Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
old

TC - traadid ja nende omadused (SS, Nickle, Titaan jne...)

Recommended Posts

Ei märganud kohe et dual

Siis võimalus, et teine neist nõrgem, näit. kruvi lahti või halb kontakt.

Evic võtab keskmise järgi, kui üks ei lähe piisavalt kuumaks, saab teine liiga.

Kontrollida võiks ikka vati põletamisega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega see esimene mats natuke lurisev ka pole juhuslikult?

ei ole

 

kas 200-ga vatti ka põletab?

Kas mõne teise attyga ka sama?

Kas sama atty aga teise mahlaga sama?

Kas saad sama setupit mõne teise TC modi otsas proovida?

pole põletada veel proovinud, aga kui ma nüüd coile vaatasin, siis üks on juba tublisti pruunim. kas nii võib üks coil ülemäära/ohtlikult kuumaks minna.

subtank´is on ka nikkel, aga pole seda tühjaks imenud ja selle 510 on liiga pikk seega kõigub mod´i otsas ja ei taha mod´i rikkuda

vedelikud mul praegu kõik sama pg/vg

pole teisi TC mod´e (Smok Xpro80 on :razz: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain eile esimese nikkel TC ehitamisega hakkama ja kõik tundus väga hea. 0.10 ja 200C. Täna sama tempiga tõmmates ei toimi nagu väga hästi vaid hakkab nagu jõnksutama ja auru tuleb minimaalselt. Masinaks eleaf istic TC40 ja kangertech mini. Kust võiks viga otsida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain eile esimese nikkel TC ehitamisega hakkama ja kõik tundus väga hea. 0.10 ja 200C. Täna sama tempiga tõmmates ei toimi nagu väga hästi vaid hakkab nagu jõnksutama ja auru tuleb minimaalselt. Masinaks eleaf istic TC40 ja kangertech mini. Kust võiks viga otsida?

Järelikult ühendus halb. Reeglina aitab rba kruvide pingutamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoi!

Jagan enda kogemust SS316L 0.25mm (250 Micron - 30AWG).

Ehitasin siis OBS Crius V3 dual SS316L ja mõlemale 10 keeret :D Takistus on 0,46 ohm. TC on 240 kraadi peal ja 25W.

Deem kui hea maitse lausa nauditav. Aurab ka mega hästi :D

Tõsiselt hea traat ;)

Moodiks siis Cuboid ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuramus .... proovisin täna claptonit teha..... 0.4SS ümber mingit peenikest kanthalit kerida.... ei tea kas vanus või on järsku kaks vaskut kätt tekkinud aga head tulemust ei saanud.
Peab vist kellegi käest teenust ostma :|.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teine katse vähendasin TC 230 ja W20 peale täitsa tip-top! :D

Nagu ma loen annab SS claptonit teha. Hmmm..... peaks isegi mingi aeg proovima. Siis vast vaja juba akutrelliga mässata ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuramus .... proovisin täna claptonit teha..... 0.4SS ümber mingit peenikest kanthalit kerida.... ei tea kas vanus või on järsku kaks vaskut kätt tekkinud aga head tulemust ei saanud.

Peab vist kellegi käest teenust ostma :|.

Küll tulema hakkab. Sirgenda SS ära, ära võta liiga pikka juppi (10 cm hea küll), keri rahulikult. Kui neid märksõnu jälgida, ei tohiks probleeme tulla. Traat võta pöidla ja nimetissõrme vahele, nimetissõrm toeta vastu SS-i, vabalt rippuv kanthal pane ülejäänud kolme sõrme vahelt läbi, nii saad peale jooksva traadi pinget reguleerida. Edasi lase traadil lihtsalt kätt suunata :) Edu

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Võtsin jah vist liiga pika jupi .... ca 40cm... kinnitasin teise otsa keerleva pandla külge
2. Mul (elektri) trell on natuke liiga järsk .... +/- ei tööta väga hästi ... akutrellil on akud ja harjad õhtal :(
3. Pean mõtlema, kuidas traat trelli otsa saada, et oleks 99% tsentris - käpad kinni ei võta ja hetkel kasutatud L võti ei hoia tsentris

Kitarri keele peale suutsin küll keerata aasta tagasi esimese korraga :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Võtsin jah vist liiga pika jupi .... ca 40cm... kinnitasin teise otsa keerleva pandla külge

2. Mul (elektri) trell on natuke liiga järsk .... +/- ei tööta väga hästi ... akutrellil on akud ja harjad õhtal :(

3. Pean mõtlema, kuidas traat trelli otsa saada, et oleks 99% tsentris - käpad kinni ei võta ja hetkel kasutatud L võti ei hoia tsentris

 

Kitarri keele peale suutsin küll keerata aasta tagasi esimese korraga :D.

Kui pöörelit kasutad siis võib pikem ka olla. Trelli külge panekuks keera traadi ots L-iks siis saad ära keeratud otsa ilusti risti trelli nokkade vahele ja traadi tsentrist välja. Peenikese kanthali peale laskmiseks hoia sellest kinni mingi 10-15cm südamikust eemal ja katsu hoida kerget nurka tahapoole. Selline meetod peaks olema lihtsam ja rohkem vigu andestama ka.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuskil ülevaates nägin kuidas claptoni tegemiseks kasutati tavalist plastikust pesupulka. Mokkade vahele olid soon sisse aetud kus jooksis põhitraat ja ümber krutitav traat jooksis ristisoone pealt peale. Tulemus oli ideaali lähedane :)

Sobran natuke juutuubis, äkki leian selle õppevideo üles. 

 

EDIT: leidsin video https://youtu.be/V8YqMiAD8SM?t=332

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuskil ülevaates nägin kuidas claptoni tegemiseks kasutati tavalist plastikust pesupulka. Mokkade vahele olid soon sisse aetud kus jooksis põhitraat ja ümber krutitav traat jooksis ristisoone pealt peale. Tulemus oli ideaali lähedane :)

Sobran natuke juutuubis, äkki leian selle õppevideo üles. 

 

EDIT: leidsin video https://youtu.be/V8YqMiAD8SM?t=332

Päris hea .... see läheb proovimisse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plastiklõksu puhul peaks vast vaatama, et traat kusagil liiga suure surve all poleks, et kuumust ei tekiks, mis sulama ja/või tükke eraldama paneks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea, kas õige teema küsimiseks, aga küsin siiski. Äkki keegi oskaks lollile seletada, kuidas tc töötab kanthal ümber ss claptonil, kui teada olevalt kanthal ja tc ei toimi? Ometigi on ju kanthal pealmine ja postide vahele kinni keeratud. Lihtsalt huvitab, sest endal praegu selline coil ja töötab nagu kellavärk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea, kas õige teema küsimiseks, aga küsin siiski. Äkki keegi oskaks lollile seletada, kuidas tc töötab kanthal ümber ss claptonil, kui teada olevalt kanthal ja tc ei toimi? Ometigi on ju kanthal pealmine ja postide vahele kinni keeratud. Lihtsalt huvitab, sest endal praegu selline coil ja töötab nagu kellavärk.

Kuna temperatuuri kontroll toimub läbi takistuse, siis loeb selleks kogu küttekeha takistuse muutus. Kuna välimise kanthali takistus on väga suur võrreldes SS omaga, siis on ta seal lihtsalt massiks ja elektriliselt sisuliselt rolli ei mängi. Loodan, et said vastuse :)

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin ka just elu esimest claptonit keerutada - mitte küll selle mõttega, et kohe veipima hakata, vaid lihtsalt katsetamiseks, et mis välja tuleb.

 

Kuna eGo coile ikka vedeleb, siis tegin selle tühjaks ning ülaltoodud video baasil hakkasin keerutama. Keskele 0,32mm Ni200 ning ümber 0,2mm Kanthal.

Üldiselt tundus see eGo coili nipp ikka suhteliselt hõlbus ning usun, et paar korda katsetada ning saaks päris kauneid asju hakata ehitama.

 

Kuna keskele jääva traadi tagumist otsa mul kuhugi kinnitada ei olnud (see peab ju ka kaasa keerlema), siis päris nii mugavalt minul ei õnnestunud nagu videos näha, kus tüüp vaid eGo coilist kinni hoidis ning full speediga keris. Ühe sõrmega surusin niklit sinna eGo süvendi vastu ning siis kuidagi andsin vaikselt trellile tuld. Üldiselt oleks viimase tegevuse hõlbustamiseks vaja kolmandat kätt või teist inimest :) Samuti oli omajagu tunnetamise küsimus see, et clapton saaks ikka piisavalt tihe, kuid samas et keerud üksteise peale kerima ei hakkaks. Viimasel juhul on selle lahti harutamine korralik näputöö - proovisin ka tagurpidi kerida, kuid see ajas asja ainult rohkem sõlme.

 

Niklijupi võtsin silma järgi sellise, et sellest kaks coili annaks teha, kuid kui valmis sain, leidsin sellest piisavalt palju ebatäpsuseid (kas olid claptoni keerud liiga hõredalt või paarist kohast ikkagi üksteise peale jooksnud), et coile kannatas sellest vaid ühe teha. Siiski, tõenäoliselt võib esimese korra kohta rahule jääda ning kui asja huvi pärast coiliks keerasin, oli silmale tegelikult ikka päris ilus vaadata. Pilti siia panema ei hakka, kuna päris nii ilus siiski ei saanud. :D

 

Kuigi sai siseläbimõõduks 2,5mm, on claptoniga coil selline lahmakas, et ma arvan, et mu Zephyruse sisse sellised dual coilid kohe mitte ei mahuks - tegelt on juba twisted coiliga nibin-nabin.

Pika ja igava jutu point on siis see, et kellel on erinevaid traate, tunnike vaba aega ning omajagu igavust, sellel tasuks tolle manjana postitatud video järgi asja täitsa proovida :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokkutulekul matakass (kui ma ei eksi) ehitas mul griffin25 sisse SS clapton + kanthal paraleelselt dual coili - täpseid traatide parameetreid ei mäleta :(.

 

Huvitav on see, et see coil maitseb totaalselt erinevalt kui on TC ~200C ja 150W versus power ~60W (auru kuumus ja kogus sama). 

Kuigi TC tegelikult piirab ka sekundi jooksul kuskil 50-60W peale. TC'i eelis on see, et ei ole ooteaega.

Maitse vahe kahe reziimi vahel on aga suur. 
Ma ise arvan, et TC suurema võimsusega toob paraleelse coili puhul välja traatide erineva kuumenemise kiiruse vahe ja sealt ka maitse vahe.
Ehk siis TC reziimis tundub natuke kõrval/kõrbe maitset olevat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

claptoni jaoks on milline parim kooslus ?

26/32 AWG / 0.4mm/0.2mm

24/32 AWG / 0.5mm/0.2mm

22/32 AWG / 0.6mm/0.2mm

 

SS316 traat siis


Läks kõige jämedam loosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...