Jump to content
E-sigareti foorum
old

DNA 40

Recommended Posts

Eks ta veidi häiriv ole, õnneks saan tööpäeva jagu toimimist ja koju jõudes viskan teise aku sisse, selle kohapealt on magnetiga aku kaas abiks asi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 tirin ja tirin, sittagi ei tule, ei saa pihta, mõtlesin, et aku tyhi ( see kah suht tyhi), aga paak jummala vaakumis, tyr poleks vist tilka ka välja tulnud  :D

ei mingit kärsakat ;) 

 

vot see mulle meeldib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks küsimus, kuidas see ni200 patareiga käitub, kõik need sub ohm vajavad mingeid kindlaid patareid jne.. Kui mul on vtc5 siis mis takistusest ma peaksin hoiduma, siis kui ni200 builde teen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ni200 ongi ainult subohm. Lisaks, ni200 battery safety ehk aku ohutus on sama nagu kanthaliga, ega siis Ohmi seadus ei muutu, madalam takistus+rohkem watte=rohkem ampreid akust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma kuskilt lugesin et ni200 pole üldse sub ohm ja kuskilt ei leia ma ka ni200 battery safety kohta infot.

 Sub ohm'iks nimetatakse üldiselt coili, mille takistus on alla 1 oomi. Traadi materjalil pole siin suurt rolli, lihtsalt nikkel kui materjal on oma füüsikalistelt omadustelt juba sellise takistusega, et seda ei mahuta eriti hästi clerosse sisse, kui see üle 1 oomiseks coiliks on keerutatud. Keerde tuleb lihtsalt liiga palju, et saada näiteks 1,5 oomi kokku.

 

E: See battery safety on seotud ainult ja ainult coili takistusega. Nagu Vikat juba ütles, mida madalamaks läheb coili takistus, seda rohkem hakkab vatti saama aku. Coili materjal ei oma siin jällegi mingit tähtsust, sest nii nikkel kui kanthal on 0,5 oomi juures täpselt 0,5 oomi, ei vähem ega rohkem :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...