Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
T_MM_T

eGo-C Twist aku vigurdab

Recommended Posts

Tere

 

Kas keegi on eGo Twisti ka lammutanud (psühho) Hakkas Peleonist 2 kuud tagasi tellitud isend trikitama... kord lülitub sisse, kord vilgutab niisama tulesi,kord ei tee üldse midagi :( ......siiani toimis kõik ok ja omateada haiget pole ka talle teinud :shock: asjal on muidugi 3 kuuline garantii, kuid pole kõige kõvem filoloog poola poistega sõdima... ootaks siis kogemusi ja nõuandeid 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oli ka kunagi üks, aga mingi sarnane kamm tekkis. Tegi tuledega ükskord diskot ja pärast seda oli igasugune võhm kadunud. Ma ei viitsinud tol korral hirmsasti uurima hakata, pealegi avanes võimalus see müüjale tagasi anda, mille ka ära kasutasin. Aga praegu vaataks esimese asjana üle keerme, et seal mingit vindipudi pole. Vedelikuga üle ujutada pole saanud? Ega clearo ise lühises pole? Ja laadija töökorras olek on ka kontrollitud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oli ka kunagi üks, aga mingi sarnane kamm tekkis. Tegi tuledega ükskord diskot ja pärast seda oli igasugune võhm kadunud. Ma ei viitsinud tol korral hirmsasti uurima hakata, pealegi avanes võimalus see müüjale tagasi anda, mille ka ära kasutasin. Aga praegu vaataks esimese asjana üle keerme, et seal mingit vindipudi pole. Vedelikuga üle ujutada pole saanud? Ega clearo ise lühises pole? Ja laadija töökorras olek on ka kontrollitud?

...puhastasin reedel kõik keermed klemmid jms. clearod toimivad....laadija samal korral tellitud,mõõdetud, töötab.... ja oh imet olin siis täna abipalve siia riputanud ja nagu korralikule eestlasele (psühho) kohane tirisin asja veelkord kapist välja ja laadija külge.... seekord algas paremini vilgutas tulesi ja laadija tuli läks punaseks........ja u. 1/2 tunni möödudes näitas juba rohelist :o

imede ime ..clearo külge pannes võttis "luti suhu".......ptüi ptüi ptüi üle vasaku õla... :P nüüd siis u. 2,5 tundi vahelduva eduga imetud ja ikka veel toimib....

kummaline oli see et kuni reedeni töötas super hästi ja minu tõmbamise juures vedas see 1000 aku 2 tööaja pikkust ilusti välja....kuid reedel tühjaks saades keeldus laadima hakkamast ja siis algas värvidemäng laadijal ja akul.......

 

Ootame ja loodame ja vaatame mis edasi saab (õlut)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärge liitiumakusid päris tühjaks tõmmake. Ka see võib vigureid põhjustada. Lihtsalt ääremärkus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärge liitiumakusid päris tühjaks tõmmake. Ka see võib vigureid põhjustada. Lihtsalt ääremärkus.

...tavaliselt ikka sinnani kui "tuled peale lööb" :) .....siis saba järgi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärge liitiumakusid päris tühjaks tõmmake. Ka see võib vigureid põhjustada. Lihtsalt ääremärkus.

Mis see tähendab liiga tühjaks? Et lased peale seda, kui elektroonika ütleb, et aku tühi, veel otse aku klemmidelt taskulambipirniga aku kellaks? Meelde tasuks hoopis jätta, et iga seade, mille li-ion akut juhib elektroonika, oskab öelda, et "aku tühi" ammu enne seda, kui aku pinge langeb selle piirini, kus see akule kahjulikuks saab. Seega on soovitus, et ära lase ego pulka liiga tühjaks, pehmelt öeldes bs soovitus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärge liitiumakusid päris tühjaks tõmmake. Ka see võib vigureid põhjustada. Lihtsalt ääremärkus.

Mis see tähendab liiga tühjaks? Et lased peale seda, kui elektroonika ütleb, et aku tühi, veel otse aku klemmidelt taskulambipirniga aku kellaks? Meelde tasuks hoopis jätta, et iga seade, mille li-ion akut juhib elektroonika, oskab öelda, et "aku tühi" ammu enne seda, kui aku pinge langeb selle piirini, kus see akule kahjulikuks saab. Seega on soovitus, et ära lase ego pulka liiga tühjaks, pehmelt öeldes bs soovitus.

Päris nii see paraku ei ole, minu kogemus on pigem vastupidine. Veel vähem loodaks ma mingi hiina koopia elektroonikale.

Enamus neid akusid lasevad pinge 3,3V'i. Tegelikult ei tohiks liitium aku mahtuvusest üle 80% kasutada kui tahad et see aku võimalikult kaua vastu peab.

Teisest otsast, liitium akule ei ole ka tervislik täiesti täis olles pikemat aega seista. Kõige õnnelikum on liitium aku oma nominaalpinge juures.

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seega on soovitus, et ära lase ego pulka liiga tühjaks, pehmelt öeldes bs soovitus.

Ei ole ta bs midagi.

Näide: olude sunnil pidin omale võimsamat akutrelli otsides kodutööd tegema ja selgus, et väga paljud Makita 18V 3,0 Ah liitiumakud (mis seesmiselt kümnest 18650 pulgast koosnevad) just liigse tühjendamisega õhtale lastaksegi. Akut painatakse seni kuni enam kääksu ei tule ja siis unustatakse veel ka näiteks päevaks-paariks seisma. Tulemusena näeb "intelligentne" laadija, et üks või mitu pulka akupatareis on täiesti laenguta ja keeldub seda akut edaspidi laadimast, jättes aku seerianumbri omale mällu. Selline omadus on süsteemi ehitatud puhtalt ohutuse pärast - "magav" aku ei pruugi enam voolu vastu võtta ja võib ühel hetkel litaka anda. Algsed trellide mudelid võimaldasid liitiumaku täiesti tühjaks tirida, hiljem lisati trelli vooluringi lihtne kontroll - pinge langedes teatud tasemeni jääb trell lihtsalt vait ja aku tuleks laadima panna.

Kui sa Tripp oled kindel, et kõigis hiina egodes samasugune korrektne pingekontroll on, siis anna minna. Mina igatahes ei riskiks.

 

Over-discharging Lithium-ion

 

Li-ion should never be discharged too low, and there are several safeguards to prevent this from happening. The equipment cuts off when the battery discharges to about 3.0V/cell, stopping the current flow. If the discharge continues to about 2.70V/cell or lower, the battery’s protection circuit piixu the battery into a sleep mode. This renders the pack unserviceable and a recharge with most chargers is not possible. To prevent a battery from falling asleep, apply a partial charge before a long storage period.

 

Battery manufacturers ship batteries with a 40 percent charge. The low charge state reduces aging-related stress while allowing some self-discharge during storage. To minimize the current flow for the protection circuit before the battery is sold, advanced Li-ion packs feature a sleep mode that disables the protection circuit until activated by a brief charge or discharge. Once engaged, the battery remains operational and the on state can no longer be switched back to the standby mode.

 

Do not recharge lithium-ion if a cell has stayed at or below 1.5V for more than a week. Copper shunts may have formed inside the cells that can lead to a partial or total electrical short. If recharged, the cells might become unstable, causing excessive heat or showing other anomalies. Li-ion packs that have been under stress are more sensitive to mechanical abuse, such as vibration, dropping and exposure to heat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... mõtted ja arvamused aitavad kaasa aju arengule (psühho) .....aga mitte Twisti lammutamisele.....ehk sedagi nõu oleks anda 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

... mõtted ja arvamused aitavad kaasa aju arengule (psühho) .....aga mitte Twisti lammutamisele.....ehk sedagi nõu oleks anda 8-)

Murphy seadus ütleb, et pole vaja hakata parandama asja, mis töötab ;)

 

Võib ju spekuleerida, et põhjuseks oli sisse voolanud vedelik, mis pärast mõnda päeva seismist ära nõrgus/kuivas...

 

Lammutamine/ nupu parandamine

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=nKmIPlsrj3M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina sain enda omal nupu lühisesse(ilmselt nõrgunud vedelikust), oli teine koguaeg ON asendis, niipea kui clearo taha sai hakkas hakkas auru tulema :)

Lisaks läks aku ülemine ots kuumaks niiet lammutasin asja laiali ja lõikasin autovõtmega juhtmed puruks. Viskasin aku lähimasse akukonteinerisse.

Kodus olles oleks ilmselt viitsinud teise lüliti külge aretada/trükiplaadi ära puhastada vms...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nii ka minul on twistiga väike mure.

Nupp kiilus kinni ja lahti tõmmates tulid kõik 4 juhet lahti.

Niipalju kui otsisin ei leidnud ma samasuguse twisti juhtmete asetuse.

Minul jookseb punane/must akust ja valge/must keerajast,

Kui kellegil on enda omast pilti anda või oskab suunata siis suured tänud.

Tinutada oskan ka ise niipalju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siit peaks vajaliku info kätte saama:

(Y)

Suured tänud kuid minul on plaat teine. Punast värvi ja tinutuskohad on plaadi ääres 4 tükki kõrvuti.

Ei tea kas minul mingi "Made in kopli kelder. Kuid enda twistil lahtivõtmis juhendit ei leidnud kuskilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...