Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
xxlmaster

eVic arutlus ja probleemid

Recommended Posts

Esimese asjana kahtlustaks ise ka seda kehva ühendust.

Järgmisena alajahtunud akut.

Kas toasoojas stabiilse temperatuuri juures toimib paremini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esimese asjana kahtlustaks ise ka seda kehva ühendust.

Järgmisena alajahtunud akut.

Kas toasoojas stabiilse temperatuuri juures toimib paremini?

Toas toimib kenasti. Nii nagu peab. Muidugi seda kella asja ei oska öelda sest ei huvita (lamp)

Eks vaatan mis ta nüüd nv teeb. Kuidas käitub kui tühjaks hakkab saama.

Kas seda ühendust saab kuidagi paremaks muuta või kontrollida? Ei hakkaks kohe seda vedru venitama väga :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täheldasin täna väga ebameeldivat asja evic-uga :/

Olin väljas tööl ütleme et nulli lähedased kraadid olid ja evic hakkas villast panema. Akut näitas et 11% on järel ja ei lase lihtsalt vipeda. Pool matsu ja lükkab välja ennast. Panin uuesti töõle ja sama asi. Lasin siis natuke laadida nii 20min ja kasutasin jälle lõbusalt edasi kuni sama asi kordus. Lükkasin uuesti käima ja 22% oli akut järel. Ja täpselt sama asi. Pool matsu ja kõik :/

Väga masendav värk oli ja ei tea millest selline asi. Kasutan siis nautilust otsas ja 9w jookseb. Evic on siis uus. Pole nädalatki vana.

ma kommin enda seisukohalt.

11% evicuga on rõve hea saavutus. yldjuhul ca 18% peal viskab pildi tasku. samas, see ei tähenda , et 20% veel alles on, väike plus- käib asja juurde.

kui sul pole korralikku akulaadijat, siis sa ei saagi teada reaalset mahutavust akul. hetkel ei viitsi pikemalt kommentaarida.

akul ja akul on vahe olemas, suht suur muideks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usun jah et akul ja akul on vahe sees aga kuna tegu on originaal asjadega mis evicul kaasas olid siis vaevalt et nad hakkavad kokku sobitama mittesobivaid asju. Nt siis kuskil hiinas nurgatag valmistatud laadijat ja samsungi akut. See on pelgalt minu arvamus. Aga jah hea teada siis et kui põhimõteliselt on 20% akut järel pean arvestama et jookseb kotti ära. Seega ei saa ma aru miks krt see näit siis pandud on kui see valetab? (facep)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina saan ka üldjuhul kuni 00% tõmmata :D Aga vahest kipuvad ka eVicul samad probleemid olema, eile tulin joomapealt, 14% ees kõndisin kodupoole... järsku kõik, tõmmata ei lase, viskab pildi kotti lihtsalt. Kellaajaga ka sama värk. Vahest, kui akul korra kontakt põhja põrutamisega ära kadunud on, on kellaaeg ees muutumatu 00 00. Kui uuesti aku korra ära võtta vms teha, tuleb aeg tagasi, kui hakata üritama kellaaega muuta, jookseb täitsa kokku.

Mina arvan, et firmware viga see, niihullusti ei häiri mind, et viitsiks arvutile juhtme järgi panna :D

 

Firmware siis 1.4

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegelikult oli mul evic -ul külmaga õues sama väljalülitamis jama eriti trustfire akudega külmas kuskil 40% juures hakkas välja lülitama nuppu vajutades aga panasonicu akudega laseb kuskil 2% juures ka veel tõmmata ja ei ole ka külmas välja lülitanud .Kell kaob jah vahepeal nulli ,kuid see ei sega .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No siis ainuke lahendus mis on, on see et tuleb Hr Spezzi käest uus/lisa akku soetada (Y)

Ja kui paljudel see jama siis tähendab see seda et softiga parandatav asi. Eks tuleb harjuda siis sellega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oli algul sama jama. Võtsin Spezzilt uue ,aku kuna originaal aku jäi lahjaks.Peale seda mul enam ei jupsi.Aparaat on pea kuu vana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina saan ka üldjuhul kuni 00% tõmmata

+1 muidugi annab tugevalt tunda, et sealt akust enam midagi ei tule juba 5% juures

Tõsi, annab tunda, eile tegin just naisevennale väikse demo, mis on täis ja tühja aku vahe... 7% akunäiduga aku välja, 100% sisse, ja vahi imet,

kui ennem 10W tõmmates iClear30ga oli nagu supiaur, siis uue akuga tossas nagu katlamaja korsten. :) Evic ei suuda hoida jah lubatud võimsust/pinget tühja akuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evic ei suuda hoida jah lubatud võimsust/pinget tühja akuga.

Asi pole vast evicu kui aku pole suuteline lõpus enam midagi andma. Evic näeb lihtsalt, et hetkel on see vajalik V olemas aga peale nuppu vajutust see kukub jubedalt. Vaevalt evic teeb V kontrolle vapeimise ajal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem ongi selles et need asjad kontrollivad pinget ilma koormuseta ja arvutavad selle järgi protsendi. See ei saa mitte kuidagi täpne olla ja tulemus on erinevas olukorras aku puhul väga erinev.

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jamh, kui on soov aku lõpuni ühtlase jõuga tõmmata, siis DNA20 ja DNA30 peaksid võimelised olema täitsa selleks, samamoodi peaks ka hiinlaste sx350 seda suutma

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adapter siis evicu a kayfuni vahel:

Vahele keeratud meshist toruke, et suruks vastu teist seina ja tilgake locktide geeli. Samas adapter käib siiski ära kah vajadusel :D Kunas esimese korraga liimis kinni ka keskmise posti, siis keeras juhtme lahti. Aga jootejaam aitas hädast välja.

Väljanäegemine polegi kõige hullem. Pidin natukene adapteri keskmist posti lühemaks viilima, muidu oleks liiga suur vahe jäänud.

Posted Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina tõmban alati pea 0%ni aga natuke oleneb akust. ICR akud ei anna juba 25% peal normaalset matsu. imr seevastu annab ka 5%ga suht arvestatavat. mul on kasutuses 4 18350 akut kolme eri sorti. peleoni icr (sinine) on kõige nigelam ja viimane varuvarjänt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina tõmban alati pea 0%ni aga natuke oleneb akust. ICR akud ei anna juba 25% peal normaalset matsu. imr seevastu annab ka 5%ga suht arvestatavat. mul on kasutuses 4 18350 akut kolme eri sorti. peleoni icr (sinine) on kõige nigelam ja viimane varuvarjänt.

Aga millised 18350 akud siis ennast hästi on näidanud? Mul on kaks peleoni sinist juba 6k kasutusel ja need näitavad juba mõningaid väsimuse märke ning aeg oleks juba midagi uut tellida...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, multimeetri taga näitab coili takistuseks 2,1. Evicu arusaam asjast on 1,6-1,7. Nii on püsivalt kõikide homemade coilidega, et valetab keskeltläbi 0,5 oomi madalamaks. "Tehasecoilidega" valetab vähem, nii 0,2-0,3, aga valetab. Kellelgi veel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usaldan pigem oma eVicut kui oma multimeetrit http://www.oomipood.ee/product/dvm840/m ... ultimeeter. Nii väikestel takistustel odava asjaga, mõõtepiirkonnas kuni 200 ohmi, pole ilmselt võimalik täpset tulemust saada. :( Kuna eVicuid on 2 siis kontrollin ka teisega ja tulemused on ühesugused. FT-st pärast väga pikka ootamist saabunud ohm meter näitab paraku üldse selliseid numbreid, milledel tegelikkusega mingit pistmist olla ei saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...