Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
vikat

Pilot Vape 521 Tab - ülevaade

Recommended Posts

Mõned päevad tagasi potsatas mulle postkasti selline tore asi nagu Pilot Vape 521 tab ehk takistuse ning pinge tester veipijatele. Pilot Vape 521 tab on Coil Master 521 Tabi kloon, mis tegelikult on omakorda Burning Tab Masteri kloon (originaali tootja on The Friday Morning), aga sellegipoolest on tegemist väga viisaka klooniga. Originaali mul muidugi pole, nii, et kahjuks neid omavahel võrrelda ei saa, kuid minu jaoks isiklikult on sellel olemas kõik vajalikud funktsioonid ning peaks olema vägagi korralik tööriist nii uutele, kui ka juba kogemustega veipijatele.

 

Pilot Vape 521 tab ecig testeri saatis mulle ülevaate tegemiseks Gearbest.

 

Üks pilt ka tutvustuseks (ma ei saanud jätta seda pilti tegemata, see tester lihtsalt meenutas nii väga vinüülimängijat :P)

 


 


 

Andmed

Materjal: ABS plastik.

Ekraan: OLED.

Takistuse mõõtevahemik: 0.01 - 9.99 oomi.

Pinge mõõtevahemik: 0.3 - 9.99V.

Aurusti takistus: 0.1-3.0 oomi.

Laadimine: Micro-USB, 4.5V / 750mAh.

Aku: 18650 (pole kaasas).

Aku vale polaarsuse kaitse.

Vedruga 510 ühendus.

Magnetitega kinnituv tagakaas.

 

Pakend ja sisu


Pilot Vape 521 tab on pakendatud plastkarpi, mis on omakorda paberümbrise sees. Karbist leiame loomulikult Pilot Vape 521 tabi enda, kuid lisaks on seal USB kaabel (laadimiseks), 2 kaablit (banaan ühendustega ühelpool ja krokodillid teiselpool), lisavidin modi pinge mõõtmiseks ja kasutusjuhend.

 

Kasutamine


Kuna ma pole varem kasutanud ei Pilot Vape 521 tabi, Coil Master 521 tabi ega nende originaali, siis esimese asjana võtsin ma lahti kasutusjuhendi, mis tuli välja, et nagu ei olegi kasutusjuhend, vaid lihtsalt loetleb paki sisu ning üldiseid andmeid selle toote kohta. Nii, et taaskord nagu Hiina asjadega juba kombeks on saamas, tuli kasutada katse-eksitus meetodit. 

 

Kogu tegevust kontrollitakse pealülitiga millel on 3 režiimi: põletamine ehk dry-burning; takituse/pinge mõõtmise režiim (olenevalt siis sellest, et kas on kasutusel 510 ühendus, need kaablid või see pinge mõõtmiseks mõeldud lisavidin) ja viimane on väljalülitamine. Kui seade on põletamise režiimis, siis taustavalgus kumab punaselt ja kui testeri režiimis, siis taustavalgus põleb siniselt. 

Neid kahte juhet, mida ma varem mainisin saab kasutada otse spiraali takistuse mõõtmiseks ja dry-burnimiseks ja seda kõike ilma aurustajat külge panemata. Suhteliselt mugav tööriist kui soovid spiraale (coile) nö ette valmis teha (näiteks reisile minekuks vms). 

 

Pinge mõõtmine


Modi pinge mõõtmiseks on sul vaja kas kohe mod selle lisavidina külge keerata (510 ühendusega) või kõigepealt paigaldad lisavidina testeri külge ja siis keerad modi sinna otsa. Üldiselt on see nii ehitatud, et valesti seda panna ei saa. Minul isiklikult seda funktsionaalsust väga tihti vaja ei lähe, kuid näiteks mehhaaniliste modide omanikele võib see olla päris kasulik lisa.

 

Takistuse mõõtmine


Kuna takistuse mõõtmine on minu arvates selle testeri peamine ülesanne, siis ma testisin seda teha võimalikult põhjalikult. Minu mõte oli see, et võrdlen selle testeri mõõdetud takistusi esiteks oma vana testeriga ja teiseks oma parimate/täpsemate modidega - Reuleaux DNA200 ja Yihi SX Mini M class-iga. Proovisin/testisin erinevaid RDA-si (drippereid) ning RBA-si (paake), kuid selguse mõttes toon ära ainult Cera RDA mõõtetulemused.

 

Cera RDA-s olid kasutusel dual kanthal clapton spiraalid (coilid) ja mõõtetulemused olid  vastavalt:

Teise tootja takistuse mõõtja [foto] – 0,37 oomi

DNA200 [foto] – 0,33 oomi

Yihi SX Mini M class [foto] – 0,31 oomi

Pilot Vape 521 Tab [foto] – 0,32 oomi

 

Pilot Vape 521 mõõtetulemused jäid täpselt DNA200 ja Yihi SX350J (Yihi SX Mini) mõõtetulemuste vahele, millest võib teha järelduse, et Pilot Vape 521 tabi takistuse mõõtetulemusi võib usaldada ning selles osas on ta (vähemalt) sama täpne, kui näiteks DNA200 ning Yihi SX350J.

 

Plussid ja miinused

 

Plussid

+ Täpsed mõõtetulemused.

+ Tundub kvaliteetne.

+ Suhteliselt odav.

+ Paljude võimalustega.

+ Hea mugav akut vahetada (magnetitega tagakaas).

 

Miinused

- Korraliku kasutusjuhendi puudumine. Mingi juhend on küll olemas, kuid kuidas seadet kasutada seal kirjas pole. 

- Kuigi üldiselt olid takistuse mõõtetulemused väga täpsed, siis 10mnest seadmest (paagist) ühega oli mul siiski probleeme, st selle paagi 510 oli ilmselt liiga pikk ning kui ma selle täiesti lõpuni 510 pesasse keerasin, tõusis takistus õige pisut, mis viitab ühenduse halvenemisele. Samas oli selle takistuse muutumine ka suhteliselt marginaalne (min 0,30 oomi vs max 0,36 oomi).

- Põhi on väga libe, st igasuguse libedama pinna peal kipub see tester eest ära liikuma, kuna jalad on plastikust. 

 

Kokkuvõte

See tööriist pole lihtsalt spiraali kuivalt põletamiseks (dry-burnimiseks), takistuse ning pinge mõõtmiseks, vaid ta on ka väga mugav alus just uue spiraali (coili) paigaldamiseks, wickimiseks jne. Ma pole üldiselt siiani neid aluseid kasutanud ning kogu minu uue coili/vati protsess on alati toiminud mõne minu modi otsas, aga selle tabiga see kindlasti muutub.

 

Kuigi Pilot Vape 521 tabi ja selle analooge müüvad paljud online poed (ka mõned füüsilised poed Eestis), siis Gearbestis on hetkel kampaania ning sul on võimalik see endale soetada alla 20 euro eest (22,27USD). Selle hinnaga pakutakse hetkel ainult kollast värvi, kui see ei sobi, siis teised värvid on tavahinnaga ehk 34,72 USD. 

 

Ütlen ausalt, et kui mulle poleks seda ülevaate kirjutamiseks saadetud, siis ma telliks ise selle praegu kindlasti ära. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...