Ajutiselt peab iga sisseloginud kasutaja valima oma foorumi keeleseaded käsitsi. Seda saab teha kas päises või jaluses oleva nupu kaudu. Link juhendile.
 

Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
Bomba

nikkel ja titaanium coilid

Recommended Posts

Tere

 

Sattusin küsimuse otsa, millele ma ei leidnud vastust. mul on eVic Vt ja seal saab nii nikkel coili kui ka titaanium coli kasutada. Tean, et nikkel coili soovitatakse kasutada siis kui on temp. kontroll aga muu jääb nagu segaseks. Mis on nende kahe coili vahe? Milline on parem? Ja milliseid coile te ise kasutate ja miks?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikkel valesti kasutades on ohtlik. Titaan ei ole.

Samuti on erinev neil ohm/m kohta. Rohkem ma ei tea küll. Seega maitse asi :)

 

Ise kasutan niklit juba ca 9 kuud - siiani elus =)

Eee titaan on ka valesti kasutades ohtlik mõlemaga sama teema, et punaseks ei tohi ajada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selge siis, eks ma katsetan ja vaatan mis rohkem meeldib. Tuhnisin veel netis aga ei leidnud vastust järgmisele küsimusele- kuidas neid puhastada (Cl- ni head).  Vanasti sai selle kõige tavalisema pulga coile õrnalt veega pestud ja kuivatatud, kas sellega saab sama teha või lihtsalt uus osta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna on üsna sarnane küsimus, siis küsin samas teemas. Kui ma õigesti aru sain, siis minu TC60W + Melo2 kit'iga tuli kaasa 3 coili: kanthal, nikkel ja titaanium. Praegu ma saan aru, et on see kanthal coil sees ja ma ei ole tegelikult seda TC mode'i kasutanudki (jookseb selle kanthaliga VW modes - kanthaliga ma ju TC-d kasutada ei tohiks?). Kas keegi oskab mul pildi veidi selgemaks lüüa, et kas selle kanthali süü võib äkki olla see, et veidi ajab köhima või asi on pigem harjumuses? Kogemus ei ole päris nii mahe kui ma tahaks. Kas ma saan proovida panna näiteks titaanium või nikkel coili sisse - ning juhul kui hakkab rohkem meeldima või vaja rohkem aega testimiseks - kas kanthal coil muutub seistes kõlbmatuks või saan seda edasi kasutada?

Üks boonusküsimus veel - millal juurde tankida kui tahaks teist vedelikku proovida? Ei taha nagu päris kõike ära valada, aga samas olen aru saanud, et ei tohiks seda paaki väga tühjaks ka lasta..

 

Ma tean, et eks ma otsimise peale leiaks ka ise need vastused, aga hetkel lihtsalt ei jõua enam, liiga palju materjali kahe päevaga :D

 

Tänud ette!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kanthaliga on lihtne, täita tuleb siis kui pole vel k'rssama hakanud, kui kärssama hakkab, siis on hilja    (psühho)

 

TC on asi lihtsam, sul enam ei hakka auru tulema. aga üldiselt kui silma järgi hakkab tyhjaks saama, siis tasuks ikka peale valada

eks ise tunnetad ära, pm võid ka iga ml järel peale valada kui soov on......aga mingi 1-2mm põhjast, siis ehk tasub täita  (ma ei kujuta ette, milline clearo see on)

 

Köhima võib ajada liiga kange vedelik ja liiga palju auru, kops pole sellega harjunud. Vabalt võib ka olla PG või VG vastunäidistus. Pead katsetama, vähem watte, lahjem koks, vähem PG sisaldust jne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õige, kanthaliga TC ei saa kasutada.

Köhima ajamine võiks eelkõige sõltuda vedelikust - proovi väiksema PG ja suurema VG sisaldusega vedelikke.

Kanthaliga coil tee salvakaga enne seisma jätmist kuivaks ja puhtaks ning kui kunagi uuesti kasutada vaja, vaata et väga tolmune ei oleks. Kõlbmatuks seistes ei muutu.

Paagi võid ikka vedelikust tühjaks tõmmata. Kui TC pole, saad vedeliku lõppedes tugeva kärsaka kurku ning kui TC toimib, siis hakkab lihtsalt auru aina vähem tulema.

Kuna läbipaistev paak, siis kui silmaga näed, et kallutades enam ikka üldse vedelikku sees ei ole, võid juurde panna. Loomulikult ei keela keegi ka segada. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lase see kanthal vee alt läbi ja jäta kuivama, ei juhtu temaga midagi.

Kui paned nikli või titaaniumi sisse, siis vaata, et TC aktiveerid ikka masinas. Kui unustad, siis saad koheselt " meeldiva" kogemuse.

Temperatuuri ja watte hakka timmima ikka alt poolt üles, üldiselt yle 220c ei soovita minna. Ise lasen 210 näiteks, osa paneb 200c


jne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, suured tänud teile! Eks katsetamine teeb meistriks :D Ma kahtlen, et see coil oma aja ära on elanud, ostsin masina eile (muidugi jääb alati võimalus, et ma keerasin selle coili kohe alguses tuksi sellega, et hakkasin julgelt tõmbama kuigi puuvill vms polnud veel niikust saanud?) ;)

Praegu imestasingi, et masin VW peal ja ega ma üle 25W (kuigi 60W max) ei taha väga minna, kuigi vedelik 0.3mg ja oomid ka vist 0.3 sellega.

PG osakaal vedelikus peaks olema 25%.. testin siin mingit Walc'i kokteili, aga eks see aurukogemus on ka muidugi selline, et kui ma kuhugi suitsuruumi peaks minema, siis kaovad inimesed päris kiiresti silmapiirilt ära. Autos tõmbamine on ka selline, et ega seda talvel teha ei saa, sest kinnise aknaga ei näe ma sealt väljagi.

 

Nägin veel sellist asja, et mulle sobivad Aspire Tritoni coilid sisse (kuigi Melo2 omad on odavamad ja saab tellida muidugi, Eestis vist praegu ei ole veel näinud..), aga seda on saadaval ka oluliselt suurema takistusega 1.8 oomi - mida see annab? Kas tossupilv on suurema takistusega väiksem? Kas akukulu suurem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, suured tänud teile! Eks katsetamine teeb meistriks :D Ma kahtlen, et see coil oma aja ära on elanud, ostsin masina eile (muidugi jääb alati võimalus, et ma keerasin selle coili kohe alguses tuksi sellega, et hakkasin julgelt tõmbama kuigi puuvill vms polnud veel niikust saanud?) ;)

Praegu imestasingi, et masin VW peal ja ega ma üle 25W (kuigi 60W max) ei taha väga minna, kuigi vedelik 0.3mg ja oomid ka vist 0.3 sellega.

PG osakaal vedelikus peaks olema 25%.. testin siin mingit Walc'i kokteili, aga eks see aurukogemus on ka muidugi selline, et kui ma kuhugi suitsuruumi peaks minema, siis kaovad inimesed päris kiiresti silmapiirilt ära. Autos tõmbamine on ka selline, et ega seda talvel teha ei saa, sest kinnise aknaga ei näe ma sealt väljagi.

 

Nägin veel sellist asja, et mulle sobivad Aspire Tritoni coilid sisse (kuigi Melo2 omad on odavamad ja saab tellida muidugi, Eestis vist praegu ei ole veel näinud..), aga seda on saadaval ka oluliselt suurema takistusega 1.8 oomi - mida see annab? Kas tossupilv on suurema takistusega väiksem? Kas akukulu suurem?

Kas mitte Melo2 ja Ijust2 coilid täpselt samad ei olnud? Sest Ijust2 coile saab Eestist küll, võrdle pilte enda coilidega, kas on samad? http://www.maitsevaur.ee/tarvikud/k%C3%BCttekehad/eleaf-ijust-2-kuttekeha

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 oomi - mida see annab? Kas tossupilv on suurema takistusega väiksem? Kas akukulu suurem?

Suurema takistusega coil vajab kuumaks minemiseks vähem võimsust, seega akukulu on just väiksem.

1.8ohm coil tõenäoliselt tekitab vähem auru ka, kui väiksema takistusega coil.

Minu soovitus oleks, et pane aga Ni või Ti coil sisse, toimi vastavalt juhistele et TC mode ja sobiv režiim saada, lukusta takistus, säti temperatuur u. 180 kraadi peale ning veibi, vajadusel tõsta temperatuuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nägin veel sellist asja, et mulle sobivad Aspire Tritoni coilid sisse (kuigi Melo2 omad on odavamad ja saab tellida muidugi, Eestis vist praegu ei ole veel näinud..), aga seda on saadaval ka oluliselt suurema takistusega 1.8 oomi - mida see annab? Kas tossupilv on suurema takistusega väiksem? Kas akukulu suurem?

 

Tritoni 1,8ohmi on hea coil, ainult hoiatuseks, et puhas VG/PG 75/25 on selle jaoks paks ning kipub ruttu kärsakat andma, aga 5-10% vett teeb asja väga mõnusaks. Auru kopsu tõmbamiseks küll ja maitse väga hea ja aku kestab kauua  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võtsin eile kanthali välja ja proovisin siis titaaniumist coili. Võtsin ilusti lahti, niisutasin ära (valasin aukudesse) ja lasin seista, raputasin, siis veipisin masinat käima panemata.. aga see hit oli ikka killer. Tossu praktiliselt ei tulnudki ja ikka väga kibe oli seda asja tõmmata. Proovisin igatpidi, lasin kuumust vähemaks, aga ei saanud väga madalale panna, sest masin andis veateadet (ei mäleta täpselt mis seal kirjas oli ja manual kodus ka - aga midagi "new coil... something something") - ehk siis miinimum temperatuur mida ma panna sain oli 200 kraadi, pärast kui olin korra end köhima ajanud, siis sai kraadi natuke veel alla lasta, aga kogemus oli ikkagi päris võigas. Ma nüüd ei teagi mida ma valesti tegin, kartsin, et vb vatid liiga kõrged ja vedelik ei sobi sellega lihtsalt (kasutasin walc'i iTNT kokteili), aga siis võtsin masina uuesti lahti, panin kanthali tagasi sisse, valasin vedelikku juurde ja nüüd kõik toimib jälle nagu enne.. enam ei julge titaaniumit sisse panna, ei tea mida ma valesti tegin.

 

Märgin nii palju ära ka, et kanthali coili ma ise sisse ei pannud, seda tegi viisakas ePiip.ee müüja.

Teine asi - ma olen aru saanud, et kanthali soovituslik reziim on 30W-80W vahel, nii vähemalt eLeafi sait väidab. MInu jaoks on aga isegi 30W midagi too much, ehk siis ma tõmban seda nii umbes 22W-25W vahel, ega sellest pole vast midagi?

Kolmas asi - selle titaanium coili ohmid pidid olema 0.5, aga tegelikult oli ta kõrgem veits, masin näitas 0.54 ja 0.57 - millest see nüüd oleneb? Kas selline möödapanek on okei ja sõltub muudest asjaoludest või ongi coilil/masinal midagi viga?

 

Eks ma muidugi kahtlustan, et kogu probleem on minus, aga ma hea meelega siiski kuulaks arvamusi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas sul masin tunneb uue coili automaatselt kohe ära?

ses suhtes, et ma pean käsitsi kinnitama. oletame, et kanthal oli sul 0,5 ja  titaanium 0,25, siis sa laksad 2 korda võimsama voldiga kui coili ei muudetud.

 

Teine asi, usun, et selles ongi point, sa lasid titaanium coiliga äkki nikli seades.

kas sul titaani seade on üldse olemas?

kui pole ja on olemas vaid nikli tc, siis sa pead panema tempiks ca 140c, mis võrdub titaai puhul 200c.

Kui sa lasid nüüd titaani 200c (nikli seades), siis sa said vägevaid maitseid tunda

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas sul masin tunneb uue coili automaatselt kohe ära?

ses suhtes, et ma pean käsitsi kinnitama. oletame, et kanthal oli sul 0,5 ja  titaanium 0,25, siis sa laksad 2 korda võimsama voldiga kui coili ei muudetud.

 

Teine asi, usun, et selles ongi point, sa lasid titaanium coiliga äkki nikli seades.

kas sul titaani seade on üldse olemas?

kui pole ja on olemas vaid nikli tc, siis sa pead panema tempiks ca 140c, mis võrdub titaai puhul 200c.

Kui sa lasid nüüd titaani 200c (nikli seades), siis sa said vägevaid maitseid tunda

 

 

Kui päris aus olla, siis seda ma ei teagi kas ta tunneb automaatselt ära, ei osanud selle peale mõeldagi - võib-olla oli selles siis asi, eks ma mäkerdan uuesti või lähen hüppan ePiibust läbi.

 

Titaanium coili ma lasin ikka septsiaalselt titaaniumi seades - mul on süsteemil 3 valikut ja ka coile on 3 erinevat, seda ma vaatasin erilise hoolega, et ma vales programmis tööle ei paneks - rahulikult võtsin asja :D

Ma täpselt volte praegu ei mäleta, aga jah, alla 200 ei lubanud mul masin alguses panna, pärast kui paar mahvi tegin, siis sain veits alla poole tõmmata - aga kogemus oli ikka õudne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennem proovisin.. Jõudsin selle takistamise lukustamiseni alles siis kui eile õhtul selle matsu kätte sain.. muidu polegi nagu lukustanud. Saan aru, et see ongi ainult TC teema? Mis selle lukustamise mõte on? Kui ma veipisin ja ekraani jälgisin, siis nagu ei tundunud küll, et need ohmid kuhugi poole liiguks. Ikka olid 0.54 või 0.57, kuigi TI-coil peaks justkui 0.50 olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lukustamine sobib kõikidele traatidele, et ta valepositiivset ei arvestaks

 

kui sa tõmbad, siis takistus suureneb. Ja kui sa nyyd tõmbasid ja siis alles lukustasid, siis annab ta kõvasti rohkem volte peale kui peaks. ütleme nii, et kui takistus alguses oli külmast peast 0,2 ja sa tõmbsid, tõusis takistus 0,3 peale. nüüd kui sa lukustasid 0,3 peal siis pm ta võtabki aluseks külmast peast 0,3 oomi ja  väntab sulle 1,5 korda rohkem volte peale, mis panebki asja kärssama. ja jäädki seda saama

Lukustama peab alati külma/toatemperatuuril coili!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennem proovisin.. Jõudsin selle takistamise lukustamiseni alles siis kui eile õhtul selle matsu kätte sain.. muidu polegi nagu lukustanud. Saan aru, et see ongi ainult TC teema? Mis selle lukustamise mõte on? Kui ma veipisin ja ekraani jälgisin, siis nagu ei tundunud küll, et need ohmid kuhugi poole liiguks. Ikka olid 0.54 või 0.57, kuigi TI-coil peaks justkui 0.50 olema.

See on jah ainult TC teema, tegelikult reaalselt ei lukustata mitte midagi, vaid määratakse seadmes nö baastakistus toatemperatuuril (takistuse peaks kindlasti lukustama jahtunud coiliga) ja kuna nikli, titaani jms traatidel takistus kuumaga muutub, siis võrdleb seade takistuse muutumist just selle baastakistusega (see on siis see mille sa toatemperatuuril seadmes paika panid) ja kalkuleerib selle põhjal oletatava temperatuuri coilis. Üldiselt on ikkagi nii, et kui sul on takistus nö lukustatud, siis rohkem ta sul ekraanil selle muutumist ei näita, seetõttu ta ongi sul kas 0,54 või 0,57 vms. Minule teadaolevalt ainult V1 softiga IPV D2 näitab/näitas takistuse muutumist ka reaalajas TC seadetes. Nüüd kui sa ei lukustanud toatemperatuuril coili takistust, siis kuumutati coil krt teab mis tempini ja coil võib olla pekkis. Proovi uuesti see läbi teha ning vaata, kas vanast coilist enam elulooma saab.

 

Istick 60TC-l peaks tekkima takistuse lukustamisel pisike luku ikoon ekraanile, aga kuna sa vist manuali korralikult ei lugenud, siis soovitan sul vaadata seda videolõiku, siin näidatakse kuidas istick 60W TC seadmes baastakistust lukustada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

Sign in to follow this  

×