Jump to content
E-sigareti foorum

Recommended Posts

Mul käes nii umbes nädal.Kvaliteedi osas ei oska võrrelda originaaliga ,aga jah juppe palju ,puhastada kehva ,ei taha sealt lahti keerata kust vaja kuna keermega osasid palju .Algul ei eraldunud eriti hästi osadeks ,aga kahed näpitsad ja siis sai lahti.Oli seest natuke õline (kuuma vee vann ja ok).Tunduvalt kapriissem ,kui vanemad mudelid temperatuuri muutuse osas ,kipub õhuaukudest lekkima aegajalt aga saab vahepeal vedeliku juurdevoolu kinni keerata .Kui ei ole väikest kruvikat käepärast siis õhu reguleerimine võimatu .Maitse ja aur sama ,mis vanematel versioonidel .Ainuke suur pluss minu arust on täitmine .Komplektis oli kaasas hunnik erinevaid tihendeid ,plast paak ja klaas paak ning ristiga kruvikas.Tavaline peenike kruvikeeraja peab endal olemas olema õhu reguleerimiseks.Minu arust ei midagi väga erilist võrreldes vanemate versioonidega (kui täitmine välja arvata),aga muidu kvaliteet sellel isendil täitsa ok. Isendiks on siis see- https://www.fasttech.com/products/2018000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul Tobeco kloon. Seni kuni kasutada sain oli "dailydriver". 1.4, tavaline coil, "japanese cottoniga".  

 

Hetkel ootab uue karbi Eestisse jõudmist. (Klaupar T5l väsisid keermed nii ära, et ainus mis seal täna otsas istub on Lemo Drop).

 

PS! Mul sama jama mis paljudel: Jube tihti pidi täitma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul marci käest ostetud Tobeco kloon. Üle nädala kasutanud igapäevaselt ja rahul. Maitse ok, tossu rohkem kui Lite plusil aga see sellep, et k4 tõmme lahtisem.

Kaks korda saanud veits lekkima. Esimene kord temp kõikumine ja teine kord täiesti lampi tühja koha pealt.

Kui õhku kinnisemaks reguleerida, siis hakkab sahisema, muidu lahtisena suht vaikne.

510 tundub pikem kui peaks ja reg kruvi jääb ka omajagu välja punnitama kui lõpuni keerata.

Kasutan plastik paagiga ja alumine tihend lekib õige pisut peale täitmist. Suht savi.

Kokkuvõttes minuarust väga korralik tükk,keermed libedad ja enamus tihendid tuugad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul lekib algusest peale. Keermed algul väga tihedad, lisaks deckis olevatel mahalakanalitel puurimisest jäänud metallikidad. Olen wickimist proovinud mitut moodi ja proovinud ka vedeliku kontroll kinni ja üleliigset mahla ära aurutada, aga niikui mahla jälle avad hakkab lekkima. Oskab keegi nõu anda, kopp ees sellest pidevast lekkimisega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul lekib algusest peale. Keermed algul väga tihedad, lisaks deckis olevatel mahalakanalitel puurimisest jäänud metallikidad. Olen wickimist proovinud mitut moodi ja proovinud ka vedeliku kontroll kinni ja üleliigset mahla ära aurutada, aga niikui mahla jälle avad hakkab lekkima. Oskab keegi nõu anda, kopp ees sellest pidevast lekkimisega.

Äkki üleval selle nö täitekorgi sees olev tihend on jalga lasknud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas ei peaks teema lööma vähemalt kaheks? Üks siis originaal toode oma heade ja vigadega ja siis teine teema loetlematu arv kloone, millel viga ajab viga taga. Ühesõnaga kes esimest korda loeb seda teemat, siis ta ei julgegi soetada K4, sest see ainult logiseb ja viliseb.

 

Minul ei ole kordagi lekkinud. Olen 1x suutnud kuivale tõmmata, aga siis ka omast kogenematusest. Tuleb ikka vedelikukontroll avada, mitte jätta suletuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, kes lekkimist kurdab, võiks täpsustada ka kust lekib. Ja kloonid parem kloonide teemasse.

Originaal on mul õhuaukudest lekkinud küll mõne korra. Ilmselgelt oma süül.

Kuna mahla sisenemise kohti on 4 siis peab vatiga olema hoolikam, kui vanal kayfunil või Lemol.

Igatahes, kui teen nagu selles videos siin, siis lekkeid ei ole (vt 14:30 ja edasi). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kloonil lekkib õhuavadest ja räägitakse, et tihend number #6 on liialt väike/õhuke. Korstna ja tekki vaheline tihend peaks olema see nr: 6. Osad väidavad, et selle tihendi vahetamisel kaob mahla lekke?!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niih FT kloon (https://www.fasttech.com/p/2018000) käes ja tunnike kasutatud,

Alguses ilma meelde jätmata kakkusin kõik legoks ja panin kuuma vette.... aga nagu ikka rasvased tundusid jubinad. Panin siis pesu vahendit ka ja vesi läks hallikaks/kollaseks. Ehk siis mingid tootmisjäägid ikka on seal peal. Pärast loputasin ja kuivatasin ilusti ära ja tundus, et tulemus sai hea.

Kokku panemiseks võtsin siis mingi video ette ja õppisin täpselt selgeks mis asi kus olema peab ja miks. Alguses tundus ikka päris pusa olevat aga tegelt on kõik lihtne ja loogiline peale mõningat kokku lahti võtmist. Keermed on täitsa head... paremad kui eelnevatel kayfun kloonidel. 

Konkreetsel eksemplaril õhu kontroll ei toiminud. See kruvi mis õhu kanalis sisse välja liigub lihtsalt ei läinud lõpuni. Keerasin korra jõuga lõppu ja tagasi nüüd toimib. Tõenäoliselt torus olevate õhuaukude puurimise jäägid/servad olid ees.

Sisse sai 0.7ohm twisted coil. Tavaliselt teen 0.5-0.6 coile mehaanilise otsa. Aga see 0.7 sai päris hea. Õhk on täitsa lahti. Minul tõenäoliselt kuluks marjaks ära see upgrade kus õhu augud õhu torus on veel suuremad. 
Aurab väga vingelt maitse kohta ei oska hetkel öelda, sest on bobas v2 maitse pimedus peal ja muud head hetkel käepärast pole.
Lekkinud veel kuskilt ei ole. Üks tihend tundus jah natuke väike olevat aga ära seda ei vahetanud. Ma ise pakun, et kuna panin alguses pms keevasse vette kogu kama siis tihendid paisusid natuke.
Üldiselt tundub, et olen rahul ja läheb igapäevasse kasutusse vana kayfuni asemel. Vbla coili teen vingema mingi hetk kui tuju tuleb.... aga selle kohta see, et kui toimib siis ei maksa näppida :D.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kloonil lekkib õhuavadest ja räägitakse, et tihend number #16 on liialt väike/õhuke. Korstna ja tekki vaheline tihend peaks olema see nr: 16. Osad väidavad, et selle tihendi vahetamisel kaob mahla lekke?!.

Mul hakkas ka fasttechi kloon päeval pärast taskus pikali olemist öhuavadest lekkima. Vahetasin ära korstna ja decki vahelise tihendi ja decki pöhja ning alumise osa vahelise tihendi, selle kandilise osa oma. Deckile sobis just see, mis seal kandilise osa peal oli ja sinna alla sai laagrite ja voolikute poest uus tihend. Nüüd kuiv ja toimib ilusti. Need tihendid, mis seal enne olid, ei tihendanud küll midagi, deck kukkus oma raskusega vabalt korstnast välja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus, et kui õhukruvi täitsa sisse keerata, siis ei peagi kontakti olema (+ kaob)? Kas ta annab plussi selle õhu kruvi otsast ve? Keerasin lahti, on + olemas. Kinni veits ja ei tööta. Mul muidugi fastehhi kloon ka. Sama ilmselt, mis üleval pool mainitud.

Kooste kvaliteet on veits imelik, hiinlased on osade tihendite kohad kogemata ära vahetanud. Kui ise tihendid õieti panna, siis peaks igati korralikult toimima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovin tihendite vahetust.

Õhu kruviga see lugu, et see FT klooni õhukruvi ei keerle seal õhu kanalis väga vablt ehk siis oht on, et sa keerad hoopis seda õhukaalit lahti ja kinni. Võta lahti veendu, et õhukanal oleks kõvasti kinni ja kruvi seal sees liiguks vabalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus, et kui õhukruvi täitsa sisse keerata, siis ei peagi kontakti olema (+ kaob)? Kas ta annab plussi selle õhu kruvi otsast ve? Keerasin lahti, on + olemas. Kinni veits ja ei tööta. Mul muidugi fastehhi kloon ka

...

Pluss peaks läbi vedru käima. Mis ka orikal nõrk koht, mis veel kloonist rääkida. Svoemesto originaalvedru on muidu eraldi saadaval siinseal.

Aga ajutise lahendusena võib minu meelest sinna vedru asemel aretada sobiva pikkuse ja läbimõõduga vask (või hõbedast) puksi/torujupi. Pikkus selline, et mahla piisavalt lahti saaks. Pealejooks siis muidugi reguleeritav ei ole, aga see vist pilli ei puhu enamikule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea, ehk ongi teine parem. Aga lootus sellele pole just suur.

Neid vedrusid sikutatakse pikemaks pisut veel. Ja poleeritakse ühenduspinda siledamaks ka. NATUKE aitab...

Aitab ka pealevoolu lõpuni avamine. Siis on vedru pingumal. Ja vedru alune mutter pühkida kuivaks - samuti parandab kontakti (see juhul kui sul uputas eelnevalt)

Proovida ikka võib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...