Jump to content
E-sigareti foorum

Recommended Posts

Istunud nüüd mingi aja Infinity klooni otsas ja pole paha sõna. Kõikumist olen täheldanud aga seda siis ainult 0.01 oohmi, minu jaoks talutav. Halba pole midagi muud öelda kui see, et saabudes oli ikka paksult machine oiliga koos. Aga eks need kõik tuleb enne korralikult nühkida... Soovitan kes ei raatsi orika hinda välja käia.

EDIT: No per*e...Liiga vara hõiskasin. Tegin uue twisted 28 buildi ja kuskil 0.8 oohmi peaks olema. Asi kõigub veits liiga palju juba, 0.2-0.4 Mis se ravi oli lühidalt? Center pini pingutada aga midagi muud ka veel?

 

Jube hea oleks, kui sa prooviksid seda center pin'i veits peale keerata kui oomid kõikuma hakkavad. Kas kaob kõikumine või mitte? Saaks ühele teemale peaaegu joone alla. Ma tean, et see kruvi krutib end lahti pidevalt. Kontrolli ära ja anna teada, kas oli muutusi. Muidu aga ostad uue vedru, kisud asja lahti ja vahetad vedru ära, ning tegelik probleem laheneb, kuid probleemi lahendus ei pruugi olla vedrus, kuna vedru vahetades sa krutid kruvi nagunii kinni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühte asja võib veel proovida. Kui põhi on kaheks osaks lahti keeratud ja õhukruvile juurdepääs vaba, siis kruttida õhukruvi väljapoole, kuni see hakkab takistama põhja kahe poole omavahelist kokkukeeramist (jätta võimalikult väike vahe). Sellisel juhul surutakse õhukruvi tugevalt vastu center pini ja kontakt saab OK olema. Kuna selline lahendus on p***e kaudu kõrvataguse sügamine, tüütu ning ebamugav, siis soovitaks vaid ajutise lahendusena. Minu kloonil see toimis kuni vahetüki soetasin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jube hea oleks, kui sa prooviksid seda center pin'i veits peale keerata kui oomid kõikuma hakkavad. Kas kaob kõikumine või mitte? Saaks ühele teemale peaaegu joone alla. Ma tean, et see kruvi krutib end lahti pidevalt. Kontrolli ära ja anna teada, kas oli muutusi. Muidu aga ostad uue vedru, kisud asja lahti ja vahetad vedru ära, ning tegelik probleem laheneb, kuid probleemi lahendus ei pruugi olla vedrus, kuna vedru vahetades sa krutid kruvi nagunii kinni.

 

Proovisin, keeran center pini kinni ja kõikumine pea kaob, veits on aga seda talutavuse piires (0.01-0.03 oohmi) aga siis ei saa enam flow controlli keerata, nii kõvasti on nüüd kinni...

 

EDIT: Muide õhukruvi võtsin üldse ära, mulle meeldib kui õhku rohkem, saab enamvähem lung hiti kätte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin, keeran center pini kinni ja kõikumine pea kaob, veits on aga seda talutavuse piires (0.01-0.03 oohmi) aga siis ei saa enam flow controlli keerata, nii kõvasti on nüüd kinni...

 

EDIT: Muide õhukruvi võtsin üldse ära, mulle meeldib kui õhku rohkem, saab enamvähem lung hiti kätte.

 

A nah sa seda õhku ikka keerutad :) ,otsi meeldivaim (eeldatavalt täiesti lahti) asend ja pinguta center pin jäigaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma enda omal sain center pinile jälile siis, kui avastasin, et Kayfarile külje pealt käega natuke survet avaldades muutus coili takistus normaalseks. Nüüd peab lihtsalt iga täitmise ajal klearo maha kruttima, center pini lahti keerama, mis üsna tüütu. Takistus igatahes ei kõigu ja praegu väga rahul selle K4-ga igatahes. Lemmik build on selline: 

 

 

0,58 ohmi ja 20-25w ja Walci kokteilid ei ole kunagi veel nii pehme, kreemise ja täidlase maitsega minu käes aurustanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma enda omal sain center pinile jälile siis, kui avastasin, et Kayfarile külje pealt käega natuke survet avaldades muutus coili takistus normaalseks. Nüüd peab lihtsalt iga täitmise ajal klearo maha kruttima, center pini lahti keerama, mis üsna tüütu. Takistus igatahes ei kõigu ja praegu väga rahul selle K4-ga igatahes. Lemmik build on selline: 

 

 

0,58 ohmi ja 20-25w ja Walci kokteilid ei ole kunagi veel nii pehme, kreemise ja täidlase maitsega minu käes aurustanud.

Tegin sama, tuli 0,6 oomi. Eile eriti ei istunud(liiga vänge)kuid täna juba täitsa meeldiv (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Tellisin healthcabin.net’st musta värvi Tobeco Kayfun V4 klooni ning asi on krt parem, kui originaal. Kui originaalil on peale 3-4 paagitäit põhi mõnikord vedelikust märg (lurisema pole õnneks kunagi hakanud), siis klooni põhi ainult higistab natuke veeaurust peale 7 või 8ndat paagitäit. Ei leki, ei lurise, keermed on perfektsed ning takistus on raudpolt paigas. Kaasasolnud lisavedru panin orikale :) Ausaltöeldes kahetsen juba, et originaali peale nii palju raha raiskasin, kuid eks tootjaid peab kah vahetevahel toetama :D

 

Kohale tuli 26 päevaga ning tollipabereid täitma ei pidanud, kuna pakile oli väärtuseks märgitud 10€. Ainus kloon, mida ma soovitada julgen (tegelikult Ehpro KFL+ v2 oli kah üle prahi) (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tellisin healthcabin.net’st musta värvi Tobeco Kayfun V4 klooni ning asi on krt parem, kui originaal. Kui originaalil on peale 3-4 paagitäit põhi mõnikord vedelikust märg (lurisema pole õnneks kunagi hakanud), siis klooni põhi ainult higistab natuke veeaurust peale 7 või 8ndat paagitäit. Ei leki, ei lurise, keermed on perfektsed ning takistus on raudpolt paigas. Kaasasolnud lisavedru panin orikale :) Ausaltöeldes kahetsen juba, et originaali peale nii palju raha raiskasin, kuid eks tootjaid peab kah vahetevahel toetama :D

 

Kohale tuli 26 päevaga ning tollipabereid täitma ei pidanud, kuna pakile oli väärtuseks märgitud 10€. Ainus kloon, mida ma soovitada julgen (tegelikult Ehpro KFL+ v2 oli kah üle prahi) (Y)

Pane palun laiskadele (nagu mina ntx) link ka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svoemesto enda toodetud samasugune vidin oli mul müügis ja võtsin ka ise kasutusse. Üleme nii, et vahe on minimaalne ja ega sealt mingi nipiga õhuvoolu eriti vabamaks ei saa paraku. Või siis õnneks - kasutan reedest saadik prooviks Subtanki ja kohati see väga vaba õhu liikumine nagu häirib - maitseomadused mu meelest kannatavad. Auru muidugi on hoopis rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=index&cPath=1433_1479

 

Kes viitsib, leiab guugeldades ka allahindluse koodid. Põhikood on neil ecf, millega saab 3% alla

Huvitav, kas roostevaba on sama hea või on mõnest viletsamast partiist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitab, et mis koht on vigane, kui õhuavadest vedelikku välja immitseb. Mul 2 klooni ja ühel tekkis see viga peale 6endat kuud ja teisel tuli välja juba 3andal päeval. Väga ebameeldiv, et tasku ujub ja vedeliku lõhn pidevalt ülepea käib. Loomulikult käib asja juurde ka väga suur oomi kõikumine, kuid sellele ma ravi juba tean.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi veel vanakooli K4ja kasutab? Mul pikalt igapäevases kasutuses ja kõik järgnevad tankid on kappi seisma jäänud. Vahel ikka kasutan midagi, aga välja minnes on K4 alati kaasas. :) Kui kellegil sahtlis vedeleb ja väga hea hinnaga müüa tahab, olen huvitatud. Kaks on ikka parem kui üks. Kloone ei soovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ka ise mõelnud osta orika kasutatuna ja sõber tahab lite orikat aga küsimus selles, et kuidas sa kindlaks teed kas on originaal v mitte? Mul k4 kloon ja ei kujuta ette kas on võimalik, et originaal on veel kvaliteetsem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...