E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
eesel

Taimsest "hemp" fiibrist coil

Ilmseslt peaks vist praktikas töötama samal moel nagu puuvill?

Ühe youtube video järgi on öeldud, et peab kauem vastu, tuleb läbi keeta (suur miinus), rohkem fiibrine ja wickib paremini (kahtlen sügavalt, et kuidas saab paksema fiibriline paremini wickida kui orgaaniline puuvill).

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=CaZaRTObnF4#t=750

anyways what I did was to first wash with dish soap and rinse, I then boiled in distilled water for 5 min then rinsed again.. after this I used a baking soda & peroxide bath ( just think of toothpaste), then once again boiled and rinsed. after this rinse I used dish soap again and rinsed, then finally I boiled and rinsed again. this was a job and took me about 45 minutes to do, but now I have enough for probably 6 months so its not that bad. after the final rinse I dried out with paper towels and kind of separated everything, I then let dry for a day. you also can microwave it on & off for a few minutes. after it dried I further separated the fibers and picked out all the little woody bits.

Natuke liiga palju ke**i minu maitsele :D Kui keegi juba töödelduna turule toob siis on teine asi...

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this