Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
g0nadz

Kanger Subtank

Recommended Posts

Subtank oli ilus valmislahendus, meenutan heldimusega aga... Teemat solkida ei tahaks väga kuid mul on neid horisontaalseid OCCsid järgi. Täpsustuseks kirjuta pm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kuskilt saab Subtankile tellida ainult põhja, ilma coilita. Mul kahtlaselt lekib, ja kardan ,et asi on ülalmainitud probleemis. Lihtsalt RBA otsa keerata, käib jube kergelt üle vindi. Kui põhja surun näiteks selle väikese "pin"iga vastu lauda, siis avaldab see seespool RBAle survet vastu ning saan kõvemini kinni keerata. Lekib suht tihti õhuavadest.. Päris ei tilgu, aga silmaga nähtavalt on vedelikuga koos..

Edit: Leidsin https://www.fasttech.com/products/0/10013440/2993100-replacement-air-flow-control-valve-base-for
Ühesõnaga see kuldne pin liigub sees kui survet veidi avaldada.. Tohiks, ei tühiks? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei nüüd avastasin, et kui ma subtanki põhja ilma RBA coilita keeran aku külge, ja seejärel RBA coil põhja külge, siis ta ei lähe üle vindi ning laseb kõvasti kinni keerata.. Kas lekib ka nii - pole proovinud, varsti proovin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subtanki rba lühises, enne seda töötas nagu pomm, ma polnd selle isendi puhul sellist tootlikust näind. Ei tea kas miskit sulas ära või milles asi. Kui hoian coili ühte otsa kruvi vastas näitab takistust, kinnitades kaob. Kahtlustan tihendit, samas võib aidata väike lihvimine. Vaatan äkki lihvin seda vahet laiemaks pooluste vahel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul hakkas istick 20wga sellist pulli tegema, et ohmid hüppavad ülesse.. 3-4ohmi peale, sees on RBA. Veendusin, et miski vastu seina sees ei puutu. Lugesin veidi, et asi võib olla 510 allavajunud pinnis, et 20W istick pole vedruga. Kangutasin natuke ülespoole seda tagasi, ei aidanud :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, seal probleem selle piniga. Võtsin ühe lahti, ei osanud mina seda kuidagi parandada. Samamoodi see pin liikus ja ajas takistuse pöördesse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lahenduseks
http://www.epiip.ee/et/eleaf-vvvw/841-istick-top-metal-silver-part.html

.... 2 mikrokruvi lahti, 2 punkti tinutamine ja pin töötab nagu uus, sest ongi uus

 

kui kiirelt vaja, siis laos tundub olema http://www.epiip.ee/et/eleaf-vvvw/979-istick-30w-top-metal-silver-part.html ja mod näeb välja nagu iStick30W ja 510 pin ON vedruga
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurat mulle ei anna süda rahu, miks mul RBA airflow base küljes üle vindi maru kergelt keerleb.. Nagu keeret polekski. Seetõttu ka tõenäoliselt takistus koguaeg pees, ja õhuavadest vahest lekib.. Kui keeran subtankiga kaasa tulnud OCC sisse, pole probleemi keerab end kõvasti kinni ja korras. Rba muudkui keerleb otsas.. Järelikult airflow base korras ja RBA on vigane. Kusjuures RBA keerles üle vindi kergelt algusest peale kui ma subtanki kätte sain. 

Edit: 29f302f781e48c585216b5096cd9104c.png 
Kui ma selle tihendi ära võtan ja proovin RBA airflow base külge keerata, siis on täiesti 0 vint, keerleb niisama, kinni ei võta grammigi..  :roll: Tahate öelda ,et nii ta ehitatud ongi ja leia jämedam tihend sinna?   :roll:

Edit2: Tõenäoliselt olen praagi jah jopanud endale.. Ega ta midagi ei maksa, sebin uue ja proovin siis.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katseta kellegi teise  (või poe) RBA-d ja saad teema selgeks.
 

Iseenesest see "maru kergelt" üle keerme keerlemine on liigagi liiast, sest tegelikult ei peaks ta üldse üle keerlema ja kui juba korra on keere rikutud, siis võid selle tegelikult maha kanda, et mitte muretseda, et kas täna lekib või mitte.
Neid Subtanke üsna palju pakkumisel nii uute, kui kasutatuna ja kui mõni eur veel odavamalt otsid, siis hiinlased müüvad ka osade kaupa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pildilt tundub, et keerme osa on väga lühike ja ilma tihendita kruvid lihtsalt läbi. Võid võrrelda külgvaates teise coiliga ja ongi selge pilt. Paksem tihend võib aidata küll  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui base keerata modi külge ja siis RBA peale panna, siis keerab end kinni jah..  Siis tekib ju olukord kus RBA end lihtsalt lõpuni külge ei keera sest alt tuleb pin vastu.. (?)  Kui ma näiteks alt pinni üldse välja tõukan ja OCC base otsa keeran, siis OCC keerab end ilusti kinni ilma base pinnita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui base keerata modi külge ja siis RBA peale panna, siis keerab end kinni jah..  Siis tekib ju olukord kus RBA end lihtsalt lõpuni külge ei keera sest alt tuleb pin vastu.. (?)  Kui ma näiteks alt pinni üldse välja tõukan ja OCC base otsa keeran, siis OCC keerab end ilusti kinni ilma base pinnita

 

Ajutiseks lahenduseks võta kasutatud OCC alt tihend ja pane RBA omale teine lisaks. Ehk aitab

Oht vaid selles, et kui RBA ei ole kindlalt baasi küljes kinni, siis mahla lisades võid selle koos tankiosaga põhja küljest lahti keerata.

 

OCC-l ongi pikem keere, kui RBA-l ja seepärast ka püsib kinni.

Reaalne 100% kindel lahendus oleks siiski uue baasi hankimine, sest olemasoleval on keere p...s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panin RBA-le topelt tihendi, nagu keegiM ütles. RBA keerab end ilusti peale, piisavalt kõvasti - nii nagu vaja. Looma jõua ei hakanud katsetama kas üle ka keerata saan :D 
Problem solved    :idea: 
Nüüd vaja Evic VTC ära tellida ja baasvedeliku restock teha, siis läheb tossamiseks. Isutab küll räigelt    (relv)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...