades.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esiteks kas on võimalik, et takistuse luku väärtus siiski erines neil kahel? No ühesõnaga clearo lasta jahtuda toatemperatuurini, lukk maha, clearo pealt ära, korra päästikut (no atomizer found) ja siis clearo tagasi, takistus lukku. Nii mõlema masinaga. Ja kas mõlemad mõõdavad sama takistuse (uue firmware puhul näitab takistust reaalajas vist ainult maha võetud lukuga ja ka päästiku all hoidmisel)? Firmware on sama?

 

Teiseks on kahtlane see, et see teine "korras" masin ainult 140-150 kraadi juurde jääb -- äkki on hoopis sellel masinal kala? :) Palju see subtank kannatab üldse -- ma olen mõned üksikud katsed praegu sellega teinud ja tundus, et 25W võib üldse suht ülemise piiri kandis olla, vb isegi palju. Ehk et äkki ikka vedelikupuuduse probleem ilmutab end sellise võimsuse juures? Kas RBA deck on see küljeaukudega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei saanud töökaaslase omaga võrrelda, oli kiiruga koju unustanud.RBA on vana varianti, alt-küljepealt avadega.Panin temperatuuri 230 peale, nüüd kannatab 4-5 sekundit tõmmata enne kui kaitse sisse lülitub.Uus RBA on tulemas, proovib sellega ja ehk aitab ka takistusega mängimine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuttaval juhtus eVicuga selline nali, et kui kotist välja võttis ja sisse lülitas, oli pilt tagurpidi ees   :!:

 

12237618_1611587089159922_176458877_n.jp

 

Leidsin netist ka vastuse:

Did you know ? You can reverse the display on the Joyetech eVic VTC Mini.
To activate the reverse display mode turn off the device, hold the up and down buttons for five seconds. Your display should change orientation and you can look at screen while you vape ;)

 

PS eVicu display kujundamisega tegeletakse aktiivselt siin http://social.joyetech.com/showthread.php?tid=2139

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jäi silma üks featuur, mis võib-olla pole veel siit läbi käinud -- aku pinget saab kuvada, kui väljalülitatud olekus hoida all päästikut ja vasakut nuppu 4-5 sekundit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah.

 

Tegin eile esimest korda SS316L-ga dualcoili. 0.3 oomi näitas. Lukku ja õue. Väga normaalne veip. Järgmine kord kätte võtsin, tuli ainult mingi hale puss välja. Vaatasin -- vatte alla 5 ja temperatuuripiiraja peal. Takistust näitab 0.28 oomi. Ja nii ongi, et see paljukurdetud ja -kardetud langeva takistuse häda on täitsa reaalne asi. Tähendab, et lukk ei ole enam 0.3 peal ning TC arvab, et toatemperatuuril coil on kuum. Praktiseerisin siis natuke aega seda tegevust, et lukk maha, paak maha, päästikut, paak peale, "new"', lukku. Aga kaua sa viitsid, eks. Kui paaki järjest maha ja peale keerasin, oli takistus kord 0.28, kord 0.30 -- täitsa napakas. Vahepeal vist lukustasin ka kõrgemale, siis sain teinekord kerget kärsakat. Lõpuks keerasin lihtsalt vatte natuke peale ja vajadusel korrigeerisin temperatuuriseadet, nii sai nagu enam-vähem oldud.

 

Kuna mul on hetkel neid aparaate pihus 2, siis proovisin täna ka teisega. Ei ole probleemi, peale sleepimist kõik toimis... nii umbes 2 tundi vast. Siis hakkas sellega ka pihta :)

 

Kusagil FT foorumis üks väitis, et vabanes probleemist, kui sama versiooni firmware peale kirjutas. Ta tõi piinlikult täpselt kõik sammud välja. Ma tegin siis ka ühe Miniga samamoodi (no vähemalt peaaegu, sest mul esines mingi arvutitõrge ja pidin vahepeal rebootima) ning lukk läks 0.29 peale. Esialgu on kolmel kättevõtmisel takistus sama olnud, ptüi-ptüi.

 

Jätkub...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endal täpselt sama keiss subtanki nikkel coilidega. Kuna traati pole hetkel, siis ei ole saanud titaaniumit ja SSi proovida, aga subtanki nikkel coil jamas täpselt sama moodi. Kasutangi hetkel power modes ainult seda.

Kes viitsib lapata, siis siin teemas päris mõndadel jamab TC:

https://www.e-cigarette-forum.com/forum/threads/evic-vt-mini.695518/page-89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul nikliga igapäevast probleemi polnud. Oli algselt 0.08-oomine dualcoil, mis mingil hetkel hakkas 0.07-na esinema, aga vist väike seadete korrektuur tegi asja okeiks. Millise takistusega nikkelcoil Sul oli ja kas single või dual või ... ?

 

Üks huvitav tõik on see, et kuigi nende kahe aparaadi seerianumbrid erinevad ainult 2 võrra, näitab väiksema numbriga isend, et tal on hardware 1.00 ja suurema numbriga on 1.02. Kas tehases on vanemad ja uuemad kiibid kastis läbisegi või trükitakse seerianumbreid suvalises järjekorras või oli 1.01 versiooni ainult 1 tk.? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul jebis lemoga sama moodi,kuid praegu uwelliga ss modes töötab korralikul tehase coiliga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jändasin nikkeliga tükkaega juba nii, aga eile kukkus maha kogu kaadervärk ja korras. Ennem subtank kõikus kah otsas, nüüd enam ei kõigu. Aru ma ei saa, kas vedru kiilus connectoris kuidagi kinni, või millest see põhjustatud oli. Nüüd kui jahedamas lähebki alla coili takistus, siis peale esimest või teist vajutamist võtab esialgse takistuse tagasi. Vaadake äkki logiseb kah paak peal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECF-is üks oomiprobleemiga omanik sai tootjalt 2.01 beetafirmware ja kuigi tema sõnul on veel vara midagi öelda, olla siiani hästi (so far so good).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECF-is üks oomiprobleemiga omanik sai tootjalt 2.01 beetafirmware ja kuigi tema sõnul on veel vara midagi öelda, olla siiani hästi (so far so good).

Järelikult tuleb kohe ka avalik uuendus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tänapäeval tuleb neid modisid nagu seeni pärast vihma, mis omakorda tähendab, et lastakse poolpidused tooted välja, et konkurentsivõimeline olla. Mis omakorda tähendab, et tarbija on beetatestija. Me dont like it. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veavaba tarkvara ikka päris keeruline kirjutada. "Hello World" vast suudetakse ära teha aga sealt edasi juba on nii nagu on. 
Meditsiini asju testitakse vigaseks aga vaevalt, et ka seal bugidest 100% pääsetakse.
E-sig puhul antud hetkel pigem see, et kui kiiresti viga parandatakse ja kas seade võimaldab softi uuendust, et ei peaks uut ostma.

Ma olen suht kindel, et ka enamusi e-sige ikkagi testitatakse. Suuremad tootjad vähemalt seda teevad... aga seal ei pruugi viga ilmuda.
Ka hetke teemast selgub, et uuest softist on test versioon väljas mida veel ei levitata aga testitakse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuidas viga ei ilmuta end tehases/laboris, kui isegi siin foorumis paari päevaga on selge, et tc lukk ei funka normaalselt    :roll:

Mul sõbral funkab normaalselt... ehk ju siis on vaja mingite asjade kokkulangvust, et see viga ilmneks.

 

Vaevalt, et nad aint laboris testivad .... kindlasti ka test grupid olemas. Hetkel ka uus versioon on ju test grupi käes testimises.

Hetkel hullu pole kuna softi saab uuendada ja viga kiiresti korda teha. Palju s*** seis on nende modidega kus kui viga ilmneb siis istudki selle veaga või ostad uue.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahtsin ka öelda, et kui tarkvara on valmis, siis on see surnud ja ajast maha jäänud. Tehased võivad ju proovida iga ilmnenud puuduse või uue moeröögatuse järel uue seadme välja anda, aga arenduse lõpuks on see ka juba sisuliselt vananenud. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tundub,et miniga tuleb õrnalt ümber käia,kukkus lauapeal ümber ja kohe jama majas,tuli uuesti tak. lukustada.Sama aku vaetamisega,tuleb uuest tak. lukustada

Share this post


Link to post
Share on other sites

tundub,et miniga tuleb õrnalt ümber käia,kukkus lauapeal ümber ja kohe jama majas,tuli uuesti tak. lukustada.Sama aku vaetamisega,tuleb uuest tak. lukustada

pole säärase probleemi otsa veel sattunud :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...