Jump to content
E-sigareti foorum
hmekk

Eesti Post - Omniva

Recommended Posts

Nojah, karta oli, et pikapeale Spezz sellest Post24'st üldse loobuda tahab.. Ehk oleks lahendus, kui aadress eelnevalt käsitsi peale kirjutada, vigase kleepsu puhul saaks niisamagi saata. Aga see muidugi ei kaitse iseavanevate uste eest.

Sinisilmsena arvan, et enamus inimesi võõrast pakki ei võtaks, aga jah, väike protsent riski jääb ikka.

 

Mina olengi see, kelle pakk on automaadist teadmata suunas minema läinud. Helistasin neile. Öeldi, et kui kadunuks jääb, siis kompenseeritakse. Ehk järgmise nädala alguses saab selgust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei midagi uut. Helistanud keegi pole. Homme helistan ise.

--edit--

23.07 helistasin. Öeldi, et päringule vastust veel pole. Pakk postitati 15.07. Esimest korda märkasin, et pakk jäi masinasse kinni ja helistasin 17.07. Nädal möödas ja keegi pole veel isegi uurinud asja.

--edit--

24.07 hommikul helistati. Öeldi et pakk läheb hüvitamisele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitu kopikat siis hyvitiseks pakutakse.

Las ma arvan 10% reaalsest hinnast, sest sa ei suuda paki väärtust tõestada?

Kaup maksti kinni, asjaajamise ja telefoniarvete peale kulutatud 10€ keelduti kompenseerimast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitu kopikat siis hyvitiseks pakutakse.

Las ma arvan 10% reaalsest hinnast, sest sa ei suuda paki väärtust tõestada?

Kaup maksti kinni, asjaajamise ja telefoniarvete peale kulutatud 10€ keelduti kompenseerimast.
Järgmine kord korruta kahega paki väärtus, just in case (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ise paar korda pidanud pakki viima Post24 piinakambrisse.

Läbi karusamuse on õnneks peale kümnete minutite ootamise ja infoliinile helistamise saanud pakid teele ja raha kaduma ei ole füüsiliselt läinud. Kaudselt aga aega raisanud ja firmale telefoniarvet koostanud....

 

Kuusakoski ei ole üldse paha mõte, sest need kastid lihtsalt üldjuhul ei toimi. Muidugi minu väike tarbimine antud firma pakutava teenuse järgi on olematu võrreldes saatmismaniakkidega, siis ise üritan hoiduda. Kui juba paar korda oled närve kulutanud, siis aitab... (kick)

 

SmartPostiga veel ptui-ptui-ptui ei ole probleeme tekkinud... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii Naljakas on lugeda, et kasutajaid niipalju, peame hinda juurde kruvima, et rohkem automaate üles panna. No ei ole mingit väärikust selles firmas, mul ajas mõõdu täis juba siis, kui nad tegid els pakkide hinna kaalupõhiseks ja asi mõttetult kalliks läks. Krt ei saada eestis veel aru, et massiliselt müügist saadakse rohkem tulu, kui müük kallilt ja vähese tööga, eesti post ju ei tooda iphone laadset teenust. Laseksid nad hinda madalamaks, saaksid nii kaupmees, tarbija ja eesti post kasu. Ime et keegi neid automaate molotovi kokteiliga visanud pole ja see mõtte, et jõle hea värk, kui automaadid seisavad õues on idootsus. Elektroonika on kord selline, et ta kipub ilmastikuga jupsima ja kui veel on tarkvaralised ja tööliste hooletusega, siis on need automaadid mõttetud. Ma pole küll kuulnud, et keegi viriseks smartposti üle, automaadid siseruumides, võibolla ka parem teenindus, kui miskit lähebki untsu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul ei ole Post 24 kunagi probleeme olnud. Naisel samuti pole olnud. Ta kasutab neid päris tihti. Ei tea mis teil seal mandril toimub. Kuressaares kõik toimib nii nagu peab. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niipalju, kui ma Post24 kasutanud olen, siis seni pole probleeme esinenud. Küll aga kulleritega on mitmeid kordi probleeme olnud. Ei viitsita telefonile helistada ja teatisele kirjutatakse, et polnud kodus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niipalju, kui ma Post24 kasutanud olen, siis seni pole probleeme esinenud. Küll aga kulleritega on mitmeid kordi probleeme olnud. Ei viitsita telefonile helistada ja teatisele kirjutatakse, et polnud kodus.

Jah kullerid on küll mõttetud. Pole kunagi helistanud. Ükskord õrnalt koputab uksele ja kohe jookseb minema. Ei jõuagi ust avada kui juba kadunud. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niipalju, kui ma Post24 kasutanud olen, siis seni pole probleeme esinenud. Küll aga kulleritega on mitmeid kordi probleeme olnud. Ei viitsita telefonile helistada ja teatisele kirjutatakse, et polnud kodus.

Jah kullerid on küll mõttetud. Pole kunagi helistanud. Ükskord õrnalt koputab uksele ja kohe jookseb minema. Ei jõuagi ust avada kui juba kadunud. :P

Meie kulleril (siin maal) on mu mobla nr. mälus (kiirvalimise all vist veel pole)...ja kui mind kodus pole, on nõus isegi mulle sobival ajal paki ära tooma (õlut)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maal ongi teisiti. Mul on isegi mõned kopsakad Hiinast tulnud pakid maal postkasti topitud. Postiljon juba teab, et kast on lahti ja saab kasvõi paar tellist sinna poetada. Tallinnas sellist luksust ei ole jah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

«Mis puutub sellesse, et Eesti Post pakke kaotab, siis üldjuhul on see müüt, mida rahulolematud kliendid levitavad,» arvas Tonka. Ta lisas, et kui nurisemiseks on põhjust, siis on selline käitumine ka igati mõistetav. «Kui klient pidi paki saama homme, aga saab selle kätte alles mõne nädala pärast, siis on arusaadav, et kuni ta pakki kätte pole saanud, usub ta, et Eesti Post on tema paki ära kaotanud. Kuid tegelik olukord on selline, et tihti viibib pakk seetõttu, et pakile on kleebitud valed aadressandmed,» tõi ta näite.

http://www.tarbija24.ee/2585234/eesti-post-muudab-kadunud-pakkide-huvitamise-korda

 

Suhtumine on küll selline, et olge õnnelikud kui üldse midagi kohale kunagi jõuab. Ma ei saa mille eest inimesed nende arust siis maksavad kui teoga saatmine on ka kindlam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldiselt hoidun isiklikult ja ka ametlikult firma nimel igasugustest negatiivsetest kommentaaridest teiste ettevõtete aadressil (olgu siis tegemist mõne teenuse osutajaga või siis konkurendiga). Igatahes Eesti Post, täpsemalt ELS kullerteenus pani küll pea vastu seina taguma.

 

Ühesõnaga... Kes on meil külas käinud see teab, kes mitte, siis nüüd saab teada, et meil on kontori majas esimesel korrusel mõnus söögikoht. Istusin mina seal ja sõin lõunat. Enne lõpetamist saabub ELS kuller maja ette. Tormab välisukse taha (meie pakk käes) ning tammub jalalt-jalale, et koridori pääseda. No sain asjast aru ja lasin sisse, ise midagi ei öelnud. Tormab järgmise ukse taha (meie kontori koridoris lisauks) ja sealt ka sisse ei saa. No ütlesin talle, et siit ma sind ilma loata edasi lasta ei saa (samas jõllitasin oma pakki tema käes). Selle peale vana rahulikult kirjutas pakile, et klienti polnud kohal ja telefonile ei vasta ning tegi sääred (psühho) . Nägin auto saabumise hetkest maja ette kuni vana lahkumiseni, et ta isegi ei võtnud taskust kordagi telefoni, et helistada numbrile mis oli pakil. Vot selline on "eclusive" kullerteenus vabariigis :shock:

 

No kuna pakiga kiiret polnud, siis ootasin edasi, mis saama hakkab. No ja mis siis sai, 2h pärast tuli kandekeskusest SMS et võin ise oma kullerpakile järgi tulla. Ülim nahaalsus, et kuller ei viitsi helistada, aga õnnetu postitöötaja kontoris peab pärast asjaga jamama.

 

Tänud kuulamast, nüüd on palju kegem kohe (relv)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma natuke kahtlustan, et neil on selline tempo peale pandud, et nad on valiku ees: Kas helistamata jätta või venitada tööpäev plaanitust pikemaks, üritades klienti kindlalt kätte saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...