Maitsev Aur 321 Postitatud Mai 20, 2015 Dr Farsalinose postitus fb-s:"How much formaldehyde (and other aldehydes) is released to the vapor under normal vaping conditions and with dry puffs???The answer will be available tomorrow... Stay tuned... A very informative (and educational for some scientists) study will be officially published tomorrow...For even more details, join me on RY4radio on Friday May 22, at 21:30 UK time (http://ry4radio.com/ry4-chat/)" Ehk siis homme peaks tulema uurimuse tulemus. P.S. Kui post on vales kohas, tõstke ümber ja kustutage see viimane rida. Raadiosaade kuulatav siin: http://web.cloud.siinus.com/u/ry4rec.oggTänud hr siinusele grammofoni juures passimise eest! Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Mai 20, 2015 Ei olnud vales kohas ... aga arvan, et Dr. F. on meil foorumis eraldi teema ära teeninud. Share this post Link to post Share on other sites
Maitsev Aur 321 Postitatud Mai 21, 2015 No nii. Uurimus lugemiseks: http://www.ecigarette-research.org/research/index.php/research/research-2015/210-aldJa PDF siin: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/add.12942/epdf Share this post Link to post Share on other sites
jeesus188 438 Postitatud Mai 21, 2015 Kokkuvõtet paluks 1 old reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
walc 276 Postitatud Mai 21, 2015 Kokkuvõtet paluks Nagu ma aru saan, siis tähelepanelikud peaksid olema kodanikud, kes drippereid kasutavad.... The Addiction study, led by cardiologist Dr. Konstantinos Farsalinos, found that it was possible to get e-cigarettes to produce high levels of aldehydes, but only in what is known colloquially as ‘dry puff’ conditions. Dr Farsalinose postitus fb-s: "How much formaldehyde (and other aldehydes) is released to the vapor under normal vaping conditions and with dry puffs??? The answer will be available tomorrow... Stay tuned... A very informative (and educational for some scientists) study will be officially published tomorrow... For even more details, join me on RY4radio on Friday May 22, at 21:30 UK time (http://ry4radio.com/ry4-chat/)" Ehk siis homme peaks tulema uurimuse tulemus. P.S. Kui post on vales kohas, tõstke ümber ja kustutage see viimane rida. Kas keegi seda salvestada ei saa? Hiljem võiks selle stickiks siia foorumi jätta audio-lingina vms. 1 Trancefly reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Mai 21, 2015 Jah ma ka tahaks salvestust .... kuna 90% olen arvuti tagant eemal. Share this post Link to post Share on other sites
Trancefly 31 Postitatud Mai 21, 2015 Nagu ma aru saan, siis tähelepanelikud peaksid olema kodanikud, kes drippereid kasutavad.... The Addiction study, led by cardiologist Dr. Konstantinos Farsalinos, found that it was possible to get e-cigarettes to produce high levels of aldehydes, but only in what is known colloquially as ‘dry puff’ conditions.[/size] Kas keegi seda salvestada ei saa? Hiljem võiks selle stickiks siia foorumi jätta audio-lingina vms. dry puff=dry hit? veel põhjust temp control peale üle kolida.. Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Mai 21, 2015 Ehk siis see kinnitab seda miks minu arvates on temp control hea asi. Mingi hetk ikka kas unustad või ei wicki korralikult ja saad suutäie aldehüüde. Share this post Link to post Share on other sites
kalajala 39 Postitatud Mai 21, 2015 Nõus, aga see siiski ei välista seda, vähemalt rdna'ga õnnestus paar korda saada kärsaka laatset mahvi, aga seda tänu sellele pidevale kalibreerimisele mis tingimuste muutumisel võis ootamatult täis laksu peale lajatada. Samas kõik uuemad TC seadmed millel takistuse lock peal peaksid ka seda vältima. Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Mai 21, 2015 Nõus, aga see siiski ei välista seda, vähemalt rdna'ga õnnestus paar korda saada kärsaka laatset mahvi, aga seda tänu sellele pidevale kalibreerimisele mis tingimuste muutumisel võis ootamatult täis laksu peale lajatada. Samas kõik uuemad TC seadmed millel takistuse lock peal peaksid ka seda vältima. Ooo jaaaa arengu ruumi jagub. Aga vajadus selle järele on olemas. Share this post Link to post Share on other sites
Comp 106 Postitatud Mai 21, 2015 . 1 Marc55 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Maitsev Aur 321 Postitatud Mai 21, 2015 No praegu Yihi'd ka lukustavad. Share this post Link to post Share on other sites
e-kodanik 295 Postitatud Mai 21, 2015 dry puff=dry hit? veel põhjust temp control peale üle kolida.. TC ei välista kunagi dry hiti, sest praktikas pole TC olemas. Kasutajale serveeritakse väljundvõimsuse põhjal arvutatud oletatavat temperatuuri kui coili materjal on teada ning võimsus/temp vastavustabel softi lisatud. See, kas mõni mg vedelikku parasjagu aurustub või ei, mingisugust tähtsust ei oma Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Mai 21, 2015 No teoorias kui vedelikku pole on temp nii madal et midagi ei aurustu ... ka aldehyyde mitte. Aga seadmed veel nii stabiilsed küll pole, et selle peale 110% loota saaks. Share this post Link to post Share on other sites
e-kodanik 295 Postitatud Mai 21, 2015 No teoorias kui vedelikku pole on temp nii madal et midagi ei aurustu ... ka aldehyyde mitte. Aga seadmed veel nii stabiilsed küll pole, et selle peale 110% loota saaks. Millest mod võtab, et coilil vedelikku pole ning vaja pinge nulli lükata ? Kuulab kui vanduma hakkad? Share this post Link to post Share on other sites
Spezz 467 Postitatud Mai 21, 2015 Miks nulli? Pinget hoitakse ikka sellisena, et temperatuur püsiks etteantud piirides. Share this post Link to post Share on other sites
walc 276 Postitatud Mai 21, 2015 Millest mod võtab, et coilil vedelikku pole ning vaja pinge nulli lükata ? Kuulab kui vanduma hakkad? Polegi vaja vedeliku. Lihtsalt "väike" vahe on, kas sa kütad kuiva traati 180 kraadiga või palju rohkemaga.... Võrdluseks võiks võtta liiklusest - kui autol on piirkiiruse piiraja peal, siis vastu seina sõites saad küll viga, aga vähem kui kuskil 200+km/h seina musutades. Share this post Link to post Share on other sites
e-kodanik 295 Postitatud Mai 21, 2015 Polegi vaja vedeliku. Lihtsalt "väike" vahe on, kas sa kütad kuiva traati 180 kraadiga või palju rohkemaga.... Võrdluseks võiks võtta liiklusest - kui autol on piirkiiruse piiraja peal, siis vastu seina sõites saad küll viga, aga vähem kui kuskil 200+km/h seina musutades. Kui 200+ vastu seina kihutad, siis seda saad võrrelda meh modiga, mitte VW-ga. VW annab niipalju peale kui määratud ning kas seda nimetada temperatuuri- või võimsuskontrolliks on maitse asi, sama nagu temperatuuri mõõta Celsiuse või Fahrenheiti järgi. Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Mai 21, 2015 Kui 200+ vastu seina kihutad, siis seda saad võrrelda meh modiga, mitte VW-ga. VW annab niipalju peale kui määratud ning kas seda nimetada temperatuuri- või võimsuskontrolliks on maitse asi, sama nagu temperatuuri mõõta Celsiuse või Fahrenheiti järgi. Aaa ei nii see asi kindlasti nüüd pole. Võid ka 10W'se VW'ga traadi ilusti punaseks ehk siis sinna 1000 +++ kraadi peale ajada. Temp control idee poolest üle ette antud kraadide traati ei lase. Tehnoloogia täpsus on teine teema. Share this post Link to post Share on other sites
Maku 24 Postitatud Mai 21, 2015 No praegu Yihi'd ka lukustavad.Sammuti on see funktsioon uuel sharkil: 1 Maitsev Aur reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
DeucheBag 15 Postitatud Mai 21, 2015 Millest mod võtab, et coilil vedelikku pole ning vaja pinge nulli lükata ? Kuulab kui vanduma hakkad? Mingi valemiga ta saab igastahes aru. Share this post Link to post Share on other sites
Maitsev Aur 321 Postitatud Mai 21, 2015 Eks ikka sellest, et kuiva coiliga läheb kuumus kohe lakke ja keeratakse maha vool. Kas kirjutab ta "Dry coil" või "Say hello to Your mother" on juba programmeerimises. Share this post Link to post Share on other sites
e-kodanik 295 Postitatud Mai 21, 2015 Aaa ei nii see asi kindlasti nüüd pole. Võid ka 10W'se VW'ga traadi ilusti punaseks ehk siis sinna 1000 +++ kraadi peale ajada. Temp control idee poolest üle ette antud kraadide traati ei lase. Tehnoloogia täpsus on teine teema. Kuidas siis on??? Seleta palun see Temp control idee siis lahti ja väga huvitav oleks teada, mille poolest TC erineb VW-st ehk võimsuse kontrollist? Share this post Link to post Share on other sites
Maitsev Aur 321 Postitatud Mai 21, 2015 Ega ta palju ei erinegi. TC süsteemis lõpetatakse lihtsalt voolu peale andmine takistuse tõusul. VW süsteemil on suva sinu takistustest ja kuivast coilist. Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Mai 21, 2015 VW'ga kontrollid seda palju võimust (voolu) peale annad coilile. Kui jahutust pole (kuiv ja õhuta) läheb ka 10W juures ja madalamal coil punaseks. Ehk siis väga kuumaks.TC kontrollib traadi takistustust ja kuna see muutub vastavalt temperatuurile siis reguleeritakse selle alusel voolu mis coili peale läheb. Ehk siis kui coil liiga kuum keeratakse vool madalamaks kuni selleni, et üldse hetkeliselt voolu peale ei anta... eesmärgiga siis hoida traati üleliia kuumaks minemast ja sedamoodi vältides kõrbemist ehk dry puffe. 1 Comp reacted to this Share this post Link to post Share on other sites