Jump to content
E-sigareti foorum

Recommended Posts

Ma saan aru et kloonist juttu. Originaali vedru on berülliumpronksist ja hõbetatud ka lisaks. Millegipärast ei usu, et kõigi kloonide vedrudele niipalju tähelepanu pööratakse. Esialgu võiksid proovida vedru kontaktpindasid poleerida - akutrelli otsa jupike jämedamast praetikust, mis vedru siseläbimõõduga sobib, vedru sinna otsa ja vastu 1000-st paberit mõlemat otsa siluda. Mida siledamad ja ühtlasemad vedru otsapinnad on seda parem kontakt.

Või siis ostad originaali vedru, oli suures servicekomplektis, umbes 12.- EUR ja on ka on eraldi saadaval: ~ 2 raha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originaaliga on täpselt sama jama, et takistus kõigub.

Üks heavideo ka sellest: https://www.youtube.com/watch?v=SDd8YpBsh2g

 

Siit leiab probleemile lahenduse http://www.steamtuners.gr/gr/products/kayfun-v4/by-steam-tuners/125-kayfun-v4-spring-update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul peale vedru vahetust hoiab ilusti takistust 1,4 oomi peal kuid see 1,4 on nagu dripperit tõmbaks- litakas on liiga võimas. Esimese coili mis kruvisin tuli 2,2oomi ja see oli täitsa meeldiv- hea mahe ja ropult tossu. Peab vist uue coili kruttima. Tiblal mul 1,2 oomine coil 11w kõige parem tirida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maku - Έχω καιρό είπε ότι η ανάγκη για καλύτερη άνοιξη. Αλλά είστε σίγουροι ότι υπάρχει μόνο το πρωτότυπο είναι καλύτερα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahet pole kas on lahti või kinni see vedeliku kontroll, takistus ikkagi hüppab. Mul miskipärast hoopis selline tunne, et see pluss post on veidi lühike. Kui selle liiga kõvasti kinni keerata siis poob vedeliku kontrolli kinni ja kui lõdvemaks jätta siis takistus pendeldab 1,6 ja 4,8 oomi vahel. Natuke seda plussi pingutades jääb kõikumine 1,6 ja 1,9 oomi vahele(üks laks on 1,6 ja järgmine 1,9 ja nii vaheldumisi) Võta nüüd kinni mida ta rsk tahab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee..

- ma sellest 9 eurisest lisajullast räägin, mis vedru ümber pannakse. Vaata seda kreeka lehte uuesti.

 

Selline torujupike või puks, õhuaugud ka sees. Lahti keerates surutakse see vedru ülemise ja alumise kontaktpinna vahele ja moodustub jäik ühendus && vedru pole enam see, mis plusskontakti edasi annab vaid seesamune julla.

 

Ja muidugi, kui plusskontakt oleks piisavalt pikk, saaks sama tulemuse. Ainult õhukruvi on ka veel seal ees..

Kui õhukruvi palju alla lasta, siis võib ta plusskontaktiga muidugi kokku saada - jälle parem kontakt ... :D

 

ähh ... jama see kõik, korralikku vedru on vaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originaaliga on täpselt sama jama, et takistus kõigub.

Üks heavideo ka sellest: https://www.youtube.com/watch?v=SDd8YpBsh2g

 

Siit leiab probleemile lahenduse http://www.steamtuners.gr/gr/products/kayfun-v4/by-steam-tuners/125-kayfun-v4-spring-update

 

Mõte hea jah aga krt eestisse ei saa tellida :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu saaga siis selle klooniga https://www.fasttech.com/products/2022100. Lekkis kohe algul, proovisin ka aurutada üleliigse ära kui LC(vedeliku kontroll) kinni aga ei aidanud, siis soovitati siin vahetada korstna ümber olev tihend #16 vastu- tegin ja panin varu tihendi sinna kust ära võtsin. Ei midagi lekib nagu loom. FTst lugesin,et kui õhukruvi liiga lahti siis 510 ei lase decki täitsa alla keerata ja lekib sealt vahelt. Sellesama timmimise ajal panin ka nr 16 tihendi alla 2 tiiru hambaniiti (rohkem ei saa, muidu jääb tihend kinni keerates vahele) ja lekkimine kadus. Ise mõtlesin, et probleem 510 ja õhukruvi vahel ning võtsin eile niidi ära- ja täna hakkas uuesti lekkima. Kokkuvõtteks võtsin õhukruvi ära ja kaks tiiru hambaniiti nr16 tihendi alla ning praegu toimib. Ainuke häda on selles (oli ka enne õhukruvi ära võtmist) LC kinni/lahti keerates keerleb ka 510 ja kui nüüd LC kinni keerata siis 510 on nii üles kruvinud, et pole kontakti. Tüütu on peale igat täitmist tank pealt ära keerata ja seda timmida. Keegi teab kuidas, seda parandada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ülevalt täites olen täitmise ajal kontrolli kinni keeranud nagu peab ... aga kui seda drip tipi osa tagasi keeran ja juba paar keeret haakub siis keeran kontrolli lahti juba. Muidu kippus mujalt välja ajama.

Ma sain korra nii lurisema ja asi selles, et täitsin liiga palju. Plastpaagiga jätan ülevalt 1mm jagu ruumi ja pole rohkem lurisenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurat, mu K4 hakkas ka takistusega lollitama. .8 oomine coil muutus äkki 2.5 oomiseks ja 20w peal ei olnud mitte mõnus. Kahju.

Väga häiriv eksole xD ma tellisin kreekast selle vidina ära mida Maku promis, eks saab näha kas on abi ka :)

Sa vaata et mahla kontrolli värk oleks korralikult kinni ja siis keera atty korra maha ja uuesti peale. See ainus asi mis mul siiani aitab, mängin selle mahla kontrolliga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...