Jump to content
E-sigareti foorum
InterFace

Pildid varustusest

Recommended Posts

Vana kaardivägi, mis võitis tubaka

9. märts on 29 aastasest ikkest vabanemise aastapäev    (relv)

 

Rivist puuduvad selles raskes võitluses esimeste nädalatega langenud iclear16, T3S ja suhteliselt kiirelt langes ka Delta19 ning ära on antud 19mm spinner OLA 2200 VV/VW aku, mis muideks senimaani veel sihtotstarbeliselt backina toimib.

post-3325-0-64426600-1456912028_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasutan enamasti ⌀=0,4mm rv-terastraadist horisontaalset 7-keerulist spaced dualcoili. Griffinis jääb selle puhul ruumi ülegi, Aroma v1-s aga kiusab decki põhjakauss, kuna selle servad sunnivad mind tahte (arvatavasti) ebaoptimaalselt järsult alla keerama ilma ilusa elegantse kaareta, mis garanteeriks tahtide ühtlase kohevuse kogu nende säärepikkuses. Ei midagi drastilist, aga kardetavasti piirab vedeliku transporti. Kusjuures postide vahe (ja ma räägin Aroma puhul Velocity variandist) on tegelikult sama. Samas vertikaalcoili puhul Aroma kauss ei peaks kuidagi ahistama.

 

Griffini väikest mahutavust rõhutab natuke seegi, et seda ei saa päris tühjaks tõmmata -- kui (lõpus) vertikaalselt hoida, tuleb täita hiljemalt, kui põhjas 4mm. Tavalise kaldus asendi puhul tuleks vast täita, kui vertikaalselt hoides paistab põhjast 8-10mm, või muidu jäävad osad vedelikuaugud kuivale. Samas nende kambri-klaasi vaheliste millimeetrite mõju on siiski väike, sest jääb ju valdav osa mahutavusest ülespoole.

 

Aromas jääb suurem osa vedelikust paagi ülemise rõnga taha peitu, mis komplitseerib koguse hindamist -- Griffinis kõik näha.

 

Aroma ülemist terasrõngast on raske eraldada ülemise kaane küljest -- õnneks pole seda vaja väga sageli teha.

 

Aroma tihendid püsivad paigal, Griffini klaasitihendid loputamisel reeglina kas kukuvad küljest või teevad tillika: on justkui kadunud, mistõttu otsin kraanikausist ja põrandalt, et lõpuks avastada -- istuvad hoopis klaasi küljes.

 

Griffinil jäeti õhumullidele kambri ja klaasi vahele vaat et minimaalne liikumist võimaldav vahe, mis tekitab minus halva aimduse, et see piirab jällegi vedeliku pealevoolu -- kuradit need mullid munevad seal avade ees ja blokeerivad vedeliku sissepääsu?! Ma ei ole küll 30-35W juures probleemi paljastanud ja võib-olla keegi veel lausa tõestab, et seda tegelikult polegi, kuid hetkel leian end tihti neid jälgimas ning seda mitte hea pilguga.

 

Griffinil on natuke teravad keermed, nentisin ma endaette, kui juba teistkordselt imestasin vasaku käe nimetissõrmel kipitava sisselõike üle. Enim kahtlustan konkreetselt seda keeret, mille külge täitekaas kruvitakse, kuna just seal tuleb rakendada kinnikeeramisel omajagu jõudu -- vähemalt mina olen rakendanud. Miks see nii on, selgub järgmises lõigus. EDIT: uus kahtlusalune on hoopis korstna alumine keere, mis kambri külge läheb. Muuseas, Aromamizeril on sama lugu.

 

Selleks, et minus tekiks tunne, et klaas on usutavalt oma kohale fikseerunud, pean ma kambri ja korstnaosa häirivalt tugevasti kokku keerama. Aromal on selged servad, mille sisse klaas läheb ning juba väikest tihendite vastupanu kohates võiks rahuliku südamega kokkukeeramise lõpetada. Eks ma saan muidugi aru küll, et lisaks decki laiendamise raames teostatud "innovatsioonile" on see vast Griffini teine põhiline "Check this out"-uuendus, ja ka milleks nii teha võidi -- klaasi paigal hoidvate terasservade korral oleks paagi maht veel väiksem... või siis aeti hoopis taga maksimaalselt sirget serva. Mina aga väidan, et kord klaasi kinni keerates ma ei veendunud, et see oleks ideaalselt keskel ning sain sel põhjusel alul müstilisena tunduva lekke. Samas taht ja muu oli korras... kui klaasi sättisin, leke kadus.

 

Griffinit on mõnus 510-t kulutamata täita eeldusel, et vedeliku sulgemine meeles püsib. Aroma kruttimine nats tüütab (teisalt jälle 6ml...).

 

Griffinit on kuidagi "vahetum" tunne tõmmata. Arvatavasti on põhjuseks Aroma sülitamiskaitse ja/või midagi korstnadisainis.

 

Õhuregull võiks G-l ehk veidi raskemini käia, kuid ega Aroma kummist erektsioonirõngas sellega mingit võrdlust kannata.

 

Griffini coilialused õhuavad maksimaalselt pikka coili täies ulatuses ära ei kata, aga see on vist mingi maitseasi (mitte maitse asi).

 

Aroma küljel asuvaid õhuavasid on kasulik õigesti coili poole suunata, mis on natuke tülikas, samas neli auku võimaldaks vist omajagu käredamalt kütta kui Grifis.

---

 

Enamuses nõustun G osas selle arvustusega: https://www.reddit.com/r/electronic_cigarette/comments/41wlpl/what_even_is_griffin_rta/

 

Kellele jäi mulje, et eelistan Aromat, see eksib. Kõigest hoolimata olen samal meelel viidatud lehel rõhutatud lausega, mille mõte oli, et kui peaksin valima oma RTA-dest välja ainult ühe, siis (hetkel) oleks see Grif. Põhiliselt kasutusmugavuse pärast -- ma hindan tilgatut pealt täitmist kõrgemalt kui suuremat paaki ning ehitamine on sellel deckil ka puhas lust. Skepsis skepsiseks -- alt pole vedanud. Veel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dual claptonid Griffinis 42W ja 0,33ohmi peal ei jää ka veel kuivale ja dryhitte ei tule. Need mullid, mis aga peale tõmmet vedeliku aukudest välja uimerdavad, on muljetavaldavad :). Samas, mida suurem mull, seda kiiremini ta liigub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmamuljed on positiivsed, sarnane cuboidile kasutuskogemuselt mille pico välja vahetab. Meenutab vana head iSticki.

Mõnus tagasiside fire nupul ja käes istub väga hästi, pöial toetub aku korgile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...