Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
Spezz

Eleaf Lemo

Recommended Posts

Kuidas sellega on, kas nagu videos tõesti see air flow rõngas logiseb nii kõvasti ja teeb palju häält?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

On keegi seda proovinud kah? Lekib, luriseb, viliseb? Teivashüpe pole minu ala ning lühem Supreme oleks väga (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

On keegi seda proovinud kah? Lekib, luriseb, viliseb? Teivashüpe pole minu ala ning lühem Supreme oleks väga (Y)

on ju olemas supremele 18350 toru ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

on ju olemas supremele 18350 toru ;)

See mul olemas, kuid 900mAh aku pidas vastu ca 3h

Share this post


Link to post
Share on other sites

sain täna kätte (tänud Spezzile).

Kvaliteet on...okei. keermed mitte parimad aga toimivad. Klaasis olid väiksed mikrotükikesed väljas, mis vähe häirib aga iseenesest ei tohiks midagi hullu teha.

Panin sinna kohe ma ei tea miks eriti suure traadi sisse (Kanthal AWG24, 2,4 mm kruvika ümber) ei teagi mitu tiiru aga tulemus on ni 1,2 ja 1.3 ohmi vahel. DÄMMMNNNN kus tossab:D sellise jämmu traadiga muidugi läheb hulk aega Evicu otsas enne kui normaalselt toimima hakkab aga kui tööle saab siis on nagu aurumasin. kodus peab mingi väiksema traadi sisse panema siis vast vähe lahedam. A see lahtine õhureguleerija mind ei häiri igatahes. Vedeliku täitmine on küll nagu pind p****s... muidu on sigalahe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul on ta supremega hübriid aga jah, ohmid lollitavad. samas mul oli seda ohmi jama teiste klearodega ka....vist supreme viga..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul on ta supremega hübriid aga jah, ohmid lollitavad. samas mul oli seda ohmi jama teiste klearodega ka....vist supreme viga..

 

Olen isegi seda kahtlustama hakanud supreme puhul, kuna delta clearoga on ohmid koguaeg erinevad, coilide vahetusest hoolimata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kui korralikult kontakti ei saa siis hakkavadki oomid lolli panema, iga fire buttoni click erinev oom, 1.3ne näitab isegi 7,kuid siis tean et vaja pini näppida

Share this post


Link to post
Share on other sites

a hübriidina, tal ei ole see center pin reguleeritav enam :/

ei taha nagu liiga kõvasti keerata peale ka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda

 

No kui korralikult kontakti ei saa siis hakkavadki oomid lolli panema, iga fire buttoni click erinev oom, 1.3ne näitab isegi 7,kuid siis tean et vaja pini näppida

Seda clicki värki olen ka ise kogenud ja siis tõepoolest ühenduse jama olnud. Kuid pigem probleem selles, et igakord sisse lülitades loeb erinevaid ohme ning sama näit püsib kuni välja lülitamiseni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda

 

Seda clicki värki olen ka ise kogenud ja siis tõepoolest ühenduse jama olnud. Kuid pigem probleem selles, et igakord sisse lülitades loeb erinevaid ohme ning sama näit püsib kuni välja lülitamiseni.

mul ka just nii. või siis kuni ära keeran atty ja uuesti peale... veits häiriv...nüüdseks olen suht kindeljuba et supreme enda viga, sest see jama erinevate klearodega..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis mind häirib on just kontakt pin... nimelt koguaeg vaja keerata seda et ühendust saaks, valesti läheb siis oomid lähevad modil lolliks

Lõika vana coili silikoonist paras rõngas ja pane pinni alla. Keerad kinni, kui pole paras teed uue rõnga.. jne. ;)

 

Ahjaa - ühendusega seoses/  võiks ka kruvi (pinni) alumise pinna siledaks lihvida. Kehtib ka muude riistadega

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul ka just nii. või siis kuni ära keeran atty ja uuesti peale... veits häiriv...nüüdseks olen suht kindeljuba et supreme enda viga, sest see jama erinevate klearodega..

Väga vale arusaam, see ei ole Supreme ega muu MODi viga vaid clearode ehitusest tingitud omapära. Clearode coilides on küttekeha traat vastu korpust surutud mingi kummimassi abil ja surve ühenduskohale muutub iga kord kui clearot keerad või liigutad ning sellest ka muutlik takistus. Kui võtta suvaline kruviühendustega RBA, siis takistus seisab nagu raudnael :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga vale arusaam, see ei ole Supreme ega muu MODi viga vaid clearode ehitusest tingitud omapära. Clearode coilides on küttekeha traat vastu korpust surutud mingi kummimassi abil ja surve ühenduskohale muutub iga kord kui clearot keerad või liigutad ning sellest ka muutlik takistus. Kui võtta suvaline kruviühendustega RBA, siis takistus seisab nagu raudnael :)

 

Olen sinuga põhimõtteliselt nõus, et selline asi võib clearodega juhtuda, kuid seljuhul peaks coili takistus supreme puhul muutuma ka sees oleku ajal, mida ei juhtu. Võin supreme, mitte liigutades, sisse ja välja lülitada mitu korda, saades enamus kordadest erinevad coili takistused. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegelt ma präägu RBA-dest ja RTA-dest rääkisingi.. erinevatega viskab ikka eri ohme.mitte ainult clearodega..

 

PS: kas keegi teab kust seda klaasi saaks juurde Lemole. see mis mulle tuli on veits liiga räsitud siiski, lausa selline tükike väljas kust natuke lekib..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen sinuga põhimõtteliselt nõus, et selline asi võib clearodega juhtuda, kuid seljuhul peaks coili takistus supreme puhul muutuma ka sees oleku ajal, mida ei juhtu. Võin supreme, mitte liigutades, sisse ja välja lülitada mitu korda, saades enamus kordadest erinevad coili takistused.

Evic mõõdab takistuse väärtust üks kord, sisselülitamisel ja uuesti pärast veateadet (lühis, katkestus), reaalajas ta seda ei tee kui miski ei takista seadistatud võimsust välja andmast.

Kui ta igal sisselülitamisel näitab eri takistust siis selline kõikumine viitab ikkagi kehvale kontaktile.

Nii võibki juhtuda, et alguses loeb halva kontakti tõttu coili takistuse suuremaks kui see tegelikult on ning hiljem ühenduse paranedes hakkab kärsakat andma kuna tema jaoks on coil endiselt sama suure takistusega...

Share this post


Link to post
Share on other sites

..

PS: kas keegi teab kust seda klaasi saaks juurde Lemole. see mis mulle tuli on veits liiga räsitud siiski, lausa selline tükike väljas kust natuke lekib..

Vaata siinsamas poisid tellivad Erlkönigile klaase. Tunduvad sarnast mõõtu (ID 19 OD 22 kõrgus 39) mõõda oma klaas üle, kui sobib hüppa reele :)

NB! Seal on veel erinevat mõõtu klaase

 

ajaa - sul ka erl olemas, vaata kas selle klaas sobib lemole

 

Edit: õige mõõt on - kõrgus 35 mm, OD 22 ID 19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh! Lemo eriomadus tuli välja - kui jätta 510 põhi pikemalt modi külge ja võtta täitmiseks/buildiks vaid pealmist osa maha (mis on mugav)

siis võib 510 põhi modi connectorisse VÄGA kõvasti kinni jääda 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tundub, et mõtlesin välja, kus see ühenduse jama Lemol tuleb. Selle põhja kinni ja lahti kruvimisega keerab ennast natukene lahti ka tanki küles olev center posti kinni hoidev kruvi (selle ümber ka õhu reguleerimise rõngas). Pärast selle korralikult kinni pingutamist probleem kadus, oomid ilusti õiged ja stabiilsed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul läks ka kudagi stabiilseks nüüd, praegu kasutan standard coili läbi nende aukude ja on 1.2 ohmi koguaeg ilusti..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...